Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä haukkuu että olen kuin pikkutyttö ja pitäisi olla miehekkäämpi

Vierailija
15.01.2021 |

Riitojen yhteydessä jos muuten haukkuu minua tai jos muuten on hankalaa, minä itkeskelen aika paljon. Sitten jos niin teen niin rupeaa aina haukkumaan että mikä pikkutyttö olen. Ja vetoaa ammattiini (johtavassa asemassa ja erittäin arvostettu homma) että miten siellä pärjään kun olen niin tunteellinen.

Miten tähän pitäisi suhtautua? Haluaisin olla yksityiselämässä oma herkkä itseni. Töissä minulla on työrooli päällä ja siitäkin nautin. Työhöni kuuluu itsevarmuus ja tilanteen hallinta olennaisena osana.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se saa sua haukkua! Eikä vinoilla sun itkemisestä. Tuo on henkistä väkivaltaa. Lähde pois. Tuollasesta suhteesta.

Vierailija
2/14 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei selvästi halua miestä, jolla on tunteita, harmi, itse tykkään sellaisesta ja en minä moiti jos mies on herkempi. Mieluummin herkkä ja tunteellinen mies, kuin sellainen, joka ei näytä mitään tunteita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä muuten varsin maskuliininen. 195cm ja isokokoinen ja suht lihaksikaskin. Hoidan kaikki ns. miesten työt ja en hätkähdä mistää tilanteesta. Parisuhteessakin olen muuten melko perinteinen, tarjoan illalliset jne. Seksissäkin olen dominoiva ja hän alistuva, kuten molemmat haluaa.

En ikinä itkeskele tai näytä herkkää puoltani julkisilla paikoilla. Haluaisin vaan, että hänkin voisi minua noina hetkinä halata ja lohduttaa kuten minä häntä, eikä irvailla.

Miten tuosta kannattaisi puhua? Olen kyllä sanonut että en tykkää tuosta.

-AP

Vierailija
4/14 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda se normaaliin tervepäiseen naiseen. N30

Vierailija
5/14 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se lehmä

Vierailija
6/14 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hellanlettas sentään!?! Ei täällä saada sun tyttöystävääsi yhtään sen empaattiseksi. Jos sulla ei ole hyvä hänen kanssaan niin jätä se lehmä.

Vierailija
7/14 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä vinkkejä miten tuosta kannattaisi puhua hänen kanssaan... Meillä on muuten ihanaa.

-ap

Vierailija
8/14 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä vinkkejä miten tuosta kannattaisi puhua hänen kanssaan... Meillä on muuten ihanaa.

-ap

Sano, että haukkuminen on henkistä väkivaltaa, etkä enää siedä sitä. Jos hän ei lopeta, lähde. Lähde oikeasti. Ansaitset parempaa.

Vierailija
9/14 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Pohjimmiltaan se tyttöystävä on kuitenkin tyyppi, joka haluaa lyödä vyön alle. Hän tietää, että hänellä on ase ja ammukset!

Ehkä jos jostain haluat puhua, niin menkää ammattilaiselle ja kysy, miksi tyttö ei arvosta suhdettanne. Ei parisuhteessa riitä että on kivaa, sen pitäisi olla kokonainen ihmissuhde.

Vierailija
10/14 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtavassa asemassa oleva erittäin arvostettua työtä tekevä mies ei kutsuisi kumppaniaan tyttökaveriksi, koska hän olisi jo sen ikäinen, että hänellä olisi naisystävä. Hän ei myöskään kirjoittelisi tällaisia tällaiselle palstalle, joten vastaukseni on trolli.

Vierailija
11/14 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa haukkua toisen tunteita tolla tavalla! Ei ole miehisyyttä padota tunteita ja olla ilman negatiivisia tunteita. Kyllä miehetkin saa itkeä, jos siltä tuntuu.

Vierailija
12/14 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat vajaa 40 vuotiaita. No kutsun kyllä tyttöystäväksi häntä. Ei ole trolli. Ja miksen kirjoittelisi, hauskaa ajanvietettä pääosin.

-AP

Vierailija
13/14 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuminen on henkistä väkivaltaa, vaikka kuinka olisi muuten ihanaa parisuhteessa ja haukkumisen tarkoitus on se, että tyttöystäväsi yrittää manipuloida sinut uskomaan, että sinussa on jotain vikaa, kun itket.

Kannattaa myös miettiä, ennen kuin otat asian taas esille, mitä olet valmis hänessä sietämään myös jatkossa. Tämä haukkuminen tuskin loppuu täydellisesti, koska olet siitä jo hänelle puhunut ja kertonut sen tuntuvan pahalle, ja tunteistasi huolimatta hän jatkaa sitä. Hän siis mitätöi tunteesi.

Mistä riitelette ja miten? Kumman aloitteesta riitaa alkaa? Näitä asioita on hyvä pohtia itsekseen ja tavallaan ulkopuolisin silmin tarkastella sitä kaavaa millä ne aina etenee ja päättyy. Et voi muuttaa puolisoasi, mutta itseäsi voit muuttaa. Onko siis jotain mitä sinä voisit tehdä riitojen aikana toisin? En yritä syyllistää sinua, vaan pyydän vain tarkastelemaan tilannetta kummankin silmin ja myös ulkopuolisen silmin, koska sillä tavalla huomaa yllättävän paljon asioita, jotka muuten jää pimentoon.

Haukkuminen on kuitenkin aina väärin eikä sitä pitäisi missään nimessä hyväksyä.

Vierailija
14/14 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pikkutytöissä ole mitään vikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi