Mulla menee kohta terveys koska mummo leipoo jokapäivä jotain jossa paljon rasvaa
Ja hän oikeasti suuttuu jos en syö tai maista niitä. Nähdään tosi usein valitettavasti koska hän asuu lähellä ja aina porukoitten mielestä on pakko käydä siellä. Ei pääse lähtemään jos ei ole ottanut 7 pullaa ja 9 keksiä suuhunsa. Sitten saa monta monta pussia pullaa ja vaaleaa hiiva leipää mukaan.
Kohta on jo taas jauhot loppu vaikka vasta olisi ostettu 15kg jauhoja. Ne menee parissa päivässä.
Sitten hän heittää niitä leipomuksiaan linnuille mikä ei mielestäni ole järkevää. Menee todella hukkaan ne . Olisko ideoita mitä hänelle voisi keksiä muuta kuin nuo verisuonet tukkivien leipomisien teon? Se on jo pakkomielteistä. Jos näkisitte olisitte samaa mieltä.
Kommentit (10)
Tuo on hänen sukupolven tapa kertoa rakastavansa.
Kyllä monelle kelpaisi. Entä naapurit, seurakunta? Hän ehkä kokee itsensä tarpeelliseksi kun ruokkii sinut.
Opettele sanomaan kiitos mutta ei kiitos, en syö nyt yhtään enempää.
Huono provo. Vähän yritystä seuraavaan.
Teidän alapeukuttajien mielestä on siis ihan hyvä että rasvaa on liikaa ? Mun mielestä ehdottomasti ei
Ja meidän mummot molemmat on tuputtajia. Tullaan vaikka porkkana tai karkkikulho naaman eteen mikäli ei halua MITÄÄN SYÖDÄ ja olen sanonut sen ääneen.
Jotkut mummot on juuri tuollaisia. Pakkomielteisiä herkkujen tuputtajia, edes läheisen kuoleminen diabetekseen ei hiljennä tahtia. Minunkin pitää oikein huutaa että ei, ei, ei en voi syödä paljon sokeria ja vehnää. Sinunkin täytyy se jotenkin ilmaista hänelle. Sano vaikka että lääkäri tai ravintoterapeutti on määrännyt olemaan vähäsokerisella ruokavaliolla, ehkä auttaa, ehkä ei.
Vierailija kirjoitti:
Teidän alapeukuttajien mielestä on siis ihan hyvä että rasvaa on liikaa ? Mun mielestä ehdottomasti ei
Ei se rasva ole pahis, vaan sokeri.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on ihan itse vastuussa siitä miten paljon syö rasvaa. Vastuun siirtämistä siitä mummolle tai jollekin muulle ei voi pitää oikein terveysvalistuksenakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on ihan itse vastuussa siitä miten paljon syö rasvaa. Vastuun siirtämistä siitä mummolle tai jollekin muulle ei voi pitää oikein terveysvalistuksenakaan.
Sulla ei ole tuputtajamummoa jonka elämän tehtävä on leipoa.
Aplle vinkki, sano että et jaksa nyt syödä mutta voit ottaa mukaan kotiin ja syödä illalla. Heität sitten biojätteeseen kotona.
Ja ruokiin hän laittaa järkyttävästi rasvaa ne oikein tirisee siitä rasvan määrästä. Yleensä en ite käytä ylimääräistä rasvaa yhtään ja mummu laittaa puolet voi kimpaleesta esim lasagneen ja tietysti punaista maitoa. Aina kaikkein epäterveellisimpiä vaihtoehtoja.