Meidän taloyhtiössä miehet kattelee kun naiset kolaa pihoja
Kommentit (32)
Meillä yläkerran äijä heittää lunta meidän pihalle.
Meidän taloyhtiössä hallitus kannustaa osakkaita talkoisiin, mikseivät itse kolaa?
Ookoo. Meillä käy huoltoyhtiö kolaamassa lumet. Miehiä ovat tainneet enimmäkseen olla, kun sillä nyt syystä tai toisesta tuntuu olevan merkitystä.
Krapulassa ei missään tapauksessa saa kolata eikä mielellään lihavana tai sydänsairaana. Voi lähteä helposti henki, sanovat tilastot.
Siinä syy taloyhtiösi näkymälle?
Naiset kestää paremmin äkkirasituksen kylmässä.
Vierailija kirjoitti:
Krapulassa ei missään tapauksessa saa kolata eikä mielellään lihavana tai sydänsairaana. Voi lähteä helposti henki, sanovat tilastot.
Lihavana?
Miesten penis kutistuu pakkasessa.
Tätä muijaa vain ärsyttäisi, jos joku mies tulisi "ritarillisesti" tarjoamaan apua pihatöihin. Haluan nauttia annokseni päivittäistä hyötyliikuntaa ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavana?
Tuskin on tottunut raskaaseen liikuntaan. Yhtäkkinen kolaus voi saada aikaan sairaskohtauksen.
Vähemmällä vaivalla tekee itse kuin anelee apua.
Vierailija kirjoitti:
Miesten penis kutistuu pakkasessa.
Kutistuu paljon muutakin
Vierailija kirjoitti:
Kusipäät
acatko ?
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Vähemmällä vaivalla tekee itse kuin anelee apua.
Sitten ei pitäisi jaksaa ulistakaan asiasta.
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavana?
Tuskin on tottunut raskaaseen liikuntaan. Yhtäkkinen kolaus voi saada aikaan sairaskohtauksen.
Riippuu varmaan iästäkin, 25 v vs. 55 v.
Öö tämäkö o nyt se homma jossa kulkuset on välttämättömät. Voihan se mies sisällä siivota keittiötä ja antaa lapsille aamupuuroa.
Meillä oli miehen kanssa hauska tilanne yksi syksy. Vettä tihutti ja päätettiin lähteä kävellen kauppaan ja vietiin Ikea-kassillinen muovipulloja samalla eli se ei ollut yhtään painava, mutta se näytti siltä. Mä pidän sateesta, mutta mies ei, joten hänellä oli sateenvarjo. Lisäksi hän oli ottanut kahvia mukaan, joten hänellä oli molemmat kädet varattuina. Matkalla oli vielä iso ylämäki. Nauroin sitten, että mahtaa näyttää hyvältä, että nainen rahaa jotain isoa pussia ylämäessä sateessa samalla kun mies siemailee kahviaan sateenvarjon alla.
Vähän veikkaan, että jos meidän pitäisi itse kolata jotain taloyhtiön lumia, niin minä se olisin iloisena kolaamassa, kun mies istuisi kotona. Ja ihan itse olisin sinne halunnut mennä, kun olisin nähnyt sen hyvänä hyötyliikuntana.
Miehet?