Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++ ENSIKOIDEN TORSTAI +++

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan avaamaan uutta pinkkaa kun te muut taidatte vielä nukkua?? Tai sitten teillä on jotain muuta tekemistä hmm.. onko sitä??!

Mukavaa päivää kaikille!

Oon@

Vierailija
2/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääks! Tuli eilen vähän kavereiden ollessa kylässä naukkailtua, ja nyt on ihan kaamee kapula... Töissä pitäisi koko päivä jaksaa, mutta en sitten tiedä. Josko vaikka lounaalla hakisi pizzaa? Noh, eilen ainakin oli kivaa!

Joku täällä höpisi (olisiko ollut kaikki!?) tähän palstaan koukkuun jäämisestä. Näin kyllä tosiaan on! Aina käyn vähintään lukemassa, ja aina kun on aikaa pitää myös kommentoida. Tosin olen havainnut, että aktiivisin olen kyllä loppukierrosta, kun on niin paljon omaa napaa kerrottavana.

Tuntuu muuten siltä, että olisi hiukan kasvanut tässä vaavinteossa. En siis tarkoita, että olisin kaameesti lihonnut tms. vaan että on alkanut OIKEASTI ajattelemaan mitä se perheen perustaminen tarkoittaa. Vauva-aikahan on ihmisellä lyhyt vaihe, ja lapsuuskin menee vauhdilla. Nuoruus kestää hiukan pidempään ja sitten ollaankin jo aikuisia. Jotenkin sitä mietteissään aina ajattelee tulevan (toivottavasti!) vaaviaikaa, mutta siihen perheen perustamiseenhan kuuluu niiiiin paljon enemmän!

Joo, mutta krapulaisen aamun pohdintoja - eipä tässä muuta. Taidan mennä johonkin toimiston nurkkaan nukkumaan tms. eihän tästä mitään tule!

t. peipposka jolla vielä 7h 54 min töitä jäljellä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi että ku jännittää. kp 28/30-32 eikä millään jaksais odottaa.

mulla oliskin yksi kysymys siitä superherkästä testistä... oletteko kokeilleet? milloin sen pitäisi jo näyttää plussaa?

oonko ihan hölmö jos tekisin sen jo tänään?

siis mä en kestä tätä piinailua enää... haluaisin niin tietää jo miten on käyny, ku mulla on semmonen jännä tunne:)

Vierailija
4/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin hiljaiselon päivän jälkeen täällä taas. Tuo koukkuun jääminen on aivan totta, josta olette täällä keskustelleet. Olen siis kyllä käynyt joka päivä ja useaankin kertaan lukemassa kuulumisianne, mutten ole ehtinyt itse kirjoitella.

[color=purple]Onnea Kesämorsiammelle plussasta![/color]

Kävin tutkailemassa tuota " ohjeita" -palstaa ja testaanpa nyt menikö opit perille.. Onnistuikohan siis hieno värjäykseni?!?

Keskustelua oli käyty myös puhelimista. Itse hankin juuri muutama viikko sitten uuden kapulan, Nokia 6103. Väriksi valitsin vaaleansinisen. (punainen ja musta ovat muita värivaihtoehtoja) Olen kovasti pitänyt uudesta kännystä, kamera on oikein kiva lisävaruste, kuvia vaan ei kovin montaa mahdu puhelimen muistiin. Puhelin oli myös hirvittävän täynnä taustakuvia, näytönsäästäjiä, teemoja ym., jotka veivät tilaa muistista, joten poistin heti alkuun suurimman osan niistä. Ja vielä yksi huono puoli, joku mainitsi siitä, että täytyy olla se nappi, josta sen saa hiljennettyä, no en ole vielä testannut toimiiko se tuossa, mutta jos asetuksissa on, että vastaa puheluun, kun kansi avataan, niin pystyykö silloin hiljennä nappia painamaan, vain vastaako se kuitenkin puheluun.. Tätä asiaa täytyy vielä itse tutkia ja jos ei muu auta, niin sitten täytyy vaihtaa asetukset niin, ettei kannen avaamalla puheluun vastata.. Olipas pitkä sepustus.. Sorry! :)

[color=aqua]Sitten galluppeja:[/color] siihen ikägalluppiin en oo tainnu vastata, joten kumpainenkin täytämme syksyn aikaan 24v. Ja sit unelmaa.. Haaveilen hyvin samanlaisista asioista, kuin moni muukin, siis ihana, rauhallinen, hellyyttävä ja suloinen vauva, joka nukkuu säännöllisesti ja syö kiltisti. Eikä tietysti itkeskele kovin paljon. Vauvalla olisi tyyllikkäät ja aina siistit vaatteet. Parisuhteemme kukoistaisi ja olisimme onnellinen perhe yhdessä uuden tulokkaan kanssa. Viettäisin päivisin aikaa ystävieni luona vauvan kanssa ja illalla, kun isi tulee kotiin, ruoka olisi valmiina ja saisimme syödä rauhassa, koska vauvalla olisi juuri päiväuni aika. Kaikkeahan sitä voi toivoa ja unelmoida, mutta enpä tosissaan usko, että arki aivan tuollaista voisi olla.

[color=CD950C] ).( [/color] Viikonlopun aikaan luulisin olevan oviksen aikaa.. Siis luulisin.. Toivottavasti on. Siihen ainakin yritän tähdätä ja tänään hieman vihjailla miehelle, että jokos voitas hieman aloitella.. En kyllä oikeasti tiedä kuinka innokkaasti mieheni on tässä jutussa mukana. Asiasta on kyllä keskusteltu, mutta luulen, että hänen kantansa jutussa on, että antaa tulla, jos on tullakseen.. Minä taas en malttaisi odotella ollenkaan ja pupuiluintoa riittäisi kovasti! Jospa, se tänään kuitenkin heltiäis.. Täytyy yrittää! Kp:t siis 12/toivottavasti se 28.

Jopas tuli taas romaani.. En näköjään osaa kirjoittaa lyhyitä ja ytimekkäitä viestejä.

[color=EE7AE9]Plussatuulia enskoille[/color]

Vierailija
5/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaksi, [b][color=#8FBC8F][size=3]ISO KIITOS[/size][/color][/b] kaikille onnitteluista! Kyllä tässä alkaa jo epäilyt hävitä, kun tänäänkin aamulla maha-asukki lähetti terveisiä clear bluen välityksellä. Olo on kyllä onnellinen mutta samalla vähän epätodellinen.

Täällä vielä pyörin, kun en näköjään yksin uskalla tuonne o-puolelle mennä. Ainakin [b][color=9BCD9B]Brookella, Remukalla ja Apilalla ja Vaniljalla[/color][/b] on jännät paikat. Koskas aiotte testailla? Kaikille kovasti plussaonnea! Ja muuten, mulla oikestaan ainoa ¿oire¿ tähän asti on ollut juuri tuo valkkarin lorahtelu (ällöä...) P.S. Apila, se sun sydän oli hieno! Ja Vaniljalle terkkuja, että mä testasin eilen (eli kp 34/31-37) selvän plussan erittäin herkällä testillä.

Puhelimista oli käyty keskustelua edelleen. Itse kyllä oon ollut kovin tyytyväinen tuohon omaani: tarkistin, se on sellainen 6101. Ei ole kansi löystynyt, toimii yhdelläkin kädellä kätevästi ja muutenkin tykkään kovasti.

[b][color=7CCD7C]Peipposkalle[/color][/b] darranparannusvilkutuksia! Koitahan jotenkin kestää, nyt taitaa olla enää alle 6 h jäljellä ;)

[b][color=00CD00]Aqualle[/color][/b] iso rutistus! Toivottavasti tänään näyttää jo valoisammalta!

[b][color=76EE00]Nennalle[/color][/b] ja kaikille muillekin: Kovasti koitan teitä kaikkia virtuaalisesti kiskoa mukaani plussajunaan! Täällä on niin ihanaa porukkaa, että kaikki haluaisin saada mukaani!

[b][color=00CD66]Killa[/color][/b] näkyi pyörineen täällä oikeen urakalla, hih! Totta se on, että tämä palstailu on kyllä yhdenlainen addiktio. Riippuvaiseksihan tästä tulee. Olikos niin, että ovispäivät lähestyy? Pupuiluiloa!

[b][color=#2E8B57]Titiin[/color][/b] oli iskenyt pinkkikuume. Jokos alkaa se ¿tavallinen¿ kuume eli kesäflunssa hellittää? Pikaista paranemista!

Terkkuja, vilkutuksia ja plussasädetyksiä [b][color=698B22]Pariisittarelle, Kindnessille, Naksulle, Deselle (joka taitaa olla nyt pimennossa?), Merihepalle, Sara-Marialle, Marylle(huhuu!), Oonalle, Dragonflylle, Nellalle, Ninnulle...ihan kaikille enskoille![/color][/b]

Loppuun vielä vähän [b][color=008B00]omaa napaa.[/color][/b] Jotenkin tuntuu vielä epätodelliselta, kun ei oo oikeen mitään konkreettista todistetta siitä, että raskaana tässä ollaan. Varmaan siksi oon tuijotellut niitä viivoja testeissä, ainoa merkki alkavasta elämästä. Ja taikauskoa tai ei... Käytiin eilen miehen kanssa ostamassa pikkuriikkiset tarrasukat. Nyt on vasta kp 35/31-37 (tai oikeastaan rv 5+0), joten vähän vielä hirvittää, että onko tääsittenkään totta... Mitäs ne spontaanit km:t on? Ja koska mun kuuluu soittaa sinne neuvolaan? Ja koska uskaltaa kertoa edes vanhemmille? Mitä mun nyt kuuluu tehdä...?

[b][color=#228B22]Aurinkoista päivää ja plussasädetystä kaikille enskattarille![/color][/b]

[b]

[color=#32CD32]-Kysymysmerkin näköinen Kesämorsian-

Vierailija
6/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämorsian: Ihanaa :) Kauanko teillä olikaan yritystä takanas? Olen ollut täällä vasta senverran vähän aikaa, etten oikein hahmota, kuinka pian täällä plussaillaan - vaikka sen verran tiedän, että se on jokaisella parilla yksilöllistä (vai kaksinallista...). Aamun älynväläyksiä.

Galluppiasioita: ei ole lemmikkejä, koska mies allerginen. Ikää on 24 ja miehellä 28. Mitähän vielä... Uuden gallupin voisin tietysti laittaa liikkeelle :) Haluaisin tiedustella, että kauanko olette jo piinailleet ilman ehkäisyä. Eka kuukausi tuntuu niin erikoiselta, kun ei ole hajuakaan kierron pituudesta, eikä ovulaatiosta tms.

).( Hääpukuasia taitaa olla nyt hoidossa. Eräs ompelijaystävänäni ilmoitti, että haluaisi tehdä sen minulle :) Oikeastaan hän toivoisi, että olisin silloin raskaana, että hän saisi puvusta kunnon haasteen ja päättötyön aiheen ;)

Olikos se niin, että torstai on toivoa täynnä? Toivotaan niin :) Vilkutuksia enskoille!!

Vierailija
7/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti vastaan vaniljalle: periaatteessa superherkkä testi voisi noilla kiertopäivillä näyttääkkin jo plussan, tai ehkä jonkinsortin haamulaisen.

Tsemppiä! bd bd

Sere

Vierailija
8/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...plussaa oli tullut taas. :)

[color=red][size=5]♥[/size][/color] [color=red][size=5]ONNEA KESÄMORSIAN[/size][/color] [color=red][size=5]♥[/size][/color]

Olen ollut 1½ päivää poissa täältä ja sinä aikana on taas tapahtunut vaikka mitä. Ei pitäis kutsua ketään kylään, kun vieraat vaan häiritsevät enskapalstailua. No, ei vais... Nyt jää taas vaan kommentointi vähemmälle. Tuleepahan sitten muuta tekstiä senkin edestä.

Vauva-ajan haavegallupia oli ilmassa. Aloitanpa sitten taas pilvilinnan rakentamisen. Se suurin juttu olisi nyt ihan ensiksi se raskautuminen. Voi kunpa saisin joskus kokea sen kaiken, kipuineen ja päivineen. Lupaan ja vannon, etten valittaisi yhdestäkään masua koristavasta raskausarvesta tai sääriä värittävistä suonikohjuista. Kestän kyllä kaiken, jos vaan... Ymmärrätte kyllä. Toinen iso haave, tai oikeastaan haavekuva, on se hetki, jolloin voin katsella mieheni touhuamista lapsemme kanssa. Kirpeä syyspäivä, paljon värikkäitä lehtiä ja mies touhuamassa pienen lapsen kanssa puistossa. Tai ihana piknik-hetki rannalla lämpimänä kesäpäivänä. Paljon herkkuja, naurua, onnea ja pienet, jäätelöstä tahmeat kädet miehen kaulalla. Niisk... Alan kohta pillittää. Mutta, eiköhän se arki olisi oikeasti melko tavallista, välillä olisi niitä tosi ihania päiviä ja joskus sitten niitä väsyttäviä ja raskaita hetkiä. Mutta mielelläni ottaisin ne kuitenkin vastaan.

