Miten tehdä itse kestävä häämeikki?
Laittakaas alusta loppuun listausta tuotteista mitä häämeikkiin tarvitaan. Millä saisi laadukkaan tuloksen? Ja erityisesti olen kiinnostunut silmämeikin pohjustusvoiteesta...En ole koskaan käyttänyt. Hyviä merkkejä kaipailen...ja hintoja. Tuleeko kalliimmaksi tehdä itse meikki(siis ostaa tuotteet)vai käydä meikkaajalla? Vähävaraisena tässä pähkäilen...Meikkiin haluan kyllä panostaa kerran elämässäni tärkeänä päivänä. :)
Kommentit (6)
sekoita muovipaletilla hieman blascoa ja makeupforeverin nestemäistä meikkivoidetta, niin saat kauniin, himmeän mutta virheet peittävän pinnan ihoosi. Pelkällä blascolla näytät vahanukelta.
etta mene ammattimeikkaajalle. Esim Blascon tuotteet, joita joku tuossa suositteli, ovat kalliita ja jos ei pahemmin ole meikkaillut, niin ei valttamatta tule kaunista jalkea. Olet ansainnut kerran elamassasi huolella tehdyn meikin!! Itse olin tosi tyytyvainen, etta satsasin haameikkiin, eika se nyt niin kallista ollut edes Helsingissa. Kesti koko paivan ja sain koemeikinkin samaan hintaan. Nopeamminkin tehty koemeikki kesti hyvana aurinkoisen paivan merella myohaiseen iltaan asti.
No minä tein itse meikkini alusta loppuun ja kehtaan katsella hääkuvaamme seinällä.Panostin meikkeihin hieman enemmän ja kosmetologilta joka kauppaa pitää kyselin ohjeita miten saan tehtyä
Mitä sinä nyt meikkauksessa rupeat säästelemään, ethän hiuksiasikaan laita itse vaan menet kampaajalle, ja pukukin on tietysti viimeisen päälle niin anna nyt kasvojesikin näyttää parhaat puolensa.
Ei ole helppo ruveta itse tekemään varjostuksia, korostuksia, silmärajauksia, muotoilla huulia... jos et ole ennen kovin innokas maskeeraaja ollut!!!!
Älä edes mieti! Sitä paitsi se hääpäivä on sinun joten nauti sinä siitä että kaikki hyysää sinun ympärillä.
PS: Ei teksi pahaa pieni peitevoidekerros ja itseruskettava voide sille sulhasellekaan häissä. Morsiamella on elämänsä kaunein päivä (toivottavasti) ja mies sitten tulee alttarille silmät punoittaen ja ihohuokoset selällään vielä polttareista toipuen... Mieskin voi hoitaa ihoaan!
Olen käynyt useissa häissä. Ja kyllä sen on valitettavasti naamasta nähnyt, kuka on käynyt ammattilaisella ja kuka on itse tihrustanut vähän " sinne päin" .
Satsaatko enemmän johonkin turhaan, kuin omiin kasvoihisi? Olet huomion keskipiste. Lisäksi muistona seuraa lukuisat valokuvat. Satsaa siis kauniiseen, sinun parhaita puoliasi korostavaan ja kestävään meikkiin!
Terkuin, meikkaaja-maskeeraja