Onko tämä parisuhdeväkivaltaa?
Mieheni on kerran kuristanut ja kerran lyönyt avokämmenellä naamaan. Eilen puristi käsivarttani niin kovaa, että aloin itkemään. Perustelee tämän aina sillä, että olen häntä jotenkin ärsyttänyt tai muuten sen itse aiheuttanut. Että onko tämä nyt sitä parisuhdeväkivaltaa?
Olen hänet jo kerran yrittänyt jättää tämän tiimoilta, mutta en vain jotenkin onnistu siinä. Kavereillani on ollut joskus väkivaltaa parisuhteessa ja tietysti olen kiljunut tuhatta ja sataa, että JÄTÄ SE SIKA. Mutta nyt ei ookkaan niin helppoa?
Kommentit (12)
Kyllä on. Ole yhteydessä naisten linjaan.
On rakas ihminen, ethän jää tuohon suhteeseen koska nuo teot vain ajan kanssa pahenevat. Sinulle löytyy vielä joku mies joka osaa kohdella kuin kukkaa kämmenellä.
Aloittajalla on ollut harvinaisen hidasjärkiset vanhemmat. Täysjärkiset vanhemmat olisivat opettaneet lapsilleen jo 3-vuotiaana, että muita ihmisiä ei lyödä kasvoihin eikä kuristeta.
Kun se ei oo ihan niin yksinkertaista kaikille, se lähteminen.
Hyvähän sitä on ehdottella jos ei oo ymmärrystä.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on ollut harvinaisen hidasjärkiset vanhemmat. Täysjärkiset vanhemmat olisivat opettaneet lapsilleen jo 3-vuotiaana, että muita ihmisiä ei lyödä kasvoihin eikä kuristeta.
Molemmat vanhemmistani ovat kuolleet kun olin nuori, joten ehkä siinä sitten syy oppimattomuuteeni.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat vanhemmistani ovat kuolleet kun olin nuori, joten ehkä siinä sitten syy oppimattomuuteeni.
- ap
Haluatko keksiä paremman valheen vai haluatko yrittää uhriutua tällä nyyhkytarinalla, että vanhemmat kuolivat kun sä olit nuori? LOL
No miltäs vaikkuttaisi noin niinkuin omasta mielestäsi? Voi pyhä yksinkertaisuus näitä itsestään selvyyksien kyselijöitä. Oma päättelykyky puuttuu ihan kokonaan.
Niin, kun ei ole enää voimia lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuore suhde?
Olemme olleet noin puoli vuotta yhdessä.
- ap
On todellakin. Pahoinpitelijä syyllistää uhria.
Ota valokuvat mustelmista ja kerro tästä jollekkin luotettavalle ihmiselle.