Onko monella pariskunnalla 180 leveä sänky? 160 tuntuu kapealta kun mies aina könyää mun puolelle
Kommentit (23)
160 ihan riittävä ainakin meillä. 180 vähän leveä moneen makkariin.
Ei riittänyt 160cm leveä sänky meille. Nyt kun lapset könyää lisäksi samaan sänkyyn aamulla, niin arvostan vielä enemmän
180
On ollut. Makkari näyttää pienemmältä. Lakanoita hankalampi löytää.
Meillä on 160, ja ihan liian kapea, valtaan reilusti yli puolet sängystä. Aiotaankin ostaa isompi sänky, mieli tekis jopa 200cm :D
Minun sänkyni on 300, sama kuin painoni!
Ite oon 120cm, joten eihän se ukko mahtuisi edes 40cm tilaan, eikä halua olla koko ajan alla tai päällä ;)
Meillä on 240 cm vesisänky ja laineet lyö!
180 on. Ihanaa kun on tilaa kääntyillä.
Meillä on 180cm ja mies nukkuu eri huoneessa. Mulla on 180cm kokonaan itelleni!! ^_^
Meillä on 120 levee. Hyvin pysyy mies paikallaan.
Meidän sänky on tällä hetkellä 200 cm leveä.
Eikä se ole yhtään liian leveä. Miehellä on unenaikainen liikehäiriö (potkii ja heiluu unissaan), joten meillä on kaksi erillistä 90 cm sänkyä ja teetetty väliosa patjoineen. Välipatja on rakenteeltaan sen verran erilainen kuin meidän omat patjat, että unissaan ei siitä juuri kieri yli.
Meillä oli 10v 160 leveä sänky, mutta mies halusi uudesta sängystä leveämmän jotta saa enemmän tilaa. No lopputulos on se, että nyt minä nukun keskellä sänkyä kun nukkuessani hivuttaudun hänen kylkeensä ja hän väistää reunalle (taas)... Kun taapero toisinaan nukkuu hetken aikaa välissämme, on lopputulos samanlainen. Lapsi kiilaa isän kylkeen ja isä on viittä vaille tippumassa sängystä. :-D
Ei auta edes neljän metrin sänky, jos mies tykkää kierähtää kylkeen ja itse nukkua lähellä reunaa. Meillä on 180 cm leveä sänky, mutta mies on niin iilimato, että riittäisi varmaan 80-senttinenkin...
Vierailija kirjoitti:
Meillä on 140cm, josta kissa vie kolmasosan. On sen verran pieni makkari, että päädyttiin tähän. Välillä on hieman ahdasta, vaikka ihan hyvin tälläkin pärjätään.
Ja siis tarkennuksena: Olen itse tosi pieni ihminen, eikä mieskään iso ole. Lisäksi tykkään nukkua kissassa ihan kiinni niin kuin sekin minussa :) Meille parempi oli 20 senttiä ylimääräistä lattiatilaa, jolloin makkariin jää väljyyttä, ja mahtuu paremmin televisiot, yöpöydät ja muut.
Meillä on miehellä 180 cm leveä vuode, minulla 120 cm. Omat makuuhuoneet takaavat sen, että saa hyvin nukuttua.
Meillä on 140cm, josta kissa vie kolmasosan. On sen verran pieni makkari, että päädyttiin tähän. Välillä on hieman ahdasta, vaikka ihan hyvin tälläkin pärjätään.