Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteyden pito exiin

Vierailija
14.01.2021 |

Meille tuli puolison kanssa riitaa ihan mitättömästä asiasta, kun työpisteen sijainti uudessa asunnossa. Sinällään mitätön riitä, mutta puolison toiminta hieman herätti kummaksuntaa. Riidän päätteeksi hän alkuun meni kävelylle ja tuli sieltä takaisin samalla puhuen exänsä kanssa puhelimessa, joka muutenkin lähettelee rakkaus/kaipuu viestejä puolisolleni. Samalla haki sängystä tyynyn ja täkin ja meni olohuoneeseen nukkumaan. Tosin oltuaan ensin kauan puhelimessa exänsä kanssa.

Eli sen sijaan, että olisi selvittänyt asiaa minun kanssani, hän alkoi soitelemaan exälleen, mikä nostattaa hälytyskelloja. Minulle hän on vakuutellut, että ovat vain ystäviä, mutta kumman läheisiä tuntuvat olevan. Ja monesti ei vastaa puhelimeen minun läsnäollessa, kun tämä exä soittaa. Pitäisikö hälytyskellojen soida jo lujempaa vai onko vain mustasukkaisuutta? Vai voiko olla mahdollista, että hän pitää exää löysässä hihnassa, jotta voi pönkittää omaa itsetuntoaan aina kun tarve vaatii (hän on kertonut itsetunto ongelmistaan)?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa ollaan vain puoliyhteydessä, nimittäin suku.

Vierailija
2/26 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ystävä exäni kanssa. Hänen kanssaan on helppo käydä läpi esim noita riitatilanteita puolison kanssa koska kuka muu minut tuntisi niin että osaa osoittaa omat virheeni suhteessa.

Mutta! Hän ei todellakaan mene puolisoni edelle. Selvitän asiat puolisoni kanssa. Pystyn puhumaan puhelimessa puolison kuullen, enkä ikinä riidan jälkeen noin. Hetkeksi tuulettamaan ja sitten sopimaan.

Tuo sinun puolisosi kuulostaa vain lapselliselta ja koittaa jotain säälittävää näpäytystä sinulle tuolla käytöksellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pitäisi ensisijaisesti selvittää riidat sinun kanssasi. Jos tuo miehen ex vielä kaipailee miestäsi. Se nauttii, ku. Miehesi vuodattaa sille teidän ongelmia. Muuten exän kanssa voi olla tekemisissä, kun muistaa ne rajat.

Vierailija
4/26 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ystävä exäni kanssa. Hänen kanssaan on helppo käydä läpi esim noita riitatilanteita puolison kanssa koska kuka muu minut tuntisi niin että osaa osoittaa omat virheeni suhteessa.

Mutta! Hän ei todellakaan mene puolisoni edelle. Selvitän asiat puolisoni kanssa. Pystyn puhumaan puhelimessa puolison kuullen, enkä ikinä riidan jälkeen noin. Hetkeksi tuulettamaan ja sitten sopimaan.

Tuo sinun puolisosi kuulostaa vain lapselliselta ja koittaa jotain säälittävää näpäytystä sinulle tuolla käytöksellä.

Lisätään vielä että heti mahdollisuuden tullen exä ja puoliso tutustuivat toisiinsa. Ei mitään hämärähommia kenekään selän takana.

Vierailija
5/26 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi exän kanssa pitäisi olla missään tekemisissä, sehän on ex. Jos exän kanssa tulee niin hyvin toimeen että pitää soitella ym. niin miksi on eronnut?

Vierailija
6/26 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla exäni on paras ystäväni, eli joo ollaan yhteyksissä. Mitään rakkaus tai kaipuuviestejä kumpikaan ei toki lähettele. Sen takia erottiinkin kun oltiin enää kuin sisar ja veli, ei mitään seksuaalista välillämme.

Vierailija
7/26 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laastarii

Vierailija
8/26 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On epäilyttävää. Mulla on exän kanssa ihan asialliset välit mutta hän on kyllä vihoviimeinen, jolle purkaisin henkilökohtaisia tuntojani jonkun parisuhderiidan tai -stressin vuoksi. Parisuhdeasioista voisin jutella hyvän ystävän kanssa, mutta en exän.

Exälle avautuja ei joko ole päässyt yli exästä ja haaveilee tästä vielä tai sitten on pershäröinen kiusaaja ja koettaa manipuloida nyxää exän uhalla ja avulla.

Vierailija
9/26 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, kun olet se kakkos vaihtoehto ei sinulla niin väliä ole. Joko opit elämään asian kanssa tai ...

Vierailija
10/26 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi pitäisi ensisijaisesti selvittää riidat sinun kanssasi. Jos tuo miehen ex vielä kaipailee miestäsi. Se nauttii, ku. Miehesi vuodattaa sille teidän ongelmia. Muuten exän kanssa voi olla tekemisissä, kun muistaa ne rajat.

En tainnut sanoa, että kyse on miehestä? Asetelma siis toisinpäin. 

Vierailija
11/26 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi exän kanssa pitäisi olla missään tekemisissä, sehän on ex. Jos exän kanssa tulee niin hyvin toimeen että pitää soitella ym. niin miksi on eronnut?

Suurimmalle osalle parisuhde ei ole sama kuin kaverisuhde. Tutki vaikka aiheita romattinen rakkaus tai seksuaalinen halu toista kohtaan niin saat vähän selkoa.

Vierailija
12/26 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa narsistiexältäni. Aina jos ei ruusuilla tanssimista meno niin exään yhteyttä ja välien lämppäystä kertoen miten nykyisessä suhteessa ei hyvä olla ja onnellinen ja kuinka miettii yhteenpaluuta aiemman kanssa. Teki niin minulle toisen naisen kanssa kuin myös seuraavassa suhteessa yritti vetää minua samalla tekniikalla kolmanneksi pyöräksi lukuisia kertoja onnistumatta. Tekee vain itsensä lapsellisen näköiseksi kun kehuu vuolaasti exää ja mitätöi puheillaan nykyistään

Vierailija
13/26 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi exän kanssa pitäisi olla tekemisissä välttämätöntä enempää. Ihan syystä on erottu. Tosin en ole koskaan alkanut seurustelemaan ystäväni kanssa kun maailma on miehiä pullollaan. Kylämeininkihän on sitä että vaihdellaan saman porukan sisällä seurustelukumppania ja tätä en ymmärrä. Mitä täällä olen seurannut niin se on baariporukka jossa vaihdellaan keskenään ja minusta se on aika sisäsiittoista. Yksi kehui kerran olevansa samaa sukua sekä isänsä että äitinsä puolesta. Sillä oli kusen keltaiset silmät. Voi pojat! Jostain syystä itse etsin tyypin jostain kauempaa, ja sitten jos/kun ero tulee ei tarvitse törmäillä ja voi unohtaa koko jutun.

Vierailija
14/26 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi exän kanssa pitäisi olla tekemisissä välttämätöntä enempää. Ihan syystä on erottu. Tosin en ole koskaan alkanut seurustelemaan ystäväni kanssa kun maailma on miehiä pullollaan. Kylämeininkihän on sitä että vaihdellaan saman porukan sisällä seurustelukumppania ja tätä en ymmärrä. Mitä täällä olen seurannut niin se on baariporukka jossa vaihdellaan keskenään ja minusta se on aika sisäsiittoista. Yksi kehui kerran olevansa samaa sukua sekä isänsä että äitinsä puolesta. Sillä oli kusen keltaiset silmät. Voi pojat! Jostain syystä itse etsin tyypin jostain kauempaa, ja sitten jos/kun ero tulee ei tarvitse törmäillä ja voi unohtaa koko jutun.

Minä taas en ymmärrä ihmisiä joille on ehdoton ei kaikkien exät. Miksi sen kanssa oli yhdessä jos se on niin kamala ihminen ettei sitä kestä elämässään?

Ihminen joka ei tee muuta kuin paskoja valintoja? Tunnekylmä? Pitää muita kertakäyttötavarana? Ehdottomasti ainakin riidanhaastaja ja draamalaama. Pistää hälytyskellot soimaan.

Vierailija
15/26 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ymmärrä ihmisiä joille on ehdoton ei kaikkien exät. Miksi sen kanssa oli yhdessä jos se on niin kamala ihminen ettei sitä kestä elämässään?

Ihminen joka ei tee muuta kuin paskoja valintoja? Tunnekylmä? Pitää muita kertakäyttötavarana? Ehdottomasti ainakin riidanhaastaja ja draamalaama. Pistää hälytyskellot soimaan.

Itse en koe exiä ongelmaksi, mutta tilannetajua pitää olla. Jos riidan jälkeen ollaan heti soittelemassa exälle, vaikuttaa se tahalliselle näpäytykselle. Tyyliin "on muitakin, jotka kaipaa minua"

Vierailija
16/26 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat miehesi nöyryyttää itseäsi tuolla tavalla?

Vierailija
17/26 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi annat miehesi nöyryyttää itseäsi tuolla tavalla?

Edelleen, tilanne on toisinpäin. Nainen on se joka on exään yhteydessä

Vierailija
18/26 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tullut esille mitä exä aiemmin lähettänyt? Tuo dramaattinen sohvalle meneminen näyttää siltä ettei kyse ole exästä vaan halusi sinua satuttaa. Muuten olisi varmaan puhunut yhä exän kanssa salaa.

Vierailija
19/26 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tullut esille mitä exä aiemmin lähettänyt? Tuo dramaattinen sohvalle meneminen näyttää siltä ettei kyse ole exästä vaan halusi sinua satuttaa. Muuten olisi varmaan puhunut yhä exän kanssa salaa.

Kun ollaan oltu vierekkäin sohvalla ja samaan aikaan hänelle tullut näitä viestejä. Sattumalta näin ja hän alkuun yritti vaan viedä aiheen muualle. Samoin on soitellut kun ollaan oltu menossa nukkumaan ja jättänyt vastaamatta kun nähnyt kuka soittaa.  Sanonut vaan ettei jaksa nyt kuunnella sen höpinöitä. Alkuun tosin ei edes kertonut, että on exä, ennen kuin kysyin. 

Vierailija
20/26 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!