BB kyssäreitä!!!!
Mitä tykkäsitte bb äippä Minnasta?? MINNA palstailetko täällä???
Olistko itse valmis lähtemään kyseiseen ohjelmaan??
Kuka oli viime bb:n suosikkisi??
Kommentit (11)
Vierailija:
Mitä tykkäsitte bb äippä Minnasta??
- En tykännyt. Jotenkin mauton.Olistko itse valmis lähtemään kyseiseen ohjelmaan??
- En.Kuka oli viime bb:n suosikkisi??
- Joka voitti :)
Jäin viime kaudella niiiin koukkuun, että lasken jo päiviä kunnes uusi alkaa :))) ja ikää oli 36v
Itsen en lähtisi.
Perttu oli suosikki. Mitähän Pertulle kuuluu?
itse en mukaan uskaltaisi.
Suosikki oli Perttu ja Mika
toisaalta jotenkin vähän säälittävä kun yritti esittää jotain muuta kun mitä oikeasti on, ts. nuorempaa kun mitä on. Itse olisi mielenkiintoista tietää että miten sitä pärjäisi sellaisessa ympäristössä, jos minulla ei olisi lasta niin ehkä voisin harkitakkin menemistä. Suosikki oli minulla Antti ja Mika viime bb:ssä.
Koska uusi bb alkaa?
Tinderella ja Mika oli mun suosikit:) Ihana tyttö ja muuten Mikan kanssa ainut josta kuultiin jälkeenkinpäin.
Oon vissiin vähän aikaani jäljessä. :D
Saattaisin lähteäkkin =) Katotaan ku lapsi isompi. Oon jo miettinyt hyvää toimintasuunnitelmaa siä =)
en tykännyt Minnasta, semmonen " olevinaan tosi nuori" , keskenkasvuinen aikuinen.
en lähtisi ohjelmaan. Mutta mietin usein sitä katsoessani, kuinka siellä pärjäisin jos lähtisin.
vollotti koko ajan et on ruma eikä saa ketään (itse en kehtaisi julkisesti samasta asiasta marista). Roikkui Antti A:ssa ja piti karseitä vaatteita. HYI YÄK!
Perttu ja Mika oli suosikit :)
liian " outo"
En lähtisi itse, en pidä liiasta huomiosta
Suosikkini oli Kathy, aito ja rempseä :)