Tapailumies ”poistui” tinderistä
Eli varmaan poisti mut osumista, jotta saa vaihtaa sinne uusia kuvia yms. Ei kuitenkaan halua minun tietävän, että on vielä aktiivinen.
Eikös tämä ole selvä merkki siitä ettei mies ole kiinnostunut?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Joko ehditte sekstata?
Ei, eikä edes pussata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko ehditte sekstata?
Ei, eikä edes pussata.
Sitten luonto voi vielä ajaa tikanpojan luoksesi.
Eli sitten vaan hieman nuorempi profiili itselle kehiin ja katsot tuleeko vastaan. Aikaahan siihen menee :D
No mitäs sitten ap?
Hän ei piittaa sinusta vähääkään, ethän sinäkään välitä tai ole kiinnostunut kaikusta Tinder miehistä, joiden kanssa olet treffeillä käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko ehditte sekstata?
Ei, eikä edes pussata.
Sitten luonto voi vielä ajaa tikanpojan luoksesi.
Joo, vielä viestittelee, tosin harvakseltaan.
Mitä tällaiselle kannattaisi sanoa? Vai kannattaako sanoa mitään?
Vierailija kirjoitti:
No mitäs sitten ap?
Hän ei piittaa sinusta vähääkään, ethän sinäkään välitä tai ole kiinnostunut kaikusta Tinder miehistä, joiden kanssa olet treffeillä käynyt.
No sitä sitten että hän viestittelee vielä minulle. Miksi vaivautuu jos etsii aktiivisesti muita? Kyllä se ärsyttää.
Hänellä voi olla monen kanss viestittelyt vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäs sitten ap?
No sitä sitten että hän viestittelee vielä minulle. Miksi vaivautuu jos etsii aktiivisesti muita? Kyllä se ärsyttää.
Miesten on Tinderissä pakko yrittää montaa yhtäaikaa, että saa edes yhden napattua. Siksi.
En osaa Tinderistä mitään sanoa mutta jos on yhtään pelailua ja et pysty miehen kanssa asioita suoraan selvittämään, niin ei siitä suhteesta tule ikinä mitään järkevää. Kannattaa jatkaa eteenpäin. Kyllä sen tietää, kun on jonkun kanssa hyvä ja luottavainen olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko ehditte sekstata?
Ei, eikä edes pussata.
Hyvä! Paitsi tässä on kyllä vielä se mahdollisuus, että se vonkaa sulta seksiä vielä jonkun ajan päästä, sorrut, ja sitten miehestä ei kuulu enää mitään.
Sanoisin että on.