Huohhhhh. Vuokralainen
Yritän etsiä vuokralaisia asuntoon, jota EN ole hommannut sijoitusasunnoksi, vaan ihan kodikseni.
Kuitenkin pakon edessä etsin vuokralaisia. Tähän mennessä käyneet ovat olleet periaatteessa ihan ok, mutta ei kummastakaan tullut sellainen fiilis, että KYLLÄ, YES, EHDOTTOMASTI.
Että voi olla hankalaa 😑 Kunpa ei tarvitsisi lähteä mihinkään, en jaksa tätä rumbaa.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä vuokraamatta, ihan jo itsesi takia. Sun psyyke ei kestä sitä. Tottakai asukas haluaa tietää kauanko voi asua, etkö muka itse haluaisi?? Vuokralaista ei myöskään kiinnosta p:n vertaa mitä itse tunnet asuntoa kohtaan tai onko se sun koti vai ei. Sijoitusmielessä hankittuja asuntoja joissa voi asua niin kauan kuin haluaa on kyllä saatavilla. Kuulostat sekopäiseltä
MINULLA EI OLE VAIHTOEHTOJA. Huoh.
Onpas. Myyminen. Jos ei ole varaa asua omistusasunnossa eikä pää kestä toisille vuokraamista, niin fiksuinta olisi suosiolla luovuttaa ja myydä asunto.
Tää AP on kyllä yks sankari. Kaikki alkoi kun tajusi että siitä asunnosta pitää maksaa aika kovaa rahoitusvastiketta kun ei maksanut yhtiölainaa uudesta asunnosta ostaessa pois. Tällöin vänkäsi kanssa ikuisuuden palstalla. Nyt sitten ei voi asua tässä asunnossa. Huvittava tyyppi, on jotkut kyllä niin pihalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastauksia pitäisi esim. Oikotielle laitettuun ilmoitukseen tulla huomattavasti enemmän kuin kaksi kappaletta, jos olet hinnoitellut asunnon oikein. Eli joko ilmoituspaikkasi on väärä, kuvat huonoja, tai liian korkea hinta. Kokemusta on. Parempi hinnoitella kohtuullisesti ja saada sitä kautta enemmän valinnanvaraa ja ehdottoman luotettava vuokralainen.
No asuntoni on hinnoiteltu ihan hyvin, vuokraustoiminta ei ole hyväntekeväisyyttä. Että silleen.
Vuokratessani vierastaisin sitä, että minulla ei olisi mitään varmuutta vuokrausajan pituudesta. Jos voit sanoa esimerkiksi puoli vuotta tai vuosi ja mahdollisesti siitä eteenpäin, niin voisin harkita.
Lisäksi sinun kannattaa muistaa irtisanomisaika.
MINULLA EI OLE VAIHTOEHTOJA. Huoh.