Odotan työterveyslääkäriltäni soittoa. Eihän ne voi soittaa työpuhelimeen (lankapuhelin, joka työpaikalla ja minä etänä kotona)?
Yhteystiedoissani on tietenkin oma, henkilökohtainen puhelinnumeroni. Ei kai työterveyslääkäri soita mistään syystä työpuhelimeen?
Kommentit (17)
Tottakai ne soittaa työpuhelimeen, kun kerran työterveyslääkäristä kyse.
Ne soittaa siihen numeroon, joka heille on annettu yhteystiedoksi. Esim. itse en ollut muistanut päivittää työterveyshuoltoon omaa työpuhelinnumeroani, niin soittivat sieltä omaan vanhaan työpuhelinnumerooni (edellisen työnantajan aikaiseen, sattui olemaan sama lääkäritalo kummallakin käytössä) joka minulla on nykyään henkilökohtaisena numerona.
Jos yhteystiedoissa on oma numerosi, siihen soitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos siellä on sun työpuhelin niin todennäköisesti siihen soittavat, työaikana kun soittavat.
Avokonttoria ei ole kyllä ikävä, kun aina välillä oli näitä tilanteita ettei olisi halunnut kaikkien tietävän asioistaan.
Juuri tarkistin omista tiedoista, että on vain oma, henkilökohtainen kännykkänumeroni. En ole tallettanut työnumeroani mihinkään. Siksi mietin, että voiko ne mistään syystä edes yrittää soittaa työpuhelimeen?
ap
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ne soittaa työpuhelimeen, kun kerran työterveyslääkäristä kyse.
Oma työpuhelimeni on yleinen konttorinumero, johon voi vastata ihan kuka tahansa. Ei siis ole henkilökohtainen työnumeroni.
Soittaako oikeasti työterveyslääkäri työnumeroon, vaikka yhteystiedoissa olisi oma, henkilökohtainen kännykkänumero?
ap
Vierailija kirjoitti:
Hysteerinen akka av:ssä 😂🤣👌🏿
No olen hysteerinen, kun puhelusta riippuu koko loppukevään työtilanne.
ap
Kyllä se soittaa siihen numeroon jonka olet tietoihisi antanut. Tai niin ainakin Mehiläisessä menee, en kaikkien palvelun tarjoajien tapoja tiedä.
Ei ne sieltä rupea mitään työpaikan yleistä numeroa kaivamaan ja kyllä täytyisi olla todella typerä henkilö teidän yrityksessä työterveyshuollon kontaktihenkilönä, jos olisi laittanut työpaikan yleisen numeron (tai edes jonkun osaston) työntekijän yhteystiedoksi. Eli on ihan häviävän pieni todennäköisyys, että soittaisivat yleiseen numeroon. Jos omissa tiedoissasi näkyy henkilökohtainen numerosi työterveyden palvelussa, niin siihen ne sitten varmasti soittavat. Älä panikoi.
No hyvä tavaton sentään, ei ne soita muihinkin itsesi antamiin numeroihin tietenkään.
Vaikka jostain syystä soittaisi sinne työpaikallesi niin luuletko, että alkaisi sun asioita puhumaan jollekin muulle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne sieltä rupea mitään työpaikan yleistä numeroa kaivamaan ja kyllä täytyisi olla todella typerä henkilö teidän yrityksessä työterveyshuollon kontaktihenkilönä, jos olisi laittanut työpaikan yleisen numeron (tai edes jonkun osaston) työntekijän yhteystiedoksi. Eli on ihan häviävän pieni todennäköisyys, että soittaisivat yleiseen numeroon. Jos omissa tiedoissasi näkyy henkilökohtainen numerosi työterveyden palvelussa, niin siihen ne sitten varmasti soittavat. Älä panikoi.
Meillä ainakaan ei työnantaja ees ollu antanu (missään työpaikoistani, 4 paikan kokemus) mun yhteystietoja, vaan annoin ne itse työhöntulotarkastuksen yhteydessä.
Ei kait ne tosiaa ala puh6maan jonkun muun ihmisen kanssa sinun terveystiedoistasi.
Oletetaan siis sosiaalinen soittaisi työpuhelimeesi nimesi vaikka Terttu Makkonen.
Siellä vastaa joku Kalle Osula tai Kaisa Leppänen.
Ei niille mitään sinun henkilökohtaisia tietoja kerrota.
Ja kyllä oletettavasti soittavat sinun omaan puhelimeesi jos kerran sen olet antanut yhteystietoihin. Ei työpuhelimeesi.
Soittavat siihen numeroon, jonka olet asiakastiedoissasi ilmoittanut. Minulla se on siviilikännykän numero.
Jos työkaverisi vastaa puolestasi lääkärin puheluun, hän varmasti välittää lääkärin terveiset sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Jos työkaverisi vastaa puolestasi lääkärin puheluun, hän varmasti välittää lääkärin terveiset sinulle.
Soitin työkaverille, joka on toimistolla ja minä siis kotona. Puhelimeen, johon kukaan ei tällä hetkellä etätyöaikana vastaa, on tullut tänään kaksi puhelua tuntemattomasta numerosta. Minulle ei ole kukaan soittanut.
Aargh menee hermo. Kohta loppuu virka-aika. Soittaakohan kukaan työterveyslääkäri virka-ajan ulkopuolella?
Takaisinpäin en tietenkään voi soittaa, kun ei ole mitään numeroa, johon soittaa.
ap
Jos siellä on sun työpuhelin niin todennäköisesti siihen soittavat, työaikana kun soittavat.
Avokonttoria ei ole kyllä ikävä, kun aina välillä oli näitä tilanteita ettei olisi halunnut kaikkien tietävän asioistaan.