Mies, valitsetko kaupassa kassajonon parhaimman näköisen kassaneidin perusteella?
Kommentit (40)
En. Kaikki ovat tasa-arvoisia mulle.
M.
Jos kiire niin lyhyin jono, muuten tottakai miellyttävämmän näköisen neidin luo.
Valitsen aina nuorimman ja kauneimman. Aina niitä ei ole niin joutuu joustamaan.
Jos on 2 kassaa ja toisella nuori hemaiseva nainen, toisella iäkkäämpi pyöreä täti, niin valitsen sen tädin. Eikä kyse ole siitä että himoitsisin tätejä, viehättävien naisten kanssa tekemisissäolo on vaan jotenkin niin hankalaa. M33
Sinkkuna taisi olla taipumusta tuohon, nyt naimisissa ollessa ei.
Totta kai, etenkin jos ilmoittaa olevansa vapaa kassa.
En, valitsen lyhyimmän jonon perusteella kassan. Miettiiköhän kassat koskaan miksi juuri heillä on aina jonoa.
Miksi ihmeessä?
Ja AP, voit lakata spämmäämästä noita vastauksia omaan ketjuusi. Jokainen valitsee lyhimmän tai lähimpänä itseä tai haluttua uloskäyntiä olevan jonon. Myyjän ulkonäkö ei vaikuta yhdenkään miehen tai naisen jonovalintaan.
Normaaliälyiset sitä paitsi suosivat nykyään itsepalvelukassoja.
Usein kyllä. Jos on kiire, niin sitten lyhyimmän jonon.
Itsepalvelukassaa? Siis unnutusta?
Ehdottomasti parhaimman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä?
Ja AP, voit lakata spämmäämästä noita vastauksia omaan ketjuusi. Jokainen valitsee lyhimmän tai lähimpänä itseä tai haluttua uloskäyntiä olevan jonon. Myyjän ulkonäkö ei vaikuta yhdenkään miehen tai naisen jonovalintaan.
Heh, en ole spämmännyt yhtään vastausta. Onko naisille, jotenkin vaikea uskoa tämmöistä käytöstä miehiltä? Itse valitsen näin joskus, en aina. Yleensä otan lyhimmän jonon.
Ap
Yleensä kyllä, mutta monesti parhaimman näköisen kassaneidin kassalla on pisimmät jonot.
Juu, suominainen, brunetti, savuton kassa.
Tietysti, ja toivon että siitä tulee seuraava kassa,
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä?
Itse suosin lyhyintä jonoa, mutta välillä preferoin kyllä kaunista kassaneitiä, jos huomaan sellaisen. Itsepalvelua harvoin käytän, koska mulla on paljon ostoksia, eikä huvita alkaa tekemään itse kassojen työtä.
Tietenkin, nuori, nätti ja iloinen. Ei huvita katsella hapannaamoja.
Joo
M27