ON: Tänään on päiviä 21 ja tulevien määrästä en taaskaan tiedä :(. Viime kierto oli vain 23 päivää, mutta nyt pitäisi tulla pidempi, koska gyne muutti luge-annostusta. Odotellaan ja katsellaan. Eilen iski taas sellainen totaalimasennus illalla nukkumaan mennessä. Vietin päivän kummipojan perheen kanssa Helsingin huvituksissa ja tuntui, että joka toinen vastaantuleva nainen oli joko raskaana tai juuri saanut vauvan. Ei sille mitään voi, että kateus iskee ja tunne siitä, että elämä on niiiiiin epäreilua. Voi kuulostaa tosi ikävältä (ja niinkuin se onkin), mutta toivon kädet kyynärpäitä myöten ristissä, ettei vähään aikaan kuuluisi yhtään " iloista" vauvauutista lähipiiristä. Tuntuu vaan, etten sitä hetkeä kestäisi millään. Jatkan murehtimista ja yritän löytää jostain edes pienen pieniä toivon hippusia.

Yritän nyt lueskella eilisiä viestejänne ajatuksella, jos vaikka saisin jostain jutusta taas kiinni. Olo tuntuu vähän ulkopuoliselta, mikä ei varmaankaan johdu teistä vaan elämän v-mäisyydestä.

[color=red]Paljon plussatuulia teille kaikille! Olette ihan ykkösiä![/color]

~dese

Vierailija
9/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mikä yö takana: ihan karseita painajaisia! :/ Näen niitä tosi harvoin, enkä nyt oikein ymmärrä mistä tulivat! No heräsimpä sitten aika ajoissa, kun en viitsinyt jatkaa niiden katselua! ;)

[color=66CDAA][b]Aqua[/color][/b]: mäkin mietin tota (iso)vanhemmille kertomista jo. Olisi hauskaa keksiä sitten joku mukava tapa ilmoittaa uutinen, kun eivät siis varsinaisesti yrityksestä tiedä (vaikka ainakin varmaan arvaavat). Ja kuule, kyllä mulla oli mieli matalana jo ennen kuin puolikin vuotta yritystä oli takana, joten sure rauhassa! Mulla se on sellaista aaltoilevaa: välillä ottaa tän rankemmin ja joskus taas selviää aika helpolla. Toivottavasti vähän piristyt taas! :)

[color=DC143C][b]Peipposka[/color][/b]: musta tuntuu että mä olen ihan fyysisestikin kasvanut tässä vauvaa haaveillessa! ;) Jostain syystä nimittäin vatsa alkanut pömpöttää, vaikka siinä ei ylimääräistä olekaan (rasva kertyy mulla peffaan)! :D Oisko sitten jotain valmistautumista raskauteen?! Koita jaksaa töissä! :)

[color=8B4726][b]Vanilja[/color][/b]: kyllä kai noiden herkkien testien pitäisi näyttää plussaa jo tuossa vaiheessa, mutta toisaalta voivat olla myös näyttämättä vaikka raskaana olisikin. Eli jos teet testin ja onkin nega, ei saa vielä luopua toivosta! :) Vaan toivotaan parasta, täällä on peukut pystyssä! *bd*

[color=EEB422][b]Saikku[/color][/b]: Hienosti meni värit! :) Ai kun hyvä, että kerroit noita hyviä ja huonoja puolia tosta luurista! Olen taas vähän lähempänä valintaa! Pupuiluintoa viikonloppuun! Ja muuten, miehet yleensä eivät ole niin intona kuumeilemassa, vaikka lapsen haluavatkin ja ovat enemmän ton TJOTtailun kannalla. Ja sitten me naiset taas... Ainakin minä itse! Huh huh! :D

[color=00BFFF][b]KM[/color][/b]: soittele vaan jo neuvolaan, niin kertovat kyllä koska sun täytyy (siis saat) sinne mennä! Ja itse kertoisin vanhemmille aika pian, koska jos sattuisi kurjasti ja tulisi keskenmeno, niin kaipaisin varmaan sieltä tukea. Mä sanoisin, että sulla on aika hyvin asiat, kun käsittääkseni kemialliset menee heti alkuunsa kesken, mutta tietty rv 12 asti on sitä riskaabelia aikaa, jolloin keskenmenot yleensä tapahtuvat. Mutta onneksi useimmat raskaudet kestävät kuitenkin sen onnelliset 9kk! Sulle kovasti onnea matkaan!!! :)

[color=32CD32][b]Live[/color][/b]: hyvä, että on hääpukuasiat kunnossa! Sitten vaan toivomaan sitä raskautta, ihan vaan ompelijan takia... ;)

[color=8B008B][b]Oma ).([/color][/b]: ei erikoista, kun kp vasta 11/28-41. Ovista odottelen ehkä ensi viikon aikana.

[color=FF1493]Oikein mukavaa päivää kaikille Enskattarille ja plussaonnea piinailijoille!!!![/color]

Killa

Vierailija
10/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas ihania haavekuvia elämästä lapsen kanssa; täällä ainakin ihan tippa silmässä yhdellä...

Peipposkalle voimia kapulapäivään : ) Pizza auttaa aina!

Ja iso kiitos piti sanomani, ainakin Killa oli valaissut tuota dilemmaa tätioireet/raskausoireet. Taas Jessicakin viisastui! No, tätioireet oli kuin olikin ihan " aitoja" , eli tänään jo tuhruttelee kovasti. Kp 27 vasta. No, tuleepa ainakin aika lyhyt kierto. Tarkoitus olis mennä kp 3-5 labraan otattamaan niitä näytteitä (hiv ja jotain?) ensi kuun tyks-vierailua varten. En sitten ehtinyt sitä luomuplussaa saada ennen tutkimuksia... Sorry omanapaisuuteni taas kerran, mutta kyllä tää syö naista!! *ryömii pöydän alle möyrimään itsesäälissä*

J.

Vierailija
11/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen pino oli taas eilen rakennettu! Hyvä hyvä että juttua riittää :)

LB: minäkin olen ajatellut että sitten jos plussa tulee niin tilaan jonkun vauvalehden. Ennen ei uskalla kun pahenis vaan tämä kuumeilu entisestään!

Kiitos marjavinkeistä Nellamaija, Brooke, Apila

Kathylle toivotan kovasti jaksamista! Nuo venyvät kierrot osaa kyllä olla tosi rasittavia...

Tervetuloa juttuihin mukaan Dragonfly! Kivan rennolta kuulostaa tuo teidän yritys! Kalenteri on kyllä hyvä, kun en minä ainakaan muuten muista miten pitkiä kierrot on olleet ja koska on ollut mitäkin tuntemuksia ym.

Killa: Kiitos vinkistä, pitää tosiaan sitten jatkaa niitä pupuiluja vielä ihan varmuuden vuoksi!

Titi: Mulla on aika usein juilinut munasarjoista oviksen ja tätin välissä silloin tällöin vähän miten sattuu. Eli mulla ainakaan se ei ole mitään sen kummenpaa tarkoittanut.

Pariisitar: Heippa samis! :) Toivottavasti saatte pian netin sinne uuteen kotiin!

Aqualle tsemppiä kovasti! Ei saa masentua, eihän puoli vuotta ole mitenkään pitkä yritysaika vielä! (tai siis tuntuuhan se pitkältä, mutta ei ole harvinaista) Kyllä se plussa tulee, ja hyvin voi tulla nyt jo tästäkin kierrosta! bd!

Krapula-Peipposka: rasvainen ruoka auttaa aina ;)

Saikulle tsemppiä miehen viettelyyn! Käytät vaan naisellista vetovoimaa niin eihän se voi mennä pieleen!

Kesämorsian: Ihan juttu tuo tarrasukkien osto! Hurjan söpöä! Voin hyvin kuvitella että tuo vaihe on aika outo kun ei ole mitään konkreettista merkkiä elämästä siellä mahassa... Niin kuin Killakin tuossa sanoi, niin kai sinne neuvolaan voi soittaa vaikka saman tien. Saa ainakin hyvän ajan kun ajoissa varaa :)

Desejolle jaksuhali! Niinkuin tuolle Aquallekin tuossa sanoin niin ei saa menettää toivoa! Kyllä se plussa teidänkin kohdalle vielä osuu ihan varmasti! bd!

Jessicalle myös pahoittelut ja jaksuhali! Toivottavasti ne hoidot nyt sitten toisi pikaisesti sen toivotun plussan!

).( Juilinta on vähentynyt ja valkkari myös, eli se kai viittaisi siihen että ovis oli jo. Silti varmistuspupuillaan vielä ensi viikko, kun en oikein luota näihin mun tuntemuksiin... Sitten nähdään tuliko tulosta vai ei!

Loppuun vielä hölmö (?) kysymys: Tietäiskö joku sanoa, että jos on sellaisia kiertoja missä ei ovulaatiota tapahdu ollenkaan (pillereiden lopettamisen jälkeenhän näitä voi tulla), niin onko silloin myöskään mitään ovisoireita, vai tuleeko oireet joka tapauksessa? Ja voiko oviksen pois jääminen venyttää kiertoa pitemmäksi? Mietin vaan edellistä kiertoani, jossa en oikein ovis-oireita huomannut ja kierto venyi noin viikolla pitkäksi....

++++-säteitä kaikille ja kivaa päivänjatkoa!!!

T: Meriheppa

Vierailija
12/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jäi tuo marjakohta kesken! Tätä se teettää kun ei oikolue omia juttujaan ;) Siis kiitos vinkeistä! Taidan ehkä yrittää jollain pienellä määrällä tuota hilloa ja sitten varmaan pakastaa osan niitä piirakoita ym varten. Katsotaan...

T:sama

Vierailija
13/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Kylläpäs mieltä piristää kun aurinko paistaa!

Peipposka: Pizzaa ja kylmää juomista, sillä se kaamee kapula lähtee :)

Desejo: Jokainen päivä on aina toivoa täynnä, joten pahoitteluni siitä, että joudut inhottaviin tutkimuksiin...:( Itselläni on samankaltainen tilanne, eli kun tätiä ei luomusti kuuluu(eikä näin raskauttakaan), joudutaan tekemään temput...tosin, en tiedä mitä temppuja ne nuo lääkärit suunnittelee.

Oma napa: Kp 39/? menossa....en tiedä, pitäiskö tämä kierron laskeminen jossain vaiheessa tavallaan katkaista? Ei merkkejä tädistä eikä myöskään raskautumisesta, joten aika turtuneella mielellä eteenpäin mennään...Löysin tuossa yks päivä vanhat terolut-tablettini ja mietin, että pitäisköhän nielaista massuun...tulisi ainakin se pirun täti!:)

Kesämorsiammelle paljon paljon onnea! Muista ottaa iisisti ensimmäiset 12 viikkoa! :)

Eipäs nyt oikein ajatus kulje...

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!

*greetas*

Vierailija
14/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HuomentaPäivää vaan kaikille. Täällä taas, hyvin nukuttu yö takana. Muutama bisse ja lasi punaviiniä takasivat raskaan unen. ;-D

Lähden syömään aamiaista ja sitten vastailen kunnolla ja ajatuksella noihin gallupeihin.

D-FLy

Vierailija
15/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on massu täynnä ja jaksaa pohtia syntyjä syviä. Siis gallupin pariin. Iältäni olen 30-vuotias ja mieheni on minua huomattavasti vanhempi, kultaisen 60-luvun kasvatteja. Lemmikejä meillä ei ole, koska olen hyvin allerginen. Unelmaelämä vauvan kanssa olisi varmaankin aika pitkälle samanlaista kuin nykyäänkin. Sitä arkea ja sitten niitä yksittäisiä spesiaalihetkiä. Olisi kiva seurata pienen ihmisen kasvua ja kehitystä ja antaa " kaikkensa" tälle pienelle ihmiselle. Joku tiedusteli myös kauanko kuumeilua ollut.. No voin todeta, ettei kovinkaan kauan. Jätin pillerit tai paremminkin renkaan pois juhannuksena. Sen jälkeen vauva on ollut tervetullut meille. Takana yhdet tädit ja kierto kai suunnilleen puolessa välissä. Vielä täytyy tutustella omiin tuntemuksiin; koska takana yli kymmenen ehkäistyä vuotta.

Nyt tämä tyttö siirtyy muihin juttuihin. Kaupungilla UFF tarjoaa tuotteitaan alennetuin hinnoin, joten täytyy lähteä plokkaamaan parhaat päältä. Kuullaan taas!

Dragonfly

p.s Kaikille plussamaisen hauskaa päivää.

Vierailija
16/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja kiitos kaikille jotka vastasivat mun kysymykseen niistä pikatesteistä. niin vähän arvelinkin ettei ne ehkä sulje pois sitä plussamahdollisuutta vielä tässä vaiheessa kuitenkaan.

Laitanpa minäkin vähän tietoja itsestäni, kun olen aika uusi tulokas teidän joukkoonne. Olen 22-vuotias ja mieheni on 23-vuotias. Suunnittelemme häitä ensi kesälle ja molemmat opiskelemme vielä. Itse luen lääketiedettä kolmatta vuotta, joten vielä on pitkä taival edessä. Mieheni valmistuu ensi keväänä ja on jo nyt töissä osa-aikaisesti.

Haluaisimme tehdä lapset nuorina, koska perhe on meille tärkeä ja ajaa kaiken edelle. Uskomme että selviämme, vaikka rahatilanne ei ole vielä niin vakaa, emmekä ole vielä työelämässä kunnolla. Itse luulen opiskelujen hoituvan kyllä, kunhan en turhaa hermoile ja hoppuile. Lukemistyylini on sellainen, että aikaa vauvalle olisi kyllä.

Nyt pitkien keskustelujen ja miettimisten jälkeen olemme päättäneet jättää ehkäisyn pois. Olen koko kuukauden miettinyt vain ja ainoastaan tätä asiaa ja kesätyöt on ... noh, en ole ollut mikään ihannetyöntekijä:) Olemme mieheni kanssa molemmat vasta-alkajia tämän asian kanssa ja kaikki on uutta ja ihmeellistä. Meillä on aivan älytön vauvakuume, ja nytpä siis en malttaisi millään odottaa miten on käynyt. Täytyy tunnustaa, että tein ensimmäisen testin jo aivan liian aikaisin (ja toisenkin vielä ja liian aikaisin), enkä kyllä halua nähdä yhtään epävarmaa negaa enää:( siksi yritän nyt sinnitellä ensiviikkoon vielä. Meidän ehkä pitäisi opetella vähän kärsivällisyyttä, koska olisihan se ihme jos ekalla kierrolla tärppäis!

kaikille plussanneille hirmuisen isot onnittelut! ja kaikille muille plussaonnea yritykseen! teillä on täällä hieno porukka!

Vierailija
17/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissuli kaikki enskaystäväiset :) Täällä on ollut vilinää eilen ja tänäänkin. Päivä on mennyt kohtalaisen nopeella tahdilla enkä oo kerenny paljoo palstailemaan. Hetkinen vielä töissä ja sitten odottais siivousurakka kotosalla.

Paljon on pohdittu noita puhelin asioita. Mä oon kanssa miettiny tota simpukkaa toiseks puhelimeks (toinen on firman ja siihen en voi vaikuttaa). Toivottavasti kaikki löytää miellyttävän mallin. Killalle piti sanomani, että vaikka mulla on ollut kamera kännykässä niin tosi vähän oon sitä käyttäny, mutta se on mukava lisä. Kerrohan sitten minkä puhelimen kävit ostamassa

Adette, Sadeye: Millonkas teidät saa päivittää plussanneeks? Sadeystä ei oo kuulunu vähään aikaan..

Kesis: Pysy toki meidän seurassa niin kauan ku haluut. Mä päivittelen sut sitten kun itse susta tuntuu siltä ja ilmotat mulle.

Dragonfly ja Vanilja: Tervetuloa, tää on paras porukka :) Kävisittekö vielä laittamassa esittelynne meidän esittelypinoon, linkki on tässä: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7945012&p=3&tmode=1&smode… Päivitän tiedot sitten sinne.

Galluppeihin palaan illalla :)

-Sara-Maria-

Vierailija
18/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia][b]Pariisitar[/b]: Minunkin isä on kuollut. Ja isän vanhemmat myös. Ja äidin isää en ole koskaan ehtinyt nähdäkään, koska hän on kuollut nuorena. Eli minä en pääse kertomaan tulevaisuudessa vauvauutisia kuin omalle äidille (+ isäpuolelle) ja äidin äidille. Miehen vanhemmat ovat molemmat elossa, mutta isovanhempia ei hänelläkään ole enää kuin äidin äiti elossa. Tästäpä sitten muuten uusi galluppi pystyyn: Mites muilla enskoilla? Onko omat vanhemmat/miehen vanhemmat ja isovanhemmat elossa?

[b]Oon@[/b]: Juu... Toiset sitä on töissä tuohon aikaan kun availit pinoa! :D

[b]Liven[/b] galluppiin: Täällä oman vauvan yritys aloitettiin tämän vuoden huhtikuussa ja heti tärppäsi -> meni kesken 20.5.2006. Yritys aloitettu uudestaan km:n jälkeen heinäkuussa. Ehkäisyä ei kuitenkaan huhtikuun jälkeen ole käytetty, mutta km:n jälkeen ei ollut vähään aikaan halua varsinaiseen yritykseen. (Nämä samat jaaritukset lukee kyllä mun kohdalla tuolla esittelypinossakin, ja monella muullakin lukee kyllä siellä että milloin on yritys aloitettu.)

[b]Desejo[/b]: Harmi kun tunnet olosi tuollaiseksi...  Eihän sille mitään mahda, alakulo valtaa mielen välillä tässä piinailussa. Itselläkin on tässä kierrossa ollut vähän samoja fiiliksiä, varsinkin kun se minun 40-vuotias ystävä on raskaana ja hän on raskautunut juuri silloin kun meilläkin on aloitettu yritys. Jos ei sitä keskenmenoa olisi minulle tapahtunut, niin voisimme nyt sitten ystäväni kanssa yhdessä olla ¿mahat pystyssä¿ ja jännätä. Vaan ei. Mutta uskon vakaasti, että jokaiselle se vauva tulee, jos ja kun niin on tarkoitettu. Nostappas se lippu takaisin salkoon.

[b]Killa[/b]: Mä olen aikonut ostaa mummo- ja ukki- mukit mun ja miehen vanhemmille, kunhan tärppää. Ei siis tarvii ääneen virkkaa mitään, että lapsenlapsi on tuloillaan... 

[b]Meriheppa[/b]: Kiitos ¿juilinta-vinkeistä¿. En tosiaan osaa plussaa ainakaan odottaa tästä kierrosta.

[b]Vanilja84[/b]: Ei se ekasta kierrosta tärppääminen ihme ole, vaan se on, että se kyytiläinen pysyy matkassa... Minusta tuntuu, että se on jopa melko yleistä että ekasta kierrosta (varsinkin pillerien lopetuksen jälkeen) tärppää, mutta ensimmäistä yrittävillä on melko yleistä myös se, että se ensimmäinen raskaus menee kesken. En halua sinua tai ketään muutakaan pelotella, mutta itseni kohdalla valitettavasti nämä molemmat tiedot piti paikkansa. Toivottavasti plussaat! bd

[b]).([/b] Lunssa vaivaa edelleen. Nyt mukaan on tullut myös kurkkukipu ja yskä. Pitäis vielä huominen jaksaa töissä käydä ja sit makaankin koko viikonlopun petissä! Taidan nytkin taas kammeta vaan tuonne sohvan perukoille. Tulen taas illalla tänne kurkkimaan, riippuvainen kun minäkin tästä palstasta olen!

Titi-uu kp 22/26-30[/color]

Vierailija
19/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas menny tovi ku ei oo kerinny tänne kirjottelee.

Äsken luin että joku oli plussannut ONNEA vaan, en vaan muista nimimerkkii.

Onkohan moni plussannut tänä aikana kun oon ollu tääl käymättä? Toivotaan olin ainakin viikon pois näilt sivuilt.

Sara-Maria kai mut voi laittaa plussanneks ku kyl vauva ainaki viä matkassa on eikä oo mitään lähdön merkkejä esittäny, mut alussa vasta ollaan. Laskettu aika neuvolan mukaan olis nyt 16.3.2007, mut voi viä muuttua.

Vierailija
20/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain pyörähtämään - seli seli..

Isovanhempi galluppiin:

Omat vanhempani ovat elossa, äitini vanhemmat ovat elossa, isän vanhemmat kuolleet. Mieheni sukua ei tunneta lainkaan, hän ei pidä yhteyttä juuri edes äitiinsä.

Tuntuu niin kaukaiselta tuo vauvasta ilmoittaminen, etten ole edes pohtinut miten sen aion tehdä. Sais sen pirun plussan aikaiseksi, niin kyllä mä jonkin keinon keksin sen räpsäyttää niille! Ikääkin on jo 29, joten tuskin tulee niille edes yllätyksenä!

Titi: minä myös toisinaan vuorotyössä.. harvemmin kyllä nykyään... Mä kyllä tykkäsin niistä vuoroista ihan älyttömästi. Meillä vielä kiva porukka ja suht rauhallinen työ (noin yöaikaan..).

Tässäpä tärkeimmät...

Oon@