Kardashianit loppuu
Sääli, mutta aikansa kutakin. Mielenkiinnolla olen seurannut kaikki kaudet läpi.
Kommentit (13)
Loppuu, mistä loppuu mitä tuo tarkoittaa? Ja mikä kardashian? Kardemumma?
Ei olisi tarvinnut alkaakaan.
t. usalainen
Toivon pelkkää paskaa Kim Koolle ja seurueelleen.
Toivon, että megapepputrendi loppuu samaten. Pahimmillaan tulee mieleen pyllistävä emakko,
Jihhhaaa!!! Tämähän uutisoitiin jo syksyllä, ajattelin jo silloin että kerrankin hyvä uutinen kyseiseen klaanin liittyen.
Semmonen pieni epäilys kyllä jossain takaraivossa nakuttaa, että tuskin ne kokonaan katoaa. Tulee spinoffi jos toinenkin meidän "iloksi".
Eikö kellään ole mitään hyvää sanottavaa, pelkkää haukkumista?
Vierailija kirjoitti:
Jihhhaaa!!! Tämähän uutisoitiin jo syksyllä, ajattelin jo silloin että kerrankin hyvä uutinen kyseiseen klaanin liittyen.
Semmonen pieni epäilys kyllä jossain takaraivossa nakuttaa, että tuskin ne kokonaan katoaa. Tulee spinoffi jos toinenkin meidän "iloksi".
Onko sut pakotettu katsomaan sitä?
Mä olen ihan mielelläni seuraillut perheen edesottamuksia, vaikken kaikkea heidän edustamaansa kannatakaan. Mutta ihan viihteenä ja mielenkiinnosta, miten tuollaiset ihmiset elävät. Ja onhan noista tullut kuin tuttuja tässä vuosien varrella. Kaikki loppuu tietysti aikanaan, mutta enpä usko Kardashian-Jennereiden katoavan niin, että kauheasti ehtisi tulla ikävä.
Paras uutinen pitkään aikaan, enkä todellakaan fanita. Arvostan enemmän sitä, että ihmiset hankkivat koulutuksen, hyvän ammatin ja sitä myötä sitten menestyvät - Kardashianit eivät kuulu siihen ihmisryhmään.
Mua harmittaa todella paljon, että lopettavat sarjan tekemisen!
Siirtyvät vaan toiselle kanavalle. Sarja kyllä jatkuu.
Fanittaako kukaan muu ks. perhettä?