Seinäjoki Kärki - suositteletko?
Jos et, perustelut, kiitos. Mitä vikaa, miksi on pa**a? Tai jos positiivinen kuva, mitä hyvää? Työn takia muuttamassa, joten ei Seinäjoelle nillitystä.
Eli jos muutan joka tapauksessa, missä on Seinäjoen helmi? Asiallisista vastauksista kiitos.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Keskustaan on tulossa jälleen apteekki. Keskusta, Uppa, Itikanmäki ja Marttila on parhaita kerrostaloalueita. Ootko muuttamassa omaan vai vuokralle?
Vuokralle. Sopimus jo tehty.
Vierailija kirjoitti:
Pohjois-Pohjanmaalta muutan. Olen kotoisin Jyväskylästä ja haluan lähemmäs perhettäni, isovanhempiani ja vanhempiani. Seinäjoelta sitten sain töitä, että vähän lähemmäs muutetaan.
Joo, ap tässä.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaupungin vuokrakämppää etsit niin älä mene Kärkeen niihin 80-luvun rivareihin.
Yksityiseltä vuokrataan. Suht uusi luhtitalo. Katellaan ensin ennen kuin ostetaan oma. Tietty miten viihdytään .
et välttämättä tule viihtymään koska olet muualta. paljon samaa kuullut muualta muuttaneilta.. ainoastaan pohjalainen viihtyy. tai no sjoki on vielä varmaan ihan ok, mutta älä vieruskuntiin muuta IKINÄ
Onk totta että Uppassa on munilla kuppa?
Vierailija kirjoitti:
Jos kaupungin vuokrakämppää etsit niin älä mene Kärkeen niihin 80-luvun rivareihin.
Mä asuin niissä lapsena 80-luvulla. Mikäs vila niissä nykyään on? Ränsistyneitä?
Pohjois-Pohjanmaalta muutan. Olen kotoisin Jyväskylästä ja haluan lähemmäs perhettäni, isovanhempiani ja vanhempiani. Seinäjoelta sitten sain töitä, että vähän lähemmäs muutetaan.