Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä parisuhdeväkivaltaa?

Hmmm
12.01.2021 |

Mieheni on kerran kuristanut ja kerran lyönyt avokämmenellä naamaan. Eilen puristi käsivarttani niin kovaa, että aloin itkemään. Perustelee tämän aina sillä, että olen häntä jotenkin ärsyttänyt tai muuten sen itse aiheuttanut. Että onko tämä nyt sitä parisuhdeväkivaltaa?

Olen hänet jo kerran yrittänyt jättää tämän tiimoilta, mutta en vain jotenkin onnistu siinä. Kavereillani on ollut joskus väkivaltaa parisuhteessa ja tietysti olen kiljunut tuhatta ja sataa, että JÄTÄ SE SIKA. Mutta nyt ei ookkaan niin helppoa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin. Pahoinpitelijä syyllistää uhria.

Ota valokuvat mustelmista ja kerro tästä jollekkin luotettavalle ihmiselle.

Vierailija
2/12 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HALOO!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Ole yhteydessä naisten linjaan.

Vierailija
4/12 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rakas ihminen, ethän jää tuohon suhteeseen koska nuo teot vain ajan kanssa pahenevat. Sinulle löytyy vielä joku mies joka osaa kohdella kuin kukkaa kämmenellä.

Vierailija
5/12 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on ollut harvinaisen hidasjärkiset vanhemmat. Täysjärkiset vanhemmat olisivat opettaneet lapsilleen jo 3-vuotiaana, että muita ihmisiä ei lyödä kasvoihin eikä kuristeta.

Vierailija
6/12 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se ei oo ihan niin yksinkertaista kaikille, se lähteminen.

Hyvähän sitä on ehdottella jos ei oo ymmärrystä.

Vierailija
7/12 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalla on ollut harvinaisen hidasjärkiset vanhemmat. Täysjärkiset vanhemmat olisivat opettaneet lapsilleen jo 3-vuotiaana, että muita ihmisiä ei lyödä kasvoihin eikä kuristeta.

Molemmat vanhemmistani ovat kuolleet kun olin nuori, joten ehkä siinä sitten syy oppimattomuuteeni. 

- ap

Vierailija
8/12 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat vanhemmistani ovat kuolleet kun olin nuori, joten ehkä siinä sitten syy oppimattomuuteeni. 

- ap

Haluatko keksiä paremman valheen vai haluatko yrittää uhriutua tällä nyyhkytarinalla, että vanhemmat kuolivat kun sä olit nuori?  LOL

Vierailija
9/12 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miltäs vaikkuttaisi noin niinkuin omasta mielestäsi? Voi pyhä yksinkertaisuus näitä itsestään selvyyksien kyselijöitä. Oma päättelykyky puuttuu ihan kokonaan.

Vierailija
10/12 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuore suhde?

Vierailija
11/12 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kun ei ole enää voimia lähteä.

Vierailija
12/12 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuore suhde?

Olemme olleet noin puoli vuotta yhdessä.

- ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi