Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulen että lastani kiusataan hänen vaatteiden vuoksi :(

Vierailija
14.01.2021 |

Teen itse lapselle jänniä ja ajankohtaisia vaatteita ilmastotaistelun ja intersektionalismin hengessä. Olen hyvä tekemään vaatteita ihan mistä vaan. Paljon materiaalia löytyy roskiksista ja kirppiksiltä saa halvalla esim verhokankaita, joista voi ommella mitä vaan.
Viime aikoina lapsi ei ole enää ollut innostunut ideoimaan omia asuja eikä halua pitää minun tekemiä vaatteita. Epäilen, että häntä kiusataan, mutta lapsi kiistää jyrkästi asian. Miten saan asian selville? Näin talvella en vie lasta pyörällä kouluun, niin en ole näkemässä mitä koulun pihalla tapahtuu.
Mikä avuksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parinkymmenen vuoden päästä tämä on kaikista kuuminta hottia. Nyt siitä saa kärsiä.

Vierailija
2/7 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lapsen itse valita vaatteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että lasta kiusataan äidin takia.

Vierailija
4/7 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto tätä provojen tasoa, menisit sinäkin mielummin vaikka tiskaamaan jos et tätä parempaan pysty.

Vierailija
5/7 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se, jonka vanhaan pyörään mies hitsasi takaistuimen 10-vuotiaalle. Ja koulukaverit nauroi, kun ajoit lasta pyörällä kouluun ja esitelmöit ilmastonmuutoksesta koulun portilla. Johan sun lasta silloin kiusattiin ja opettajat kielsi sua tulemasta koulun alueelle :D

Vierailija
6/7 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat, ettei lastasi kiusata (kuten varmasti useimmat vanhemmat haluavat), osta lapselle muodikkaita merkkivaatteita, mielellään uutena.

Vierailija
7/7 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5. Nauroin ääneen. 😂 Kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi