Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tunnu ihmiset enää auttavan

Vierailija
13.01.2021 |

Pienellä tiellä hiukan ajoin liian reunassa ja tuore penkka imaisi sen verran että jäin kiinni. Ei paljon ollut kiinni mutta sen verran että sai yksin tehdä jonkin verran hommia että pääsi jatkamaan matkaa. Jos joku olisi vähän työntänyt niin olisi irronnut heti. Autoja siinä ohi meni ja tölläsivät mutta eipä ketään kiinnostanut tarjota apua. Sellaiseksi se kai on maailma mennyt sitten. Itse kun olen aina valmis auttamaan ja pysähdyn jos joku on vastaavassa tilanteessa niin vähän sitä ihmettelin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalla. Tuo on tapa tehdä ryöstöjä joissakin maissa ja nyt eletään globaalissa maailmassa.

Vierailija
2/4 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan uskalla, kun siellä on kuitenkin novellit tai nuukarit väijyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt yleistetä kuitenkaan. Sulle vain sattui kohdalle ne huonot omenat (jotka ei välttämättä ole edes huonoja)

Vierailija
4/4 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kerran meinasi auto syttyä tuleen, oli tosi ruuhkainen tienpätkä ja ihan julmetusti ajoi autoja ohitse. Lopulta pysähtyi yksi nainen, oli töissä samalla työpaikalla mutta en tiedä tajusiko edes pysähtyessään että se olin minä.

Toisaalta joskus on käynyt sellaisiakin että jotkut nuoret miehet ovat saapuneet auttamaan, kun olen esim. yrittänyt lähteä parkkipaikalta ja jarru (?) lukkiutunut kiinni, ovat sen irrottaneet, tai autettu sieltä hangesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi