Nainen on 40v ja mies on 65v. Toimiiko suhde?
Presidenttipariskunnalla ikäeroa 29v.
Onhan se naiselle vähän outoa, kun kumppanilla on ikää enemmän kuin vanhemmillaan.
Jotkut vanhemmat miehet voivat ihastua synnytysikäisiin naisiin.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimiihan kuuskymppisellä renny harlinilla ja hänen 26v naisellaan myös
Tuskinpa olisi R.Harjola, 60 v, ammatiltaan bussikuski saanut 26- vuotiaan kaunottaren ja tuskin toimisi silloin, mutta kummasti se toimii kun mies on kuuluisa elokuvaohjaaja.
Laadukkaan naisen saa vain laadukas mies. Oli ikä sitten mikä tahansa.
Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla, naisilla ei - ”Näistä miehistä kilpailevat jopa 35-vuotiaat”
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201806222201031212
Vierailija kirjoitti:
Miksei toimisi? Eihän hyvällä suhteella ole iän kanssa mitään tekemistä. Kummallinen kysymys.
Kyllä sillä joillekin ihmisille on väliä. Ei kiinnosta joku papparainen, ole sinä eri mieltä mutta älä yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei toimisi? Eihän hyvällä suhteella ole iän kanssa mitään tekemistä. Kummallinen kysymys.
Kyllä sillä joillekin ihmisille on väliä. Ei kiinnosta joku papparainen, ole sinä eri mieltä mutta älä yleistä.
Onneksi sinunkaan ei ole pakko pappaa ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten helkkarissa 40 v nainen ja 65 v mies ovat joutuneet yhteen. Suomenruotsalaisia? Raha puhuu?
Kysy Saulilta.
Vierailija kirjoitti:
Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla, naisilla ei - ”Näistä miehistä kilpailevat jopa 35-vuotiaat”
Yli viisikymppisissä miehiä on jo kuollut ja narkkeina ym. enemmän, joten t a s o k k a a l l a viisikymppisellä miehellä, joita on noin 10 % ja siedettäviä vähän enemmän on ihan hyvät asemat. Myös pk-seudulla on enemmän varaa valita.
Toinen puoli on se, että kaikki mahdolliset seuranhakupalvelut ovat täynnä epätoivoisia 55+-ukkoja. Jokin tässä yhtälössä on siis kyseenalaista.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti heti ilmestyvät tähän ketjuun belikymppiset naiset, joiden mies on kuusikymppinen, vaikka nämä ikäerot ovat todella harvinaisia😆
En ymmärrä muutenkaan, mikä on nämä +20 vuotta vanhempi ketjujen tarkoitus ja päämäärä? Onko pelkkä trolli(Ikis) vai jonkun ukkelin salaista haave jota yrittää täällä buustata.
Onko belikymppinen nelikymppinen belinainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli viisikymppisissä miehiä on jo kuollut ja narkkeina ym. enemmän, joten t a s o k k a a l l a viisikymppisellä miehellä, joita on noin 10 % ja siedettäviä vähän enemmän on ihan hyvät asemat. Myös pk-seudulla on enemmän varaa valita.
Toinen puoli on se, että kaikki mahdolliset seuranhakupalvelut ovat täynnä epätoivoisia 55+-ukkoja. Jokin tässä yhtälössä on siis kyseenalaista.
Tuota juuri tarkoitin. Tasokkaalla miehellä on varaa valita, oli ikä mikä tahansa. Tasottomalla ei, oli ikä mikä tahansa. Vaikka se 20v.
Riippuu ihan teistä itsestänne, mitä tulevaisuudelta haluatte. Haluatteko pitkän vai lyhyen parisuhteen? Onko tuo 65-vuotias mies terve? Ainakin minua mietityttäisi, haluaisinko olla omaishoitajana sitten 55-vuotiaana naisena 80-vuotiaalle miehelle. 80-vuotias voi joko olla vielä hyvässä kunnossa tai sitten todella huonossa kunnossa. Terve 55-vuotias on ihan eri sarjassa kuin terve 80-vuotias. Arkiset toimet voivat olla huomattavasti hitaampia 80-vuotiaalle kuin 55-vuotiaalle. Samaten 55-vuotias on vielä työelämässä kun 80-vuotias viettää eläkepäiviä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan teistä itsestänne, mitä tulevaisuudelta haluatte. Haluatteko pitkän vai lyhyen parisuhteen? Onko tuo 65-vuotias mies terve? Ainakin minua mietityttäisi, haluaisinko olla omaishoitajana sitten 55-vuotiaana naisena 80-vuotiaalle miehelle. 80-vuotias voi joko olla vielä hyvässä kunnossa tai sitten todella huonossa kunnossa. Terve 55-vuotias on ihan eri sarjassa kuin terve 80-vuotias. Arkiset toimet voivat olla huomattavasti hitaampia 80-vuotiaalle kuin 55-vuotiaalle. Samaten 55-vuotias on vielä työelämässä kun 80-vuotias viettää eläkepäiviä.
Kenellekään ei ole luvattu puolisoa. Voi olla, että sopivaa ei enään tuossa iässä löydy. Kuka tietää.
ajatellaans toisinpäin se 40 v nainen jakaa vielä imeä ja niellä ainakin 20 vuotta joten se puoli olisi turvattu vielä pyöräyuolissakin miehelle
Vierailija kirjoitti:
30 vuotias mies ja 22 vuotias nainen. Tapailtiin hetken aikaa. Mikään ei toiminut.
Nainen käyttäytyi kuin teini-ikäinen. Goodbye!
Valitsin naisen tanssitaidon perusteella.
Paavo ja Päivi. Ikäeroa 26 vuotta. Ovat kovasti rakastuneen näköisiä. Vieläkin.
En suosittele. Olen nyt 72 v mieheni omaishoitaja. Aivoinfarkti tuli yhtäkkiä ja sitä ennen oli terve. Itse olen 13 vuotta nuorempi. Loppuelämäni on pilalla. Mietin eroa joka päivä.
Osataan sitä maailmallakin. Donald 74v ja Melania 50 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
En suosittele. Olen nyt 72 v mieheni omaishoitaja. Aivoinfarkti tuli yhtäkkiä ja sitä ennen oli terve. Itse olen 13 vuotta nuorempi. Loppuelämäni on pilalla. Mietin eroa joka päivä.
Myös sinä voit saada aivoinfarktin vaikka huomenna. Ei se ikä aina ratkaise.
Aivan kuin rakkaus olisi joku valinta, jonka voi noin van tehdä. Oma rakkaani on 23 vuotta vanhempi enkä voisi kuvitellakaan, että jättäisin hänet iän vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
No niin, eikun valkkaamaan sitten sedät. Lopettakaa se itkeminen täällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös sinä voit saada aivoinfarktin vaikka huomenna. Ei se ikä aina ratkaise.
Aivan kuin rakkaus olisi joku valinta, jonka voi noin van tehdä. Oma rakkaani on 23 vuotta vanhempi enkä voisi kuvitellakaan, että jättäisin hänet iän vuoksi.
Naapurissa nuori pariskunta, nainen jotain karvan 3 kympin päälle ja mies 29v sai sydänkohtauksen ja henki pois. Nainen jäi alle vuodenikäisen lapsen kanssa kahdestaan.
Tulopäivä on määrätty, lähtöpäivä valitettavasti ei.
mies52v
Pilvin pimein? Näitä pareja on alle 0.5% pareista.