Miksi Ruotsin valtion epidemiologi vain virnuilee ja naureskelee
Yli 10 000 kuollut koronaan ja hän vain on kuin ei mitään olisi tapahtunut.
Kommentit (79)
Hejsan, hoppsan, falleralleraa. Malmö, Rinkeby, falleralleraa.
Ne ovat vanhoja arkistokuvia joita uutisten yhteydessä julkaistaan.
Ja kai sitä ihminen saa joskus sentäs hymyilläkin oli maassa millainen virustilanne hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukholman metro, kenelläkään ei juuri maskia.
Onko Ruotsalaiset tyhmiä?
Ruotsalaiset ovat olleet liian kauan ilman sotia ja koettelemuksia. Sama vaivaa amerikkalaisia.
No siksi siellä onkin niin monia satavuotiaita , jotka kuolee vasta nyt. Suomessa olisivat kuolleet jo ennen vuosituhannen vaihdetta. Jos pystyt todistamaan, että alle 80 vuotiaita on kuollut ruotsissa yli 100 koronaan niin lahjoitan 100 euroa valitsemaasi kohteeseen.
Pidä satasesi ja älä jaksa pelleillä... Kuka tahansa löytää helposti tilastot, joista näkee, että alle 70 v kuolleitakin on jo satoja. En näe vaivaa niiden linkittämiseen tähän
Virallisten tilastojen mukaan Ruotsissa on noin 120 alle 50-vuotiasta kuollut koronaan, noin 200 50-59-vuotiasta, 600 60-69-vuotiasta ja sitten noin 9000 yli 70-vuotiasta.
okei. no kenelle lahjoitan satasen?
Lahjoita se hyväntekeväisyyteen. Voit itse valita kohteen.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet :o Olin TÄNÄÄN Tukholman metrossa ja noin 70-80% oli maski!
Tämä oli vihreällä metrolinjalla keskustasta Blackergiin matkatessa.
Et selvästi ole ollut Tukholmassa. Ainoa "Ruotsin matkasi" oli miniristeily Ruotsiin ilman poistumista laivasta?
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi on siis sivistynyt ainoa sivistynyt maa Euroopassa joka osaa hoitaa asiat kunnolla. Kannattaa muistaa että kuolintilastot on 30 x liioiteltuja.
CDC koeta itse puhdistaa pois 97% kuolleista Corona tilastoista koska heille ei ollut Corona eikä ole edes testattu coronaa.
Moikka Vladimir, kertaa vähän vielä sitä suomen kielen oikeinkirjoitusta, tai katso tarkemmin mistä kopioit näitä postauksia :)
Minua hämmästyttää eniten raportti jossa todetaan että Ruotsi yritti taivuttaa Suomen päättäjiä toimimaan kriisissä samalla tavalla kuin itse tekivät (eli löperö linja). Eikö ketään muuta ihmetytä VIERAAN ulkovallan yritys puuttua Suomen sisäisiin asioihin? Suomi ei ole ollut Ruotsin alusmaa enää pitkiin aikoihin, silti kuvittelevat että Suomi "tottelee". No oppivathan tästä että Suomi tekee omat päätöksensä ja hyvä niin. Ruotsi on mokannut nyt pahasti mutta ruotsalaiset eivät voi sitä myöntää. Alas on naapurimaa vajonnut.
Vierailija kirjoitti:
Hejsan, hoppsan, falleralleraa. Malmö, Rinkeby, falleralleraa.
Naurattaisi kovin, ellei vuoden 2015 tapahtumat opettaisi mihin ylijäämä dumpataan.
Hölmöläisten Hölmölään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin katsoa sen dokkarin (Yle1 klo 22) Ruotsin koronatilanteesta, mutta tuo pieni pätkä Tegneliä riitti; muka samoin hoidettu kuin muissa Pohjoismaissa ja seliseli.
Ei näy loopua denialismille.
Ja te vielä kehtaatte sylki vaahdoten väittää että Suomi ja Marinin hallitus ovat hiitaneet koronan Euroopan huonoiten! Sanoisin että Ruotsi on vielä Suomeakin huonompi tässä.
Jos verrataan ehkä selkeintä lukemaa eli kuolleiden määrää asukaslukuun suhteutettuna, Suomessa se on viidenneksi pienin koko Euroopassa. Kannattaisi muistaa jokaisen Suomen tilanteesta valittavan. Meillä menee oikeasti hyvin, tai vähemmän huonosti kuin useimmilla muilla mailla.
Eikä unohdeta, että tämä tilanne on saatu pidettyä hallinnassa kiitos kaikkien rajoituksia noudattavien suomalaisten ❤️
Ainoa oikea linja Ruotsilla. Ei tartte piikittää itteensä paskaa (rokotetta) toisin ku täällä😂
Ruotsissa asuva kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet :o Olin TÄNÄÄN Tukholman metrossa ja noin 70-80% oli maski!
Tämä oli vihreällä metrolinjalla keskustasta Blackergiin matkatessa.
