Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on viimeksi tehnyt sinut iloiseksi?

Vierailija
13.01.2021 |

Itse ilahduin kun sain talviloman haluamalleni viikolle.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan viimäsimpänä varmaan se, että sain takkaan sytytettyä tulen yhdellä tulitikulla. Edellisestä sytytyskerrasta kun on jo vierähtänyt vuosi jos toinenkin. Lapset olivat innoissaan, paistoimme makkaraa iltapalaksi. Tai lopulta minä kykin hiilloksella neljän makkaratikun kanssa, kun lapset eivät loppuun asti jaksaneetkaan. Nauratti, kaikkea sitä joutuukin :D.

Olin myös iloinen, kun sain lumityöt tehtyä ja eilen rakennetut lumiukot oli ehjinä kinoksessa. Piti vain kaivaa ne esiin.

Iloitsen myös siitä, etten kaatunut tänään työmatkalla. 5km suuntaansa, puolet aamulla auraamatta ja kotimatkalla tuulen heittämiä kinoksia.

Salaa iloitsen myös perjantaista, jos silloin onkin tosi kylmä. Nyt lupailee aamulle lähelläs -30°C (tuulen yhteisvaikutus huomioiden) ja ensimmäistä kertaa oikein suunnittelen pitäväni rokulipäivän. Ei oikein innosta viedä lapsiakaan päiväkotiin noin kylmällä, kävellen kuitenkin kuljetaan matkat ja päiväkodissa ulkoillaan aina.

Paljon mahtuu ilonaiheita päivään :)

Vierailija
42/45 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime lauantaina kun heräsin aivan hirveessä darrassa, kävelin keittiöön klo 06 aamulla juomaan vettä ja tuskailin krapulaani. Vielä monta tuntia ennen kuin kaupasta saa lonkeroa tähän helpotukseksi. SITTEN näin kahvinkeittimen takana avaamattoman tapio-pullon. :) Voin sanoa, että todellakin tulin onnelliseksi. Voi sitä onnen hetkeä minkä tunsin.

Ja auttoi oloon välittömästi ja menin takaisin ottamaan tirsat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunominen 👍

Toohon muuten saunamakkara ja oluttta vähän heittää pääällle niin sinapilllla.

Vierailija
44/45 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin makaamassa sohvalla ja nutturani jäi käsinojasta näkyviin. Kissani hiipi taakseni ja tassulla yritti leikkiä nutturan kanssa.

Vierailija
45/45 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan viimäsimpänä varmaan se, että sain takkaan sytytettyä tulen yhdellä tulitikulla. Edellisestä sytytyskerrasta kun on jo vierähtänyt vuosi jos toinenkin. Lapset olivat innoissaan, paistoimme makkaraa iltapalaksi. Tai lopulta minä kykin hiilloksella neljän makkaratikun kanssa, kun lapset eivät loppuun asti jaksaneetkaan. Nauratti, kaikkea sitä joutuukin :D.

Olin myös iloinen, kun sain lumityöt tehtyä ja eilen rakennetut lumiukot oli ehjinä kinoksessa. Piti vain kaivaa ne esiin.

Iloitsen myös siitä, etten kaatunut tänään työmatkalla. 5km suuntaansa, puolet aamulla auraamatta ja kotimatkalla tuulen heittämiä kinoksia.

Salaa iloitsen myös perjantaista, jos silloin onkin tosi kylmä. Nyt lupailee aamulle lähelläs -30°C (tuulen yhteisvaikutus huomioiden) ja ensimmäistä kertaa oikein suunnittelen pitäväni rokulipäivän. Ei oikein innosta viedä lapsiakaan päiväkotiin noin kylmällä, kävellen kuitenkin kuljetaan matkat ja päiväkodissa ulkoillaan aina.

Paljon mahtuu ilonaiheita päivään :)

Toii on muuuten hyvä tossa lumitöisssä kun vaikka olisikin pakkasta niiiin samalla tulee myös hiki niin se lämmmittää mukavasti kehoa. Sama vaiikka lähtisi vaikka pilkille ja taskumattiin vähän kossua a lämmitteeksi ja siinä hiiilloksella kypsytettyt lohet nuotiosssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän