Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko mun kolata työpaikkani oven edusta?

Vierailija
13.01.2021 |

Pomon mielestä ei kuulu mutta työkaverit urputtaa tästä. Potkin kengillä ja otan tuulikaapissa olevalla harjalla sen verran, että ovi aukeaa ja pomon mielestä se on riittävä. Olen siis yleensä ensimmäisenä paikalla ja meidän huoltoyhtiö toimii huonosti. Ovi on maantasalla, ei edes portaita. Mun kuulemma pitäisi parin mielestä kolata kunnolla ettei muut kastele kenkiään. Mä sanoin, että he voivat kolata itse, mulle riittää että pääsee sisälle ja huoltoyhtiö auraa/kolaa sitten kun tulee. Joskus menee arkenakin puolille päivin. Firma on sivukadulla, niin ei olla ihan ensimmäisenä työn alla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske niiden kolata itse, jos he kokevat, että heidän työaikaansa on mitoitettu kiinteistönhoitokin.

Vierailija
2/4 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se kola heti käden ulottuvilla, jotta saisi nopsaan pienen polun tehtyä? Jos se kola on jossain muualla, niin ei tosiaan tarvitse, jos pomokin on tätä mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se kola heti käden ulottuvilla, jotta saisi nopsaan pienen polun tehtyä? Jos se kola on jossain muualla, niin ei tosiaan tarvitse, jos pomokin on tätä mieltä.

Kattilahuoneessa talon toisella puolella ja joskus on vaikeampi päästä sinne kuin etuovesta, jos lunta on satanut paljon. 

Vierailija
4/4 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kattilahuoneessa talon toisella puolella ja joskus on vaikeampi päästä sinne kuin etuovesta, jos lunta on satanut paljon. 

Juu, no ei todellakaan ole sitten sinun hommasi. Kyllä harjaus riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä