Missä vaiheessa raskautta vatsasi on alkanut näkyä?
Mietittiin tässä miehen kanssa kun mulla ei vielä mitään näy ja viikkoja on 15+3 että milloin se vatsa kasvaa..
Kommentit (8)
Aluksi tietysti on turvotusta, mutta tosi nopeasti on mulla maha alkanut kasvaa. Loppuraskaudesta olenkin sitten muistuttanut lähinnä ryhävalasta ja kaikki tutut utelee, että odotanko kaksosia....
Se kultainen keskitie olisi kiva!
Entiset vaatteet meni vielä mutta pönkötti. Kyllä se maha sieltä vielä tulee ja kyllästymiseen asti ;)
Eli ei ainakaan silloin näkynyt. Tämä on toinen raskaus. Ekassa raskaudessa olin työhaastattelussa suunnilleen viikolla 22, jolloin tuntemattomat eivät vielä ollenkaan huomanneet asiaa. Nyt olen viikolla 37 ja edelleen kuulemma pienimahainen (en tosin omasta mielestäni).
1. rv 28
2. rv 32
3. rv 25
4. rv 27
5. rv 26
6. rv 31
Itsellä esikoisesta siirryin mammahousuihin rv 12 ja kakkosesta rv 9. Tuossa vaiheessa maha siis ollut sellainen, että omat housut ei millään ole menneet jalkaan ja muoto on ollut söpön pyöreä. Samoihin aikoihin raskaus on ollut ulkopuolisille täysin selvä juttu, siis asiaa on kyselty tyyliin " milloinkas sulla on laskettu aika?" eikä näin: " oletko raskaana?" .
Normaalisti olen vartaloltani hoikka, eikä mahamakkaroita ole. Lisäksi kohtu eteenpäin kallistunut.
Kaikki raskaudet olisin pystynyt salaamaan loppuun asti. Pieni pömppö on tullut näkyviin reilusti 30. viikon jälkeen.
Tokalla rupesi näkymään n. 25viikon jälkeen.
Nyt tällä kolmannella maha tuli hyvin näkyviin jo n15vk:n jälkeen.
KOhtuni on joka kerran ollut taaksepäin kallistunut, vauva " kasvaa sinne sisälle" . kaksi ensimmäistä ovat poikia, olisikohan tämä sitten tyttö, kun on melko erilainen mahan muotokin :)
mulla on aina tullut kauhean myöhään maha,mutta siitä se siten onkin kasvanut äkkiä.