Kokemuksia Urkye-vaatteista
Mietin, että tilaisin Urkyen vaatteita Lumingerien kautta. Onko jollain niistä kokemuksia? Ovatko miten laadukkaita, miten koot on pitäneet paikkansa ym? Kaikki kokemukset ovat tervetulleita. Korostavatko nuo mekot ja topit kamalasti rintoja?
Kommentit (6)
*peittäväksi, kiitos tekstinsyöttö.
Kiitos kommenteista! Eli mä vähän arvon kokojen 38 ja 40 välillä, joten pitäisikö sinusta ottaa pienempi? Tuota Koperta-mekkoa siis mietin myös. Onko tuo mekko hartioista hyvin pientä kokoa? Vai tarkoititko, että mekko on suuri sieltä, mistä pitääkin, mutta ei muualta?
ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommenteista! Eli mä vähän arvon kokojen 38 ja 40 välillä, joten pitäisikö sinusta ottaa pienempi? Tuota Koperta-mekkoa siis mietin myös. Onko tuo mekko hartioista hyvin pientä kokoa? Vai tarkoititko, että mekko on suuri sieltä, mistä pitääkin, mutta ei muualta?
ap
Joo. Suuri mistä pitääkin. Hämmästyttävää, että joustavassakin vaatteessa vaikuttaa niin paljon. Mulla on laskeva hartialinja ja suorat solisluut, ei varsinaisesti mitenkään kapeat hartiat. Pidän siitä, että mekko on muuten napakka ja rinnoista rypytyksen kanssa vain istuva. Riippuu siis mistä pidät. Kumpikin koko sopii varmaankin sinulle.
Minulla on neljä koperta-mekkoa, kertonee jotain jo. Valekietaisupääntien voi asetella perittäväksi tai avoimemmaksi maun mukaan. Ei valahda auki.
Oma kuppikokoni ohjasi valitsemaan oo/ooo-koon. Otin muuten yhtä numerokokoani pienemmän, ja sain sopivan mekon.
Mielestäni vyötärö ja olkapäiden sirous korostuvat, kun mekko kerrankin istuu hyvin. Tietysti rintojen muoto näkyy, mutta kangas ei pingota.
Saan kohteliaisuuksia noissa mekoissa melkein aina. Yksi alkaa olla loppuun käytetty, trikoo on käynyt paikoin läpikuultavaksi. Se on ollut erittäin kovalla käytöllä pian kaksi vuotta.
Minulla on myös yksi edestä rypytetty toppi, mutta se on jäänyt vähemmälle käytölle. Se on samoin yhtä numerokokoani pienempi. Istuu kyllä rinnoista, mutta jää helmasta vähän turhan lyhyeksi. Pidän pitkistä topeista. Olisi pitänyt hoksata tilatessa.