Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymyksiä iHerb-verkkokaupasta

Vierailija
11.01.2021 |

Tilaatteko iHerb.comista vitamiineja, ravintolisiä, kosmetiikkaa jne?
Onko ollut ongelmia toimituksissa?
Tulevatko tavarat suoraan kotiin vai jäävät tulliin?
Paljonko (euromääräisesti) voi tilata ilman tullia ja veroja?
Ohjesivulla on tullivapaan tilauksen arvo 22€ kosmetiikalle ja 35€ vitamiineille.
Voiko siis YHTEENSÄ tilata 57€ arvosta, kun tilauksen sisältö jakautuu tuon mukaan?
Muuta huomioitavaa?

Ja oletteko siirtyneet johonkin toiseen verkkokauppaan? Itse ajattelin kokeilla iHerbiä nyt, kun Briteistä ei voi/kannata tilata yhtään paremmin. USA:n kaupat ovat usein paljon eurooppalaisia edullisempia tämäntyyppisissä tuotteissa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan. Eikö ketään iHerbistä tilaavaa?

Vierailija
2/9 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 22€ niin ei tule alv eikä tullia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vuotta sitten kerran tilasin, ei ongelmia, eikä jäänyt tulliin.

Vierailija
4/9 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan. Eikö ketään iHerbistä tilaavaa?

Tilasin vitamiineja, ostokset alle 22, postimaksu päälle, nyt vain jännitän että periikö posti lisäkuluja.

Vierailija
5/9 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko muka niin kauheasti halvemmaksi, että kannattaa?

Vierailija
6/9 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko muka niin kauheasti halvemmaksi, että kannattaa?

Itse tilaan eteerisiä öljyjä ja kyllä se vaan on paljon edullisempaa ja laatu parempaa

Vierailija
7/9 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 22€ niin ei tule alv eikä tullia.

Tämäkö on nykyinen raja kaikelle USA-tuonnille? 🤔

Vielä v. 2019 oli eri euroraja erilaisille tuotteille kuten aloituksessa kerroin.

Ap

Vierailija
8/9 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilasit DHL expressillä ei tule lisämaksuja muuta kuin mahdollinen alv ja tulli. Tuovat kotiovelle, soittavat ensin. Lähetystä voi seurata täältä: https://www.dhl.fi/exp-fi/express/lahetysten_seuranta.html kun olet saanut seurantakoodin.

IHerbistä kannattaa tilata tällä.

Jos tilasit jollain muulla kuljetuksella niin posti saattaa hoitaa kuljetuksen Suomessa ja silloin sinun täytyy itse ymmärtää maksaa seuraava maksu:

Saapuvien lähetysten tuontitullaus

Tee tuontitullaus ja maksa Postin käsittelymaksu 20 päivän kuluessa saapumisilmoituksesta, muuten lähetys palautetaan lähettäjälle. Säilytysaikaa ei voi pidentää. Tullaus ja käsittelymaksu koskevat EU:n ulkopuolelta tai EU:n valmiste- ja arvonlisäveroalueen erityisalueilta saapuvia lähetyksiä. Jos et tiedä, mitä lähetys sisältää, kysy sitä lähettäjältä.

https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/vastaanottaminen/tuontitullaus

Vierailija
9/9 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tilaat DHl expressillä ja saat DHL:ltä tullausta koskevia tekstiviestejä niin vastaamalla niihin että tullaat itse säästät heidän perimänsä yli 20 euron tullaus-palkkion. Tällöin saat sähköpostiisi tullausta varten tarvittavat tiedot kun lähetys on saapunut maahan. Itse tullauksen tekeminen on helppoa, sähköpostissa saat myös linkin Tullin sivulle jossa voit tullauksen suorittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan