Mies hermostui ekalla kerrallani, kun olin kokematon
Olin silloin 18, mies 25. Hän oli kyllä muutenkin aggressiivinen tapaus ja mm. saanut lähestymiskiellon entiseen kihlattuunsa ja lyönyt monia ihmisiä.
Sen jälkeen olen kahden miehen kanssa harrastanut seksiä sekä nukkunut muutaman vieressä. Kukaan heistä ei ollut sellainen joka hermostuisi osaamattomuudesta saati voisi käyttää väkivaltaa.
Oliko tuo eka tapaus vain harvinaisen huonoa tuuria? Ei kai miehet yleensä sellaisia ole, siis hermostuisivat osaamattomuudesta?
Kommentit (14)
En osaa sanoa kuinka harvinaista, mutta aivan kamalaa käytöstä kyllä ekalta mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä ei ollut provo, jätä mies.
Heti.
Siis tämä tapahtui ollessani 18-vuotias, enkä ole koko miestä nähnyt aikoihin (emme asu enää samalla paikkakunnallakaan). Eikä ole provo enkä ymmärrä mikä tästä sellaisen tekisi.
Ap
Niin ja minua harmittaa, kun en yhdelle miehelle kertonut tätä tapausta. En tiedä miten hän olisi suhtautunut, mutta hän ei onneksi ole aggressiivinen. Hän vain tuntui ihmettelevän miksi odotin sänkyyn menoa. Olisi varmaan pitänyt kertoa, että tuollainen kokemus taustalla.
Ap
Ja taas yksi ĵänniksen pilaama nainen.
Siis naisen ei tarvitse kuin maata selällään ja miehet on jo ihan että huikeaa seksiä. Ainakin tämän itse huomasin lahnaillessani sinkkuna. Ihan turhaan ole liikkunut seksin aikana parisuhteissani, kun olisin voinut olla huikea ihan puolitajuttomana. Eli siis suomalainen mies ei nähtävästi kummoista seksiä saa joten ei ne osaa mitään vaatiakaan. Joku hullu osui sinun kohdalle silloin.
Varmaan jokainen aikuinen mies olisi haltioissaan kun pääsee viemään neitsyyden ja kohtelisi hellyydellä ja kunnioituksella sinut huomioon ottaen.
Tuo mies on ollut keskenkasvuinen ja mielenvikainen nulikka. Ei tosiaan ole normaalia.
Ap, oleksää taas lukenut niitä harlekiinejä?
Vierailija kirjoitti:
Siis naisen ei tarvitse kuin maata selällään ja miehet on jo ihan että huikeaa seksiä. Ainakin tämän itse huomasin lahnaillessani sinkkuna. Ihan turhaan ole liikkunut seksin aikana parisuhteissani, kun olisin voinut olla huikea ihan puolitajuttomana. Eli siis suomalainen mies ei nähtävästi kummoista seksiä saa joten ei ne osaa mitään vaatiakaan. Joku hullu osui sinun kohdalle silloin.
Siis mikä idea sinkkuna harrastaa edes seksiä, jos se on pelkkää "lahnailua"?
90% varmuudella mies olisi myös hermostunut siitä, jos ap:lla olisi ollut aikaisempia seksikumppaneita. Unohda koko tyyppi.
Jos tämä ei ollut provo, jätä mies.
Heti.