Kärsimyskukkaa yleiseen ahdistuneisuushäiriöön?
Onko kukaan kokeillut? Tämän yrtin on todettu omaavan anti-anxiolyyttisia ominaisuuksia. Nukahtamistakin on luvattu helpottavan.
Kommentit (29)
Ihan höpöhöpöä nämä valmisteet. Olen tyhmyyksissäni testannut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et hae reseptiä oikeisiin mielialalääkkeisiin? Esim Duloxetine.
Koska lääkärit eivät ole suostuneet tarjoamaan muuta kuin ripulilääkettä, närästyslääkettä jne. Eivät usko että vaivani on "korvien välissä". Ja sit jotain "enemmän liikuntaa ja unta" mussutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla toimii varsin hyvin ainakin paniikkihäiriöön. Otan kyllä kolminkertaisen annoksen aina suositeltuun nähden, se suositeltu ei rauhoita tarpeeksi siinä vaiheessa kun tuntuu että paniikkikohtausta pukkaa.
Mistä ostat valmistetta? Apteekin oma tuntuu niin kalliilta.
Relaxor forte on edullisin valmiste. Maksaa apteekissa jotain 14-15e, mutta mm Kärkkäisellä( liikkeissä/ netissä) vain 8,40e. Noin ainakin maksoi viimeksi. Paketissa on 60 imeskelytablettia.
Tätä ette usko, mutta kun kokeilin kärsimyskukkavalmistetta ahdistus- ja stressioireisiin, niin sain siitä hallusinaatioita! Ei rentouttanut, eikä auttanut nukkumaan. Kokeilin sitä päivällä ja illalla, oli kamalaa. Kuului ääniä jne.
Minusta joku Orjantappuran tapainen auttaisi, mutta halvattu, kun en muista sen nimeä, mikä se oli. Sellainen kasvoi ikkunalla, kun olin lapsi.
Mikä se voisi olla?
Siinä oli myös jotain punaista, kukiken tai terälehtien tapaisia.
Toimi mulla ilman sivuvaikutuksia. Auttoi myös unensaantiin.
Olo rentoutui selkeästi ja ajatus kulki ilman sekavuutta.
Itselleni kärsimyskukka ei sopinut ollenkaan. Sitruunamelissaa käytän nykyään, auttaa rentoutumaan.
Apteekin Novanight toimii minulla, siinä on kärsimyskukkaa, tuliunikkoa, sitruunamelissaa ja melatoniinia. Illalla otan ja hyvin nukuttu yö tekee sen että päivällä ei ahdista.
Miksi et hae reseptiä oikeisiin mielialalääkkeisiin? Esim Duloxetine.