Lapseni reilu 1v on useina vkonloppuina aina yötä mummolassa
ja joskus saattaa olla vaikka neljäkin vuorokautta yhteen menoon. Haluavat ottaa aina tytön hoitoon ja en kyllä pane vastaankaan. Olenko nyt huono äiti?
Kommentit (6)
Tai eikö sinusta ole inhottavaa huomata, että jos lapsesi ei ikävöi sinua?
Saat omaa aikaa ja lapsi saa viettää aikaa isovanhempiensa kanssa :-)
Muistan itse miten mukavia oli mummolassa vietetty aika lapsena.
Meillä on valitettavasti vähän toinen tilanne :-(
olisi " hyvä" olla erossa vanhemmista yhtä monta yötä kerrallaan kuin on ikävuosia. Aika pitkältä tuo neljä yötä kyllä tuntuu. Sinun lapsi, sinun päätös. Kukin taplaa tyylillään...
mutta eikö tuo ole vähään liikaa noinkin pienelle?
jos minulla olisi mahdollisuus viedä lapseni mummolaan viikonlopuksi, en kyllä mitenkään osaisi noin pientä sinne laittaa, tosi omituiselta tuntuisi. Jonkun kolmevuotiaan varmaan voisin laittaa matkaan ihan huolella. En yhtään ymmärrä, miksi ihan pienistä lapsista pitää olla heti erossa.
Lapsen on hyvä tottua YHTEEN läheiseen ihmissuhteeseen joka ei ole omat vanhemmat. Jos vaikka sattuu jotain tms. Lisäksi tämä rikastuttaa lapsen maailmaa, tosin kyse lienee vähän isommasta lapsesta.
Olemme itse pitäneet yö per ikävuosi ohjeistusta, mutta nyt hoitotilanteen takia lapsi on 4 yötä mummolassa (ikää 3v). Kolme yötä on takana ja mulla on kamala ikävä! Lapsi kuulemma pärjää hyvin. Ovat touhunneet paljon kaikkea mitä ei kotona tehdä.