Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä yhdyntä tuntuu paremmalta kuin keskiverto orgasmi. Olenko naisena poikkeus tässä?

Vierailija
15.01.2021 |

Orgasmit tuntuvat hyvältä myös ja itsetyydyttämiseni aina päättyy orgasmiin, mutta ei kunnolla kullin saantia voita mikään, ei ne orgasmitkaan. Harvoin saan seksiä harrastaessa orgasmeja, mutta eipä haittaa, koska saan tyydytyksen pelkästä panemisestakin. Nautin myös siitä, kun kulli painaa pohjaan asti. Olen ymmärtänyt, että monet naiset pitävät tätä epämiellyttävänä ja siksi miettynyt, että olisiko sillä jokin yhteys, että kelpuutan mielelläni ne "kohtuporatki" ja pidän hyvästä yhdynnästä enemmän kuin orgasmeista. Vai saankohan vain surkeita orgasmeja? :D Mites siis teillä muilla naisilla; miten oma orgasmisi vertautuu yhdynnän tunteeseen ja pidätkö siitä, että saat pohjaan asti?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tainnut ihan ymmärtää...mutta minä haluan kyllä orgasmin, siksihän seksiä harrastetaan. Sen voi saada monin tavoin tietysti, mutta ei se itse tehty ole kuin haalea aavistus, minusta. Äsken mies sormetti sen minulle, mutta tänään luvassa vielä yhdyntääkin, joten kiva pakkaspäivä peitonalla luvassa.

Vierailija
2/53 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kunnon pano voittaa heikon orkun. Oon vähän nihkeä saamaan muuten kuin omin käsin, mutta osaan ottaa ilon irti seksistä ilman orkkuakin. Mutta tuo pohjaan asti saaminen sattuu. Ehkä siksi minä puolestani kelpuutan ihan keskiarvokikkelin lelukseni. Ja ennenkuin tähän ehtii kukaan 15cm psykoosin jankkaaja, olen kokenut myös pari isoa elämäni aikana, ei vaikutusta orkun saantiin. Oli vain erittäin epämiellyttävää seksiä kun sattui vähän väliä, vaikka kuinka koitin sanoa että varovaisesti kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan miehet taas tykkää, kun nainen pitää yhdyntää parhaan, vaikkakin ilman orgasmi. Niin tyypillistä miehiltä! Oma napa kullin kallis!

Vierailija
4/53 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hitto, mikä juttu. en tarvitse jotain seksiä jos orgasmi on iso ongelma.

Vierailija
5/53 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan miehet taas tykkää, kun nainen pitää yhdyntää parhaan, vaikkakin ilman orgasmi. Niin tyypillistä miehiltä! Oma napa kullin kallis!

Eläs nyt pelihoisujas revi. Meitä miehiä on moneen junaan. On olemassa nämä munallaan ajattelijat jotka haluaa vain pussit tyhjäksi, ja sitten on meitä jotka haluaa antaa nautintoa ja haluaa että seksi on yhteistä mukavaa puuhaa jota toteutetaan hyvässä yhteisymmärryksessä kummankin nautinto huomioiden. Esmes tässä aloitustapauksessa ei kait ole mikään ongelma että sitä kikkeliä käytetään, vaikka se ei naisella orkkuun johtaisikaan, kun hän kerran pitää siitä?

Vaikka itse sympatiseeraankin naisasialiikettä ja olen absoluuttisen tasa-arvon kannattaja, olen vakaasti sitä mieltä että aina ei tarttis olla heti sotajalalla liikkeellä, ja lynkkaamassa väkeä oman olettaman perusteella. Pitää aina koittaa koittaa katsoa asioita vähän laatikon ulkopuolelta, ja muistaa että jokainen on yksilö omilla mieltymyksillään varustettuna. Hyvää viikonloppua toivottaen,

M30

Vierailija
6/53 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläs nyt pelihoisujas revi. Meitä miehiä on moneen junaan. On olemassa nämä munallaan ajattelijat jotka haluaa vain pussit tyhjäksi, ja sitten on meitä jotka haluaa antaa nautintoa ja haluaa että seksi on yhteistä mukavaa puuhaa jota toteutetaan hyvässä yhteisymmärryksessä kummankin nautinto huomioiden. Esmes tässä aloitustapauksessa ei kait ole mikään ongelma että sitä kikkeliä käytetään, vaikka se ei naisella orkkuun johtaisikaan, kun hän kerran pitää siitä?

Vaikka itse sympatiseeraankin naisasialiikettä ja olen absoluuttisen tasa-arvon kannattaja, olen vakaasti sitä mieltä että aina ei tarttis olla heti sotajalalla liikkeellä, ja lynkkaamassa väkeä oman olettaman perusteella. Pitää aina koittaa koittaa katsoa asioita vähän laatikon ulkopuolelta, ja muistaa että jokainen on yksilö omilla mieltymyksillään varustettuna. Hyvää viikonloppua toivottaen,

M30

Olet oikeassa; himmastun vaan kun luen täällä niin paljon naisista, joiden miehet viis veisaavat siitä naisen nautinnosta! Kaikki saavat saada ja haluta miten tahtovat. Itselle vaan isot orgasmit pakollisia, onneksi saankin mieheltäni monasti päivässä. Hyvää viikonloppua sullekkin!

Vierailija
7/53 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisolleni yhdyntä on tärkein asia seksissä, hänen seksinsä ei jää vajaaksi siitä, jos hän ei saa orgasmia, mutta jos hän ei saa kullia sisäänsä, silloin jää vajaaksi. Tavallisesti kyllä hoidan hänelle orgasmin tai pari jo ennen yhdyntää, mutta joskus hän haluaa ninut sisäänsä jo ennen kuin saa orgasmin. Minä taas laukean niin nopeasti, ettei puoliso ehdi mukaan. Haluaisin joskus yhdynnän sijaan laueta suihinotossa, käsihoidossa tai tissien väliin pannessa, mutta se ei käy koska silloin ei pano enää onnistu eikä hän ole tyytyväinen seksiin..

Vierailija
8/53 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisko miehille vaan hiukka hipsuttelu tai muutama työntö ja sitten pois ilman orgasmia? En ihan osta tätä juttua nyt. Nainen haluaa orgasmin ihan yhtälailla kuin mieskin.

Vierailija
9/53 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmiton seksi on yhtä tyhjän kanssa. Olen mielummin ilman.

Vierailija
10/53 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisko miehille vaan hiukka hipsuttelu tai muutama työntö ja sitten pois ilman orgasmia? En ihan osta tätä juttua nyt. Nainen haluaa orgasmin ihan yhtälailla kuin mieskin.

Totta kai orgasmit kelpaa, mutta ei mua haittaa, vaikka se jäisi saamattakin, kunhan vain olen saanut kullia tarpeeksi. Siinä vaiheessa ainakin jää vain ketuttamaan, jos homma oikeasti jää vain "muutamaan työntöön" eikä miehestä saa irti edes toista kierrosta. 

Ja ihmiset on erilaisia. Toisille orgasmit on tärkeämpiä kuin toisille :)

Vierailija
11/53 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orgasmiton seksi on yhtä tyhjän kanssa. Olen mielummin ilman.

Etkö sitten oikeasti saa mitään irti seksistä ilman orgasmia?

Vierailija
12/53 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai orgasmit kelpaa, mutta ei mua haittaa, vaikka se jäisi saamattakin, kunhan vain olen saanut kullia tarpeeksi. Siinä vaiheessa ainakin jää vain ketuttamaan, jos homma oikeasti jää vain "muutamaan työntöön" eikä miehestä saa irti edes toista kierrosta. 

Ja ihmiset on erilaisia. Toisille orgasmit on tärkeämpiä kuin toisille :)

Tää oli siis Ap

Vierailija
13/53 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi saada tarpeeksi kullia jos ei saa orgasmia? Nyt kyllä ajattelen, ettet ole orgasmia saanutkaan...

Eikö seksin tarkoitus ole orgasmi?  En vaan tajua.

