Meidän taloyhtiössä miehet kattelee kun naiset kolaa pihoja
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vähän veikkaan, että jos meidän pitäisi itse kolata jotain taloyhtiön lumia, niin minä se olisin iloisena kolaamassa, kun mies istuisi kotona. Ja ihan itse olisin sinne halunnut mennä, kun olisin nähnyt sen hyvänä hyötyliikuntana.
Joo mut kato sit sä oot tukemassa alistavaa patriarkaattia, ja pilaat kaikkien muiden naisten elämän. Vaihda nyt ainakin kantisäijäsi johonkin kansainvälisempään, ties vaikka olis persu!
Mieluummin kolaan lunta ulkona muiden kanssa, kun kökötän yksin kämpässä syrjässä 👍.
Vierailija kirjoitti:
Tuollasia "miehet" on nykyään. Mihin niitä tarvii. Ei mihinkään. Seksileluja on, ei pelkoa taudeista tai raskaudesta ja lapsiakin voi hankkia ilman.
Älä marise. Sitä saa mitä tilaa.
Töitä tekemäänhän se akka otetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän veikkaan, että jos meidän pitäisi itse kolata jotain taloyhtiön lumia, niin minä se olisin iloisena kolaamassa, kun mies istuisi kotona. Ja ihan itse olisin sinne halunnut mennä, kun olisin nähnyt sen hyvänä hyötyliikuntana.
Joo mut kato sit sä oot tukemassa alistavaa patriarkaattia, ja pilaat kaikkien muiden naisten elämän. Vaihda nyt ainakin kantisäijäsi johonkin kansainvälisempään, ties vaikka olis persu!
Ai sori, mä en ollut ajatellut asiaa tuolta kantilta... :( Mies on suomalainen, mutta toinen vanhempi on kotoisin Saksasta. Onko tämä tarpeeksi kansainvälistä vai joudunko vaihtamaan? Mietin myös, että toi Saksa on kyllä ehkä vähän huono merkki, kun siellä on sitä oikeistoa historiallisesti ollut.
Joudun itse kolaamaan kun mies töissä. Tarkoitin naapurin äijiä.
Meillä taas av-mammat huutaa parvekkeelta tossukkamiehilleen ohjeita.
Tuttu tilanne. Asuin aiemmin pitkään 14 asunnon rivitaloyhtiössä, taloyhtiön miehet yhtä lukuunottamatta väistelivät kaikenlaista työntekoa ja osallistumista. Edes pyytämällä ei saanut apua raskaammissa töissä. Muutenkaan ei mitään vastuuta ottaneet taloyhtiön asioista. Ja lähes kaikki osakkaita. Muutama aktiivinen nainen hoiti kaiken.
Meidän taloyhtiöissä vain eläkeläiset tai keski-iän ylittäneet tekevät lumitöitä. Huoltoyhtiön pitäisi käydä mutta tulee vasta sitten kun on 2 päivää kahlattu lumessa, siksi käy usein niin että asukkaat joutuvat itse kolaamaan, jotta pääsevät autolla pihalla (asuntojen edessä on kullakin oma autokatos).
Nuoremmat ei tee yhtään mitään, kahlaavat autoilleen lumessa.... jos naapuri ei ole armollisesti kolannut heidänkin puolta. Onneksi tuolla yhdellä on karmeaa meteliä pitävä vanha bemari, joka jää kyllä melko nopeasti jumiin lumeen, sitä odotellessa, että joko älyäisi jotain.
Rillipää kirjoitti:
Tuttu tilanne. Asuin aiemmin pitkään 14 asunnon rivitaloyhtiössä, taloyhtiön miehet yhtä lukuunottamatta väistelivät kaikenlaista työntekoa ja osallistumista. Edes pyytämällä ei saanut apua raskaammissa töissä. Muutenkaan ei mitään vastuuta ottaneet taloyhtiön asioista. Ja lähes kaikki osakkaita. Muutama aktiivinen nainen hoiti kaiken.
Mitäs olet feministi? Haukuit ja syrjit suu vaahdossa miehiä 24/7 niin ihmekö silloin että kun ketran olisit miehiltä jotain tarvinnutkin sait paskat palkaksi? Oikein sinulle.
Tuollasia "miehet" on nykyään. Mihin niitä tarvii. Ei mihinkään. Seksileluja on, ei pelkoa taudeista tai raskaudesta ja lapsiakin voi hankkia ilman.