Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni tuomitsee suhteeni varattuun mieheen

Vierailija
11.01.2021 |

mutta hän ei missään vaiheessa ole ymmärtänyt, kuinka yksinäinen olen. Tämä mies ei ollut varattu silloin kun tapasimme. Ja samainen ystävä on lohkaissut, että "ei ihme ettei sulla ole kavereita, jos sulla noin helposti menee luottamus". Hän on varmaan itse niin täydellinen, kun tuurilla löytänyt miehen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei ollut varattu kun tapasitte? Mutta nyt on? Eli sua ei kelpuuta seurustelukumppaniksi? Miten alennut moiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystäväni on varattu ja hänellä on ollut toinen mies jo pidempään. Hän olettaa että ystävänä hyväksyn kaiken ja sillä verukkeella on käyttänyt minua verukkeena tapaillessaan tätä miestä, on silloin minun kanssani siellä ja täällä tai meillä istumassa iltaa kun mulla menee huonosti tmv. Joitakin kertoja ollaan ihan oikeasti (mun mielestä) sovittukin tekevämme jotain, mutta sitten tämä ystäväni keksiikin, että koska kotona luullaan, että hän on minun kanssani viikonloppureisussa, hän voikin viettää minun kanssani perjantaina kaksi tuntia ja rientää sitten rakkaansa luo loppuviikonlopuksi.

Ystävyytemme on yllättäen viilennyt hiukan, kun kerroin etten pidä siitä, että minua käytetään tekosyynä tuollaiselle. Asumme melko lähekkäin, mutta emme niin liki että törmäisin hänen mieheensä ja lapsiinsa sattumalta juurikaan. Mikäli törmäisin mieheensä, juteltaisiin hetki ja juuri nyt olen niin ikävällä tuulella, että saattaisin lähettää terveisiä ystävälleni, olisi kiva nähdä, kun emme ole pariin kuukauteen nähneet. Oikeasti emme ole, mutta tiedän, että on sepittänyt olleensa kanssani useamman kerran.

Olen ehkä huono ystävä.

Vierailija
4/6 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen omaa ei tapailla, ihan sama kuinka yksinäinen olet! Ja vielä pahenpi p*a on tämä "mies", joka roikottaa sinua mukana, vaikka ei kelpuuttanut parisuhteeseen ja otti itselleen sen ykkösvaimon. Maailmankaikkeus tuomitsee tuollaiset. Ystäväsi on siis ihan oikeassa.

Vierailija
5/6 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ymmärtäisi, pettäisikö joskus minuakin?

Vierailija
6/6 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suostuit kakkosviulunsoittajaksi? Vaikka oletkin yksinäinen niin pidä arvostasi kiinni. Tuo tilanne ei vain sovi ystäväsi moraalikäsitykseen, ei sovi minunkaan. En voi tuomita ystävääsi siitä, että hän tuomitsee tuon tilanteen. Sinä tarvitset ihan ensimmäisenä itsetuntosi takaisin. Kannattaa irtaantua tuollaisesta suhteesta, jossa mies vain käyttää sinua. Löydät parempaa kyllä.