Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Se, etten koskaan pääse panemaan täyden kympin naista. Jotain seiskoja ja kaseja vaan parhaimmillaan. V*ttu että syö miestä!

• ylös 3
  • alas 18
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mies74

Vierailija kirjoitti:
Se, etten koskaan pääse panemaan täyden kympin naista. Jotain seiskoja ja kaseja vaan parhaimmillaan. V*ttu että syö miestä!

Uskon sen, vituttaisi itseänikin. Itse panin eilen täyden kympin naista (tämä määritelmä on hänestä on muutaman kaverini antama, mutta olen heidän kanssaa täysin samaa mieltä) ja vielä kaksi kertaa. Sitä ennen antoi mulle vielä mahtavan suikkarin. Parastahan tässä on vielä se että toi nainen on vaimoni, joten panen sitä tänäänkin ainakin kerran.

Vierailija

Paniikin lietsonta koronan takia.
Lammasmaiset ihmiset, jotka antavat oikeutensa pois. : (
Tietämättömät ihmiset, jotka menee ottamaan rokotteen. : (

Vierailija

Tehottomasti, amatöörimäisesti ja sekavasti hoidettu koronarokotteiden jakelu ottaa todella päähän. Tiedetään, niitä rokoteannoksia on saatu vain rajallisesti, mutta kun niistäkin iso osa seisoo ties missä.

Vierailija

mies74 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Uskon sen, vituttaisi itseänikin. Itse panin eilen täyden kympin naista (tämä määritelmä on hänestä on muutaman kaverini antama, mutta olen heidän kanssaa täysin samaa mieltä) ja vielä kaksi kertaa. Sitä ennen antoi mulle vielä mahtavan suikkarin. Parastahan tässä on vielä se että toi nainen on vaimoni, joten panen sitä tänäänkin ainakin kerran.

Panet vaimoasi? Tuo on harvinaista nykyään - varmaan kohta kielletään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei mikään vituta. Olen onnellinen ihminen.

Suomeksi hyvin lääkitty.

Vierailija

Mesi on 13-vuotias ja biologisesti tyttö. Nyt hän haluaa aloittaa sukupuolenvaihdoksen mahdollisimman nopeasti.

Mesi on käynyt pride-festivaaleilla jo 2014 vuodesta lähtien jolloin hän oli 9-vuotias. Hänen omien sanojensa mukaan hän ei ajatellut homoseksuaalisuutta ja transihmisiä promoavaa festivaalia sen syvällisemmin, mutta siellä oli kivoja sateenkaarenvärejä. Pridet ovat Mesin mielestä kesän kohokohta, koska siellä saa pukeutua miten haluaa ja ihmisiltä uskaltaa kysyä voinko niitä halata.

Mesi on aloittanut käymään transpolilla koska hän tietää siellä prosessin vievän pitkään ja hän haluaa aloittaa hormonihoidon ennen kuin täyttää 16 vuotta. Monien mielestä näin nuorena ei pitäisi tehdä tämän kaltaisia päätöksiä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.