Älä ikinä vaihda S-Pankkiin tiliäsi
S-Pankilta on nyt kestänyt kuukauden laittaa rahat mun tilille.
Yleensä pankilla kestää 1-2 päivää saada rahat asiakkaan tilille, mutta S-Pankilta on tänään kestänyt kuukauden, eikä rahojani näy edelleenkään.
Mikä oikeus S-Pankilla on pidättää asiakkaansa varoja ?
Kommentit (48)
Oho, käsittämätöntä! Pankkien toiminnasta vastaa vahva lainsäädäntö, ei tuollainen voi olla edes laillista?
Voi olla alkuperäinen pankki, joka rahoja pihtaa. Ainakin Nordea haluaa tietää sentin tarkkuudella mistä rahat on tullut, eikä mene terojen virkistysrahastoon.
Vierailija kirjoitti:
Oho, käsittämätöntä! Pankkien toiminnasta vastaa vahva lainsäädäntö, ei tuollainen voi olla edes laillista?
Asiakas mokannut tai keksitty juttu, olen S pankissa eikä mene rahat palvelumaksuihin kuten edellisessä pankissa.
Oon ollut S-pankissa nyt noin 10 vuotta. Ei mitään valittamista, kaikki on aina toiminut niinku on sovittu ja paljon pienemmillä kustannuksilla kuin kilpailijoilta saisi. AP ei vain osaa.
Miksi olet vaihtanut tiliä? Olisiko asian selvitys oikeasti tuohon liitoksissa? Jos olet vain perustanut uuden tilin, ja maksu on sinne tulossa, niin miksi se ei sinne tulisi? Jotain jää taas aloituksessa kertomatta.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla alkuperäinen pankki, joka rahoja pihtaa. Ainakin Nordea haluaa tietää sentin tarkkuudella mistä rahat on tullut, eikä mene terojen virkistysrahastoon.
Just näin, ei voi tietää, onko ongelma siinä pankissa, josta on vaihtamassa pois.
Kuukauden olet odotellut ja mitään et ole kysellyt keneltäkään. Oletko avuton ihminen?
Ap, sinussa se vika on eikä pankissa.
Ollut jo monta vuotta S-pankin tili ja pois en lähde.
En ymmärtänyt aloitusta, selitä tarkemmin. Mitä rahoja ja minne?
Olen tosi tyytyväinen S-Pankkiin! Asiakkaana jo monta vuotta.
S-pankki hoiti tilinlopetuksen toisessa pankista hienosti.
Kertoivat etukäteen, miten kauan toimi kestää, jos en tee sitä netissä. En voinut tehdä, kun ko edellisessä pankissa ei mulla ollut tunnuksia.
Hoitivat kiitettävästi asian.
Siis missä ne sun rahasi nyt on, kun et ole saanut niitä S-pankin tilille?
Mä en saanut oikein käsitystä tosta sun aloituksestasi. Oletko tallettanut S-pankin tilille rahaa, mutta ne ei näy siellä tilillä kuitenkaan, vai kuinka?
Veitkö siis käteistä rahaa talletettavaksi, vai talletitko toisen pankin tililtä S-pankin tilille?
Vierailija kirjoitti:
S-pankki hoiti tilinlopetuksen toisessa pankista hienosti.
Kertoivat etukäteen, miten kauan toimi kestää, jos en tee sitä netissä. En voinut tehdä, kun ko edellisessä pankissa ei mulla ollut tunnuksia.
Hoitivat kiitettävästi asian.
Ihan yhtä hienosti hoitui asia Nordeassakin, kun lopetin Danske Bankin tilini ja siirsin siellä olevat varat Nordeaan. Kaikki tapahtui siinä tiskillä ollessani saman tien.
Vouti vei. Ei pankki voi sitä estää.
Nordeaan ei kannata rahojaan laittaa.
Jos ei vuonna 2021 saa pankki hoidettua tilisiirtoja reaaliajassa niin jossain on pahasti vikaa.
Op danske s-pankki
Näiden välillä hommatoimii.
Ihan loistava pankki. Ei tarvitse käydä fyysisesti jonottamassa missään asioissa pankissa. Lainaneuvottelut tehtiin netin/puhelun kautta. Asuntokaupatkin.
Rahat siirtyvät todella nopeasti pankista toiseen, kyllä ap:n kohdalla on nyt kyse jostain ongelmatilanteesta. Mistä nuo rahat ovat oikein tulossa, oletko vienyt tukun rahaa s-pankin tiskille vai mitä ihmettä?
Pankin vaihdossa entinen pankki saattaa viivytellä.
Mistä ne rahat on tulossa? Yleensä maksajan vika.
Harvemmin perustan valintani jostain tuotteesta tai palvelusta vain yhden arvostelijan mielipiteen perusteella, varsinkin kun en tiedä, onko tämä henkilö itse tehnyt jonkun mokan, josta valituksenaihe johtuu.