Av-palstan Amerikan matka: USA:n Utahin osavaltiossa on kaupunki nimeltä Provo
Ensi kesänä kokoonnumme Porvoon lentokentälle Amerikan matkaa varten.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vink vink. Siellä on paljon komeita amisseja
mies52v
Lupaatko? Mä luulin että ne asuu Pennsylvaniassa ja Utahissa ne on mormooneja 😶 En halua tehdä turhaa reissua, koska KORONA 😒
Matkaan kuluu patikointi Yhdysvaltojen erämailla. Moni pakkaa mukaan ylimääräiset balleriinat.
Työttömänä en viitsi lähteä matkalle. Ei ole rahaa ja jos työkkäri tarjoaa sillä välin töitä kun olen Amerikassa, niin voin saada karenssin jos en pääse heti takaisin.
En myöskään jaksa tavata uusia ihmisiä ja kuulla aina samaa kysymystä ensimmäiseksi, että "missä sinä olet töissä?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vink vink. Siellä on paljon komeita amisseja
mies52v
mies52 v on löytänyt vihdoin kotiin!
Pidetäänkö AV:llä keräys ja ostetaan mies 52v menolippu ilman paluuoikeutta jo nyt ihan oikeassa elämässä?
Yesss! 🥳
Vierailija kirjoitti:
Matkaan kuluu patikointi Yhdysvaltojen erämailla. Moni pakkaa mukaan ylimääräiset balleriinat.
Entä jos on kehopositiivinen tai laihaläski, ja kunto ei riitä patikoimiseen? Mitä he tekevät sillä aikaa?
Uskovaiset ja ateistit kannattaa laittaa ainakin eri koneeseen, että ne ei koko matkan aikana riitele siitä kuka pääsee taivaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa maskit sitten ja maskittomia katsotaan vihaisesti.
Maskeja tulee kuitenkin pitää suht huolettomasti, esim nenä saa pilkottaa maskin yllä.
Jossain päin Kanadaa on pikkukylä nimeltä Paska. Nämä voisivat tehdä kuntaliitoksen Paska-Provo.
Vierailija kirjoitti:
Jossain päin Kanadaa on pikkukylä nimeltä Paska. Nämä voisivat tehdä kuntaliitoksen Paska-Provo.
Jos haluat Paskaan mennä, niin ihan Oulu riittää. Siellä on paskaa lammesta ojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö Uli-nimistä paikkaa?
Ulin Bator on Mongoliassa.
Eikö se ole Ulan Bator?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa maskit sitten ja maskittomia katsotaan vihaisesti.
Mä en maskia käytä, mulkatkaa rauhassa.
Et sitten paase lennollekaan. Revi siita.
En pysty lähtemään, kun on vaikea löytää hoitajaa 18-vuotiaalle lapselleni.
Jos on horoskoopiltaan kalat ei pääse mukaan koska ne kuitenkin vain ryyppää ja haaveilee koko matkan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on kehopositiivinen tai laihaläski, ja kunto ei riitä patikoimiseen? Mitä he tekevät sillä aikaa?
He voivat pestä jauhenlihan että patikoijat saa ruokaa kun tulevat retkeltään
Vierailija kirjoitti:
Provossa ei varmasti ole yhtään miestä, joka kelpaisi minulle.
T. Laatutietoinen
Tää meni ihan autocorrect-lukemisella "Porvoossa"-
Vierailija kirjoitti:
USA:ssa on myös Intercourse ja Gaylord, sekä Normal. Jokaiselle jotain.
Dead Horse ja Medicine hat, Cairo, Memphis ja Paris.
Ompelin jo heijastinvaljaat kansallispukuuni, olen valmis lähtemään vaikka heti.
Hei Prismaperheet! Onko teillä Prismasta se heijastinkassi?
K-kaupan roosanauhakassit ei nyt käy.
Vierailija kirjoitti:
Ompelin jo heijastinvaljaat kansallispukuuni, olen valmis lähtemään vaikka heti.
Onko se vihdoin valmistunut Munsalan kansallispuku?
Vuokraa pakettiauto: UliRent, Turku.