Thermoleggings mainokset facessa ja instassa ovat huijausta, varokaa Liminkaa ja talvikauppaa!!!!
Ei ole olemassa firmoja, vain rahat menevät eikä tuotetta tule!
Kommentit (17)
No eihän siellä ole edes minkään yrityksen tietoja, joten tuskin kukaan rahojaan sinne lähettää. Ja jos niin tekee, niin ehkä oppii jotain. Tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
No eihän siellä ole edes minkään yrityksen tietoja, joten tuskin kukaan rahojaan sinne lähettää. Ja jos niin tekee, niin ehkä oppii jotain. Tai sitten ei.
Aika moni varmaan kuitenkin haksahtanut tuohon. Itse annoin tytölle tilille 50€ että tilaa leggingsit.
Noiden täytyy tietää mikä ja missä on Liminka. Sen verran on vaivaa nähty sivuihin.
Vierailija kirjoitti:
Noiden täytyy tietää mikä ja missä on Liminka. Sen verran on vaivaa nähty sivuihin.
Eihän tuo vaadi kuin vähän googlettamista.
kusetukselta vaikuttaa,en oo ilannut mitään,mutta heidän(talvikauppa)fb-sivulle laitoin kyselyn että mitä materiaalia heidän "kashmir"-leggingsit on,kun eihän kukaan myy aitoa kashmiria niillä hinnoilla,ja polyamidit tai muut synteettiset kuidut,ei kauheen lämpimiä ole..laitoin 2 kertaa tämän kysymyksen sinne,ja molemmilla kerroilla se on poistettu..en missään tapauksessa ostaisi tuolta mitään,myöskään myymälän tietoja ei ole missään.
Erehdyin tilaamaan mutta käytin onneksi paypalia. Oli helppo riitauttaa tapaus ja sain rahani takaisin.
Kyllä talvikaupan tuotelegginsit tulevat, kun vain odottelee melkein kuukauden, ihan mukavaa ainettakin - kashmirvillaa en sisävuorin kyllä luule olevan, lämmintä ja mukavan tuntuista kuitenkin. Kuvio tässä vain kulkee seuraavasti; tilaus talvikauppa, laskutus Klarna, maksun saaja Vavoom Tanska, tuote tulee postissa Belgiasta ja sen teksti on kiinaa. Eipä hidasta asioiden kulkua enää voi ihmetelläkään!
Ei oo kuulunut housuja, tilauksesta tulee 5 viikkoa kohta. Tajusin kyllä, että huijaacat, kun olin timauksen tehnyt, kuolletin luottokortin saman tien.
Varoitukset kiertoon sosiaaliseen mediaan ja rikosilmoitukset petoksista.
Tuote tuli kuukauden odottelun jälkeen. Tilasin L(vaikka olen M, jopa S yleensä) nämä ovat tiukat, ei jousta. Ihan hirveät!!!! 10€: kin olisi liikaa tästä "laadusta". Nyt sitten yritän palauttaa. En halua isompia tilalle. Palautuksen joutuu msksamaan itse. 30pv palautusoikeus. Mutta kun on odotellut 30+pv tuotetta, niin mistähän sekin lasketaan? Ja ale-tuotteita ei saa palauttaa. Onko kyseessä ale kun olu koodilla -10%??? Olen kirjoirtanyt postia, mutta tietenkin vastaus kestää tarkoituksella.
Eli, tavallaan tiesin riskin, mutta nyt kyllä loppui totaalisesti tilaamiseni. Kivijalkaliikkeeseen vaan tästä eteenpäin. Tyhmyydestä sakotetaan...
Mielipiteitä somesta voi poistaa, mut ei huijausmainoksia ?
Erehdyin tähän mutta onneksi maksoin paypalilla. Ilmoitin vaan että firma on huijari, riitaannutin siis casen. Sain rahat takaisin ja lopulta housutkin tulivat mutta vaikka s-m kokoisena otin koon L niin oli naurettavan pienet, kierrätykseen meni.
Nämä tuotteet ja monet muut, joita myydään useissa kaupoissa samoilla kuvilla, vähän eri teksteillä, jaksaa hämmästyttää. Niissä kaupoissa on huonoa kieltä, todellapuutteelliset tiedot myyjäyrityksestä ja yhteystiedot usein korkeintaan gmail-osoitteita, mutta silti porukka on valmis antamaan luottokorttitietonsa. Sinänsä olisi ihan ok opetus monelle, mutta koska kuitenkin osa tilanneista saa jotain käyytökelvotonta rojua maapallon toiselta puolelta, miettikää millainen kuormitus tällainen on ympäristölle. Muttakun halvalla saa... Hei oikeesti.
Jos joku vaikuttaa olevan liian halpaa ollakseen totta, huonolla käännöskoneella tehty sivusto niin ihan on omaa tyhmyyttä että menettää rahansa
Mä myös näin sen mainoksen ja mietin, että olispa kivat legginsit mutta se halpa hinta heti epäilytti.
En havainnut sivulla mitään silmiinpistävästi epäilyttävää, joten sikäli hyvän mainoksen olivat tehneet. En siis alkanut yhteystietoja etsimään tms. vaan päättelin, että noin halvalla ei saa hyvää, enkä tilannut.
Pitää vastaisuudessa olla tosi tarkka ja epäluuloinen.
Halpa hinta 29,95 e? Suomestakin saa halvemmalla noita housuja? Korttitietoja ei ikinä suoraan noille, paypal on turvallisin. Sitä vastaan eivät voi alkaa tappelemaan, ainakin aina olen saanut sitä kautta rahat takaisin jos on ollut jotain epäselvää.
Hah mua syntyjäni liminkalaisena ihmetyttää kuka tai mikä taho tuon takana on (luultavasti Suomen kiinalaisia)... Mistä on saatu päähän että laitetaampa tuollaisen mitäänsanomattoman, ruman pikkukylän nimi brändille.