Mikä on se klassikko leffa, jonka kaikki ovat nähneet paitsi SINÄ??
Kommentit (24)
Die Hard.... onhan niitä vaikka miten paljon....
Ensimmäisestä (vai pitäisikö sanoa neljännestä) katsoin ensimmäiset puoli tuntia. Erittäin puuduttavaa ja tylsää.
sai huomiota Poliisiopisto ja jatko-osat.
En ole jaksanut katsoa yhtäkään 10min . kauempaa enkä ymmärrä miten joku voi katsella ja vielä nauraa tuollaisille tyhmille vitseille, tyhmille hahmoille ja tyhmille puhetavoille
Ei vaan kiinnosta tuo sci-fi yhtään...
Muistan kun odottelin koko leffan ajan Marilyn Mansonin Rock is Dead -biisiä ja se tuli vasta lopputekstien aikana...
Yritin joskus seurata miehen kanssa yhtä niistä (en edes muista mitä) ja en jaksanut edes puoliväliin.
Ja kaikki Lynchin elokuvat. Olen yrittänyt Blue Velvettiä aloittaa varmaan 10 kertaa enkä pääse 20 minuuttia pidemmälle, kun on jo pakko pistää pois.
Syntynyt 4. heinäkuuta - nukahdin ehkä 10 minuutin jälkeen...
Taru sormusten herrasta 2 ja 3, ykkönen oli niin tylsä..
Myöskään matrixeista en ole nähnyt kuin ykkösen.
Oikeasti hieno leffa.
StarWarsit voi sen sijaan jättää ihan hyvällä omallatunnolla väliin.
mutta en ole nähnyt Titanicia enkä aio katsoakaan.. Yöks.
mulla on näkemättä casablanca ja citizen cane
muuten on kyllä aika hyvin tullut " sivistyttyä"
star warsia tuskin tulen katsomaan koskaan...
enkä aio katsoa. Tähtien sodat ei nekään kiinnosta.
Mä en ole nähny Tuntematonta sotilasta. Sitä alkuperästä siis. En vaan tykkää sotaelokuvista enkä mustavalkeista.
Yhtä yritin kattoa 10min mutta siihen se jäi. Ei vaan voisi vähempää kiinnostaa, ei uudet eikä vanhat!
Pulp Fiction myös jäänyt alkuun... ei kiinnosta noi väkivallalla mässäilyt.
Noi ei tosin varmaan oo ihan niitä ns. klassikoita, mutta kuitenkin sellaisia hirmusuosittuja leffoja. Muhun ei vaan kolahda.
Harry Potterit, Terminaattorit, Jurassic Parkit... No, noi ei ehkä oo mitään klassikoita, mutta ainakin kaikki mun kaveri- ja tuttavapiirissä on ne nähnyt paitsi minä.
Ei ole koskaan napannut katsoa sitä.