Et selvästi ole ollut Tukholmassa. Ainoa "Ruotsin matkasi" oli miniristeily Ruotsiin ilman poistumista laivasta?
Mutta miksi oli maski?
Olivatko pojat menossa keppostelemaan?
Suomessa kaikilla vanhuksilla on dnr päätökset hoitokodeissa. Eli ei elvytetä eikä anneta mitään aktiivista hoitoa.
Kusitulehdukseen kuollaan mut koronaa ei saa tulla?
Tsiisus mikä show
Ruotsissa konkretisoituu nyt karusti se mitä tarkoittaa liian vähän liian myöhään. Miten tuo Tegnell nukkuu yönsä.... Jos itse olisin mokannut noin paljon ja (hengen)vaarallisesti omassa työssäni, sekoaisin.... Eroisin ehkä jopa itse. Kuolisin häpeään. Siksi täytyy olla joku diagnoosi hänellä, koska ei tuollaista valheellista egoa ole muuten kellään
Vierailija kirjoitti:
Minua hämmästyttää eniten raportti jossa todetaan että Ruotsi yritti taivuttaa Suomen päättäjiä toimimaan kriisissä samalla tavalla kuin itse tekivät (eli löperö linja). Eikö ketään muuta ihmetytä VIERAAN ulkovallan yritys puuttua Suomen sisäisiin asioihin? Suomi ei ole ollut Ruotsin alusmaa enää pitkiin aikoihin, silti kuvittelevat että Suomi "tottelee". No oppivathan tästä että Suomi tekee omat päätöksensä ja hyvä niin. Ruotsi on mokannut nyt pahasti mutta ruotsalaiset eivät voi sitä myöntää. Alas on naapurimaa vajonnut.
Eikö se taivuttelu mennyt lähinnä yksittäisten henkilöiden sähköpostikeskusteluna? Tegnell-Salminen ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi on siis sivistynyt ainoa sivistynyt maa Euroopassa joka osaa hoitaa asiat kunnolla. Kannattaa muistaa että kuolintilastot on 30 x liioiteltuja.
CDC koeta itse puhdistaa pois 97% kuolleista Corona tilastoista koska heille ei ollut Corona eikä ole edes testattu coronaa.
Kuka sinulle maksaa tästä trollaamisesta? Ja miksi siitä maksetaan?
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa konkretisoituu nyt karusti se mitä tarkoittaa liian vähän liian myöhään. Miten tuo Tegnell nukkuu yönsä.... Jos itse olisin mokannut noin paljon ja (hengen)vaarallisesti omassa työssäni, sekoaisin.... Eroisin ehkä jopa itse. Kuolisin häpeään. Siksi täytyy olla joku diagnoosi hänellä, koska ei tuollaista valheellista egoa ole muuten kellään
Sinä terve, Tegnell hullu.
Se teidät erottaa.
Sosiopaatti nukkuu yönsä hyvin, hymy huulillaan ja katumusta tuntematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaiset ovat olleet liian kauan ilman sotia ja koettelemuksia. Sama vaivaa amerikkalaisia.
No siksi siellä onkin niin monia satavuotiaita , jotka kuolee vasta nyt. Suomessa olisivat kuolleet jo ennen vuosituhannen vaihdetta. Jos pystyt todistamaan, että alle 80 vuotiaita on kuollut ruotsissa yli 100 koronaan niin lahjoitan 100 euroa valitsemaasi kohteeseen.
Pidä satasesi ja älä jaksa pelleillä... Kuka tahansa löytää helposti tilastot, joista näkee, että alle 70 v kuolleitakin on jo satoja. En näe vaivaa niiden linkittämiseen tähän
Virallisten tilastojen mukaan Ruotsissa on noin 120 alle 50-vuotiasta kuollut koronaan, noin 200 50-59-vuotiasta, 600 60-69-vuotiasta ja sitten noin 9000 yli 70-vuotiasta.
Laita satanen (euroja!) Pietarin katulapsille.
Eri
Ruotsalaisten keski-ikä on koronasta huolimatta parisen vuotta korkeampi kuin suomalaisten!!!!!!
Olisin näiden karanteenien jälkeen vielä enemmän huolissani Suomalaisten mielenterveydestä kuin Tegnellin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pointti.
Jos kuvittelisin tilannetta, että itse olisin tehnyt tahallisesti päätöksiä, joiden takia esim. yksikin lapsi kuolisi tai joutuisi orvoksi, niin en pystyisi nukkumaan saati antaman sitä anteeksi itselleni mitenkään. Normaali ihminen suunnilleen sekoaisi huolesta ja katumuksesta ja itsesyytöksistä.
Tegnellillä ei ole selvästikään normaalia persoonallisuutta. Tuhansia ihmisiä on kuollut ja kymmeniä ellei satoja tuhansia pitkäaikaissairastunut hänen vuokseensa ja hän näyttää jopa nauttivan olostaan.
Tulee mieleen pyromaani, joka nauttii katsellessaan tulipaloa.