Kävelen joka päivä työmatkat 7,5 km suuntaansa. Mutta tänä aamuna kyllä ketutti ja tuli ihan hiki
Kun ei ollut jalkakäytävät aurattu. Ihan vihaksi laittoi.
Kommentit (13)
On se etelän vetelille niin ihmeellistä kun lunta sataa talvella... Mitäpä jos tuutte lappiin käymään joskus
Miksi et itse kolannut sitä jalkakäytävää?
Vierailija kirjoitti:
On se etelän vetelille niin ihmeellistä kun lunta sataa talvella... Mitäpä jos tuutte lappiin käymään joskus
Hukuta itsesi sinne lumeen. Kiitos.
Voi kauheaa. Talvella satoi lunta yhtenä päivänä
Mulla nyt ei ole ihan yhtä montaa kilometria, mutta on jalat ihan tohjona ja ärsytti kyllä kävellä kun meinasi tukehtua omaan räkään kun valui.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on niin kallista, ettei normaaleilla palkkatuloilla ole varaa tulla sinne.
Kyllä on nykyihmiset veteliä. Aikoinaan itse kävelin savotalle metsän halki 15km joka päivä ja voin sanoa että kyllä kengät kastui. Lisäksi savotalla tehtiin 11h päivää. Eikä valitettu.
M88
Se on elämää ja oikein
Sincc
Nyt karsitaan heikot elonkirjoista
Mulla on kuntouttavaan työtoimintaan 10 minuutin kävelymatka ja aion olla menkkakivuissa huomenna.
Loskassa ja liukkailla on pottumaista kävellä. jos hanki kiiltää niin ihan jees. Niin joo..ekaks on kylmä ja takkii villapaitaa päälle ja kävellessä tulee hiki. Potuttaa sekin. Muuten talven raikkaudessa on ihan mukava kävellä.. jos ei oo kiire.
Itsellä suurinpiirtein sama työmatkan pituus, tosin kuljen enimmäkseen pyörällä, kyllähän se pistää vituttamaan jos ei ole aurattu.
Ei se 7,5km oo pitkä työmatka. Mulla 20km, tosin kuljen autolla