Etätöitä tekevät, otatteko ikinä alkoholia arki-iltaisin?
Kommentit (56)
Kyllä. Pienessä darrassa voi hyvin tehdä etätöitä. Peiton alla voi maata läppäri sylissä.
Joka ilta 4-6 isoa kaljaa. Kuten tein konttorilla töissä käydessäkin. Ei aiheuta minkäänlaista krapulaa mulle tuollainen määrä.
En ota ikinä arki-iltaisin alkoholia. Enkä päivisin. Enkä viikonloppuisin. En koskaan. En halua myrkyttää itseäni enää alkoholihuumeella, mutta sen sijaan nautin viikonloppuisin kohtuudella Pyhää Yrttiä ja voin hyvin.
Kyllä tissuttelin viime vuonna myös arkena. Nyt ajattelin olla tipattomalla koko kevään.
Tottakai juon usein illallisen kanssa lasin viiniä. Sekä etä että lähitöissä ollessani.
En tietenkään töissä ollessani, vaan illalla työpäivän jälkeen.
Tässä viimeisen 9kk etätyön aikana olen tainnut ottaa kahtena tai kolmena iltana oluen.
Torstaisin, eli teen käytännössä nelipäiväistä viikkoa. Perjantai-iltapäivällä voin kiireellisiin sähköposteihin vastata.
Joo. Sama oli kyllä silloinkin oli toimistopäivä edessä, eihän sitä känniä tarvi riipaista..
En, ei tulis mieleenkään. Muutenkin surkea viinapää, joten ei tuu kyllä viikonloppuisinkaan otettua.
Joo. Tänään olen palellut jostain syystä koko päivän ja mietin että ottaisinko kulauksen konjakkia tai rommia lämmikkeeksi.
Saatan ottaa, kuten myös pienen viinilasillisen lounaalla. Meillä on usein tiimipalavereita, joissa kymmenen tyyppiä riitelevät keskenään. Näitä seuraan usein pienessä yläpilvessä, kun ei muuten jaksa.
Saatanpa joskus viikolla ottaa saunakaljan tai muuten siemailla jonkun erikoisoluen. En yleensä kuitenkaan yhtä tai kahta enempää.
Multa voisit saman tien kysyä: Etätöitä tekevät, oletteko ikinä ottamatta alkoholia arki-iltaisin?
Kyllä joskus tulee lounaallakin juotua olut, jos oikein tekee mieli. Samahan se ois normi asiakaslounaallakin joten tuskin kenellekään ongelma.
Ystäväsi Yrttimies kirjoitti:
En ota ikinä arki-iltaisin alkoholia. Enkä päivisin. Enkä viikonloppuisin. En koskaan. En halua myrkyttää itseäni enää alkoholihuumeella, mutta sen sijaan nautin viikonloppuisin kohtuudella Pyhää Yrttiä ja voin hyvin.
Teit fiksun päätöksen ja terveytesi kiittää sinua.
Mulla on alkoholin käyttö vähentynyt, aiemmin tuli tehtyä paljon reissutyötä ja hotellilla helposti otettua muutama lasillinen. Kotona en ikinä juo arkisin.
Just avasin lonkeron.