Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syötte kaapin oven välissä? Minä siemennäkkäriä

Vierailija
11.01.2021 |

Otan sitä aina lisää ja syön siinä ovella.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. 

Vierailija
2/8 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla niin kova nälkä, ettet malta istua? Vai salailetko näkkärin nakerrustasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, joilla ei ole näkkäriaddiktiota, syövät sitä reilusti pöydässä toisten nähden.

Vierailija
4/8 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ihan kaiken otan lautaselle tai johonkin kippoon ja syön pöydän ääressä annokseni.

Vierailija
5/8 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla niin kova nälkä, ettet malta istua? Vai salailetko näkkärin nakerrustasi?

En  todellakaan salaile. Keittiössä vain ei ole ketään muuta, ja olen tullut keittiöön vain ottamaan yhden palasen yhdestä palasta. Jään syömään sitä kaapin oven väliin ja huomaan, että haluankin toisen palasen palasesta. Ja niin edelleen.

Jos tekisin kokonaisesta palasesta voileivän eli panisin päälle vaikka juustoa, istuisin normaalisti pöydän ääreen.

Vierailija
6/8 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En  todellakaan salaile. Keittiössä vain ei ole ketään muuta, ja olen tullut keittiöön vain ottamaan yhden palasen yhdestä palasta. Jään syömään sitä kaapin oven väliin ja huomaan, että haluankin toisen palasen palasesta. Ja niin edelleen.

Jos tekisin kokonaisesta palasesta voileivän eli panisin päälle vaikka juustoa, istuisin normaalisti pöydän ääreen.

Tämä siis ap.

Vierailija
7/8 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama näkkärille

Vierailija
8/8 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmiä raakoja nakkeja joskus. Nam. Metwurstisiivuja ja pussisulatejuustoa myös. Varsinkin silloin, kun olin raskaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi