Sinikka Nopola on kuollut!?
Kommentit (15)
Niinpä, voi ei, nyyh😨😥😢🥺😭😦😯
Tuleekohan sitten enää Risto Räppääjää, entä Heinähattu ja Vilttitossu?!
Hmm... tuskimpa Räppääjiä enää tulee kuoleman takia. Vaikka uskon, että muuten sarjaa olisi jatkettu. Harmi😣😖😿🙊
Todella ikävä uutinen. Hän oli kuvissa vielä muutama vuosi sitten niin elinvoimaisen näköinen. Luultavasti syöpä jälleen kerran vei. :(
Vierailija kirjoitti:
😟🙁☹🥺😦😧😨😰😥😢😭😱😖😣😞😓😩😫
Mitä tää tarkoittaa 😨? Vettä päässä?
Vierailija kirjoitti:
Todella ikävä uutinen. Hän oli kuvissa vielä muutama vuosi sitten niin elinvoimaisen näköinen. Luultavasti syöpä jälleen kerran vei. :(
Todennäköisesti, oli Syöpäklinikan potilaana noin vuosi sitten, kun itse odottelin lääkärille pääsyä. Ajattelin silloin, että no hän ainakin selviää. Oli niin elinvoimaisen näköinen.
Sinikka jaksoi hyvin loppuun asti. Periaatteessa kuolema oli hyvä asia, koska nyt hän ei enää tunne kipua💜
Sinikka muuten oli kuollessaan vasta 67! Hän olisi voinut elää vielä kuinka kauan, jopa 30 vuotta!
Sinikka muuten oli kuollessaan vasta nyt mutta puhelin o n ollut pitkään aikaan kun joulu on ohi ja Hannu kuolivat vastaus kuningatar elämänrytmi kirjoitti kirjan nimi on HELVETTI Etelä-Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Sinikka muuten oli kuollessaan vasta 67! Hän olisi voinut elää vielä kuinka kauan, jopa 30 vuotta!
Olen aina inhonnut tätä kauhistelua ja hurskastelua. "olisi sitä ja tätä"
EI, hän eli elämänsä 0 vuotiaasta 67 vuotiaaksi. Hän eli pitkän, hyvän ja rikkaan elämän.
Jokaisen elinpäivät ovat rajalliset, niitä on turha mussuttaa että olisi voinut kun ei olisi.
Kaikki me täältä joskus kuollaan. Elämä on. Hän oli vanha ja sairas.
Lepää rauhassa Sinikka. Hän oli minulle ja kymmenvuotiaalle lapselleni tärkeä kirjailija.