Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et leikkauta PAHASTI roikkuvia silmäluomia?

Vierailija
11.01.2021 |

Kyselee lievästi roikkuvat leikkauttanut henkilö. Automaattisesti kiinnitän huomiota muiden silmäluomiin, kun itselle on se operaatio tehty.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä maksoi?

Vierailija
2/12 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta jos haittaavat näkemistä. Minulla ei onneksi roiku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä yhdellä aiheuttaa oireita ei välttämättä toisella aiheuta ja leikkauksiin liittyy myös riskejä.

Vierailija
4/12 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna rahaa!

Vierailija
5/12 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa, mutta pelottaa kaikki kirurgiset operaatiot. Missä saa leikattua, paljonko maksaa ja millainen leikkaus on?

Luomien roikkuminen tekee silmistä raskaan näköiset, vaikka nuorempana spanielinsilmät saivat kehuja.

Vierailija
6/12 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ensin katsoa ITSE onko kyse aasialaisesta silmäpoimusta joka kuuluu osalle vaaleaihoisista geenien perusteella, vai onko häiritsevä ihon roikkuminen kyseessä. Esimerkiksi R. Zellweger leikkasi turhaan silmänsä.

Vierailija
7/12 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ensin katsoa ITSE onko kyse aasialaisesta silmäpoimusta joka kuuluu osalle vaaleaihoisista geenien perusteella, vai onko häiritsevä ihon roikkuminen kyseessä. Esimerkiksi R. Zellweger leikkasi turhaan silmänsä.

Mielestäni Zellweger oli kauniimpi alkuperäisillä luomillaan. Nykyään ei meinaa edes tunnistaa häneksi.

Vierailija
8/12 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on ihan lääketieteellisistä syistä leikelty ihan tarpeeksi. En vapaaehtoisesti mene! Sitäpaitsi, lopputuloksesta ei voi tietää.

Vierailija
9/12 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, näyttävätkö silmäsi nyt Joe Bidenin silmiltä? Minusta hänen luomileikkauksensa eivät ole oikein onnistuneet.

Vierailija
10/12 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla enkä viitsi. Lippaluomet on ja näytän väsyneeltä.

Kaikkiin kirurgisiin toimenpiteisiin liittyy riskejä ja onhan noita vähemmän onnistuneita leikkaustuloksia nähty. Toipuminenkin vie oman aikansa.

Olen ollut kolmessa isohkossa leikkauksessa viimeisen neljän vuoden aikana. Niihin oli pakko mennä. Muutenkin on rassattu niin silmiä (kortisonin aiheuttama kaihi) kuin poskionteloita. Kiintiö täynnä niin kauan kuin pystyy välttelemään.

Vierailija
11/12 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 21 v ja yläluomeni ovat todella raskaat ja näyttävät mielestäni pahalta. Suomessa kirurgisesti en aijo monista syistä leikata. Korjaan ne laserilla kun menen lähivuosina käymään Etelä-Koreassa, maksaa hyvällä klinikalla siellä vaan n. 30 e koska on niin lyhyt ja suosittu toimenpide.

Vierailija
12/12 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän myös yhden kaltaisesi törkimyksen, joka itse kävi leikkauksessa ja kokee oikeudekseen huomautella toisten ihmisten silmäluomista. Se vain kertoo, että sinä olet itsekäs ja töykeä sika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi