Miten näytän miehelle olevani kiinnostunut?
Olen ikisinkku nainen ja ongelmani on etten osaa tulkita miehiä. Töissä eräs mies on nyt tulkintani mukaan kiinnostunut minusta. Hakeutuu juttelemaan juuri minun kanssani useasti joka päivä! Tekee tikusta asiaa. Kiusoittelee. Nojaa pöytää vasten tullen aika lähelle. Voi kyllä olla vain sosiaalinen. En vielä kunnolla tunne.
Aiemmin olen pilannut nämä jutut jäätymällä ja olemalla asiallisen etäinen. Flirtti ei tule minulta luonnostaan. Vaikutan epäkiinnostuneelta. Nyt haluan näyttää vihreää valoa, mutta miten ?? Hymyilen ja katson silmiin. Juttelen takaisin, mutten saa pidettyä keskustelua yllä. Olen sosiaalisesti kömpelö varsinkin miesten kanssa. Entä miten saisi varmuuden, onko mies kiinnostunut eikä vain kaikkien kaveri?
Jos en tee mitään niin mies varmasti luulee ettei minua kiinnosta?
Kommentit (7)
Ok. kiitti vaan typeristä kommenteista. Olisin oikeasti tarvinnut apua mutta antaapa olla. Hyvää yötä
-oikea ap
Vierailija kirjoitti:
Ok. kiitti vaan typeristä kommenteista. Olisin oikeasti tarvinnut apua mutta antaapa olla. Hyvää yötä
-oikea ap
Viihdy sen seurassa. Viestittele töiden jälkeen jotain?
Vierailija kirjoitti:
-oikea ap
Kun hän tulee juttelemaan, nojaudu kevyesti häntä kohti, älä poispäin. Pidä asentosi avoimena, ei käsiä ristiin rinnan päälle. Peilaa hänen asentoaan. Sipaise hiuksiasi kasvoiltasi ja koskettele hiuksiasi muutoinkin. Hymyile, naura jos sopiva paikka. Katso häntä silmien lisäksi huuliin, niin että hän huomaa sen. Samalla voit puraista omaa alahuultasi, vähän kuin olisit peto, joka katselee saalistaan. Poistuessanne eri suuntiin, voit ikäänkuin vahingossa koskettaa, vaikka hartian tai käsivarren seudulle. Olepa hyvä.
Karvakolmiota kun vilauttat ap, niin hidaskin mies hoksaa, mistä kysymys 😊
Vähän pyöräytät päätäsi ja silmiäsi samalla vinkaten vähän taaksepäin. Sitten voi muodostaa sormilla ympyrän ja vaivihkaa työntää sormea sinne. Kyllä siinä tyhmempikin mies alkaa ymmärtää. Aina on toiminut missä vaan ympäristössä.
Tisulit esiin pikkulutka ja näytä ne miehen 14 vuotiaalle pojalle
Luota muhun.
Kysy miestä vaikka kävelylle?