Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksitön parisuhde

Kosketamua
10.01.2021 |

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä puolitoista vuotta, alkuun oli viikottain seksiä, kunnes pikkuhiljaa alkoi