Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten näytän miehelle olevani kiinnostunut?

Vierailija
11.01.2021 |

Olen ikisinkku nainen ja ongelmani on etten osaa tulkita miehiä. Töissä eräs mies on nyt tulkintani mukaan kiinnostunut minusta. Hakeutuu juttelemaan juuri minun kanssani useasti joka päivä! Tekee tikusta asiaa. Kiusoittelee. Nojaa pöytää vasten tullen aika lähelle. Voi kyllä olla vain sosiaalinen. En vielä kunnolla tunne.
Aiemmin olen pilannut nämä jutut jäätymällä ja olemalla asiallisen etäinen. Flirtti ei tule minulta luonnostaan. Vaikutan epäkiinnostuneelta. Nyt haluan näyttää vihreää valoa, mutta miten ?? Hymyilen ja katson silmiin. Juttelen takaisin, mutten saa pidettyä keskustelua yllä. Olen sosiaalisesti kömpelö varsinkin miesten kanssa. Entä miten saisi varmuuden, onko mies kiinnostunut eikä vain kaikkien kaveri?
Jos en tee mitään niin mies varmasti luulee ettei minua kiinnosta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy miestä vaikka kävelylle?

Vierailija
2/7 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. kiitti vaan typeristä kommenteista. Olisin oikeasti tarvinnut apua mutta antaapa olla. Hyvää yötä

-oikea ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. kiitti vaan typeristä kommenteista. Olisin oikeasti tarvinnut apua mutta antaapa olla. Hyvää yötä

-oikea ap

Viihdy sen seurassa. Viestittele töiden jälkeen jotain?

Vierailija
4/7 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-oikea ap

Kun hän tulee juttelemaan, nojaudu kevyesti häntä kohti, älä poispäin. Pidä asentosi avoimena, ei käsiä ristiin rinnan päälle. Peilaa hänen asentoaan. Sipaise hiuksiasi kasvoiltasi ja koskettele hiuksiasi muutoinkin. Hymyile, naura jos sopiva paikka. Katso häntä silmien lisäksi huuliin, niin että hän huomaa sen. Samalla voit puraista omaa alahuultasi, vähän kuin olisit peto, joka katselee saalistaan. Poistuessanne eri suuntiin, voit ikäänkuin vahingossa koskettaa, vaikka hartian tai käsivarren seudulle. Olepa hyvä.

Vierailija
5/7 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvakolmiota kun vilauttat ap, niin hidaskin mies hoksaa, mistä kysymys 😊

Vierailija
6/7 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pyöräytät päätäsi ja silmiäsi samalla vinkaten vähän taaksepäin. Sitten voi muodostaa sormilla ympyrän ja vaivihkaa työntää sormea sinne. Kyllä siinä tyhmempikin mies alkaa ymmärtää.  Aina on toiminut missä vaan ympäristössä.

Vierailija
7/7 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tisulit esiin pikkulutka ja näytä ne miehen 14 vuotiaalle pojalle

Luota muhun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi