Mikä hitsi rintaa polttaa???
Rintaa/ rintalastassa ja ympäristöä siis polttaa. Jatkunut jo monta viikkoa aaltoillen. Tutkittu on, ei ole sydänperäistä, närästyslääkkeet tapissa. Ajoittain poltteen aikana ihossa lievää punoitusta, ei varsinaista ihottumaa. Allergialääke ei ole avuksi.
Ei tuntopuutoksia tms.
Hermo menee! Mitä tää voisi olla?
Kommentit (10)
Mulla tosi jumissa oleva yläselkä vaikeuttaa hengittämistä ja sattuu myös etupuolella, siis just tuossa rintalastan alueella. Jos sulla on tennispallo tai joku muu kovahko kikkare, sillä voi yrittää kiusata lapaluiden alla olevia lihaksia. Jos tekee kipiää tai tuntuu klönttejä, selkä on jumissa.
Mulla oli joulun alla lievä mahatauti. Parit ripulit tuli, ja kohtauksina tulleita kipujakin oli ympäri vatsaa. Sitten kivut keskittyivät ylävatsaan, ja säteili rintalastan alle. Näitä tuli kohtauksina/aaltoina. Pahimpina olivat iltayöstä. Pari viikkoa kesti sitä pahinta vaihetta, ja sitten alkoivat kivut vähitellen lievenemään. Melkein kuukauden sitä kesti kaikenkaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli joulun alla lievä mahatauti. Parit ripulit tuli, ja kohtauksina tulleita kipujakin oli ympäri vatsaa. Sitten kivut keskittyivät ylävatsaan, ja säteili rintalastan alle. Näitä tuli kohtauksina/aaltoina. Pahimpina olivat iltayöstä. Pari viikkoa kesti sitä pahinta vaihetta, ja sitten alkoivat kivut vähitellen lievenemään. Melkein kuukauden sitä kesti kaikenkaikkiaan.
Nyt ois varmaan sun hyvä päästä tähystykseen jos ei oo vielä tehty. Eihän se kivaa se letkun nieleminen oo, mutta sillä ainakin pääsevät kattoon onko mahassa jotain esim. Helikobakteeria tai vatsahaavaa tai jotain.
Mulla oli pieni alue rintalastassa joka ensin ahdisti, sitten oli pari pv painaessa kipeä. Samoin oli alilämpöä. Mulla oli lievä korona. Rintakipu virusoire.
Palleatyrä mulla on mutta kuulemma pieni. Voiko se aiheuttaa poltetta? -ap
Kannattaa kokeilla ottaa se hitsi pois siitä rinnasta. Ne on yleensä ensin aika kuumia.
Meinasin tarjota sulle refluksia ja närästystä, mutta kun ovat nuo närästyslääkkeet tapissa, niin.. enpä juu ole lääkäri, mutta olisiko letkun nieleminen eli ruoansulatuskanavan tähystys mitään, jos kerran ei ole sydänperäistä?