Vierailija
14/53 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vastata vaimon puolesta kun ei tänne kirjoita. Vaimo halunnut aina kullia sisäänsä, muuten ei seksissä ole hänesta järkeä. Olen aina hoitanut hänelle orgasmit kun ne molemmille on itsestään selvästi kuuluvia. Vuosikausia naimalla, mutta aina kun meni vaikeaksi niin suuseksillä, sormilla tai dildolla varman päälle. Sen jälkeen naintu. Mutta vaimo halunnut aina kullia sisänsä nauttinut pantavana olosta. Orgasmit ei aina ole ollut niin tärkeää kuin paneminen. Orgasmeihin ja suusekseksiin ei suostu, jos ei saa päälle kalua sisäänsä. Ei ole suostunut suuseksi orgasmin jälkeen siihenkään, että ottaisi suihin loppuun asti. Suikkarit hoidettu erikseen. Joten hänellekin seksi on etupäässä panemista. Hänen kommentti täytyyhän sen tuntuakin jossain kertoo kaiken. Ja auta armias jos vielä saa naidessa orgasmin, kehrää tyytyväisenä kuin kissa sen jälkeen.

M62

Vierailija
15/53 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää vastata vaimon puolesta kun ei tänne kirjoita. Vaimo halunnut aina kullia sisäänsä, muuten ei seksissä ole hänesta järkeä. Olen aina hoitanut hänelle orgasmit kun ne molemmille on itsestään selvästi kuuluvia. Vuosikausia naimalla, mutta aina kun meni vaikeaksi niin suuseksillä, sormilla tai dildolla varman päälle. Sen jälkeen naintu. Mutta vaimo halunnut aina kullia sisänsä nauttinut pantavana olosta. Orgasmit ei aina ole ollut niin tärkeää kuin paneminen. Orgasmeihin ja suusekseksiin ei suostu, jos ei saa päälle kalua sisäänsä. Ei ole suostunut suuseksi orgasmin jälkeen siihenkään, että ottaisi suihin loppuun asti. Suikkarit hoidettu erikseen. Joten hänellekin seksi on etupäässä panemista. Hänen kommentti täytyyhän sen tuntuakin jossain kertoo kaiken. Ja auta armias jos vielä saa naidessa orgasmin, kehrää tyytyväisenä kuin kissa sen jälkeen.

M62

Ihan eriasia. Jos vaimosi saa kuitenkin orgasmeja, se ei ole sama asia kuin vain pano, eikä orgasmia ollenkaan. Kauheen tärkeetä todistella taas, että se muna on se tärkein. Voihan ne naiset tosiaan haluta myös miellyttää miestä. Enkä VÄITÄ mitään, mutta kun olen nainen mulla on taatusti kompetenssia puhua asiasta. Ja kyllä minäkin tykkään saada munaa..mutta että mies vaan panis ja panis ja ilman orgasmia - se ei kyllä riittäs mitenkään.

Vierailija
16/53 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaihtoehtoina olisi laukeaminen vs. rakastelu (ilman laukeamista), niin eiköhän useampikin mies valitsisi jälkimmäisen. Rakastelu on yheistä hellyyttä jne. Miehet vaan yleensä laukeavat sen verran helposti, että valinta on yleensä vaan ajatuskoe.

Olisin myös vähän eri mieltä siitä, että "nainen haluaa orgasmin ihan yhtä lailla kuin mieskin". Miehelle laukeaminen on eri tavalla fysiologinen asia ja laukeamattomuudesta on pitemmän päälle ihan fyysistä haittaa. Päälle jäänyt kiihotus aiheuttaa keskittymiskyvyn puutetta jne.

Toki on yksilöllisiä eroja, mutta peruskuva on tämä. Tässä nyt samastin orgasmin ja laukeamisen, toki niillä on ero.

Vierailija
17/53 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaihtoehtoina olisi laukeaminen vs. rakastelu (ilman laukeamista), niin eiköhän useampikin mies valitsisi jälkimmäisen. Rakastelu on yheistä hellyyttä jne. Miehet vaan yleensä laukeavat sen verran helposti, että valinta on yleensä vaan ajatuskoe.

Olisin myös vähän eri mieltä siitä, että "nainen haluaa orgasmin ihan yhtä lailla kuin mieskin". Miehelle laukeaminen on eri tavalla fysiologinen asia ja laukeamattomuudesta on pitemmän päälle ihan fyysistä haittaa. Päälle jäänyt kiihotus aiheuttaa keskittymiskyvyn puutetta jne.

Toki on yksilöllisiä eroja, mutta peruskuva on tämä. Tässä nyt samastin orgasmin ja laukeamisen, toki niillä on ero.

Väitän vastaan. Fysiologinen on miehellä, aika ajoin, Mutta kun naisella on hirveä halu ja se jääkin tyydyttämättä, on se aivan kammottava olotil, kyllä minä naisena tiedän. Panetus se on panetus olkoon mies tai nainen. Varmasti on yksilöeroja, niin naisella kuin miehelläkin se on varma. Ja tokihan se riippuu myös siitä kuka se "vastakappale" on. Jos on surkea rakastaja, tuskin sellaisat himoaa..mutta jos on mieletön kemia ja kovat orgasmit, ei vaan voi olla ilman. Ei mies ei nainen. Ja täydellisyyteen toki kuulu juuri se rakastelu, mutta SE päätty orgasmiin, ei mikään muu riitä. En kyllä kuvittele mestä rakastelemaan kiihkeästi ja sitten vaan ns. kahville ilman orgasmia. Senverran miehiä tavannut ja elämää nähnyt olen.

Vierailija
18/53 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun mielestä seksi jää tooooodella vajaaksi jos nainen ei saa. Jotenkin on sitten semmosta pakkopulla, kun tuntuu että toinen ei oo hommasta niin innoissaan ku ite, ja vaikee on sitten yrittää itekkään laueta jos kumppani oottaa vaan että saan itteni valmiiks. Paljon kivempi panna menemään niin että molemmat saa ja nauttii.

M33

Vierailija
19/53 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miun mielestä seksi jää tooooodella vajaaksi jos nainen ei saa. Jotenkin on sitten semmosta pakkopulla, kun tuntuu että toinen ei oo hommasta niin innoissaan ku ite, ja vaikee on sitten yrittää itekkään laueta jos kumppani oottaa vaan että saan itteni valmiiks. Paljon kivempi panna menemään niin että molemmat saa ja nauttii.

M33

Totta! Oma mieheni aina sanoo, että miulle aina ensin, hänen nautintonsa muuten jää vajaaksi.. Ja minä haluan että hänkin saa toki. Joskus kun käynyt niin, että saakin ennen minua, pyytelee anteeksi, no turhaan toki, sillä aina katsoo, että saan sittenminäkin. Näin sen pitäisikin mennä.

Valitettavan paljon vaan kuulee, että seksi loppuu siihen kun mies saa. Miksi ihmeessä? Selityksiä on ties mitä.

Vierailija
20/53 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Totta! Oma mieheni aina sanoo, että miulle aina ensin, hänen nautintonsa muuten jää vajaaksi.. Ja minä haluan että hänkin saa toki. Joskus kun käynyt niin, että saakin ennen minua, pyytelee anteeksi, no turhaan toki, sillä aina katsoo, että saan sittenminäkin. Näin sen pitäisikin mennä.

Valitettavan paljon vaan kuulee, että seksi loppuu siihen kun mies saa. Miksi ihmeessä? Selityksiä on ties mitä.

Fysiologinen faktahan on se että kun mies laukeaa, niin seksihalut lopahtaa samalla. Itelläkin on tämä sama ilmiö, mutta sitä en oo koskaan käsittänyt että miten se sitten estää naista tyydyttämästä. Tietty muna on pehmeenä, mutta pimsaa voi kyllä nuolla ja muutenkin olla läsnä hommassa vaikka ajatukset harhaileekin jo muualla. Ja sehän se on parasta taukojumppaa latautuessa kakkoskierrokselle kun pitää naisen lämpimänä ja touhusta kiinnostuneena.

M33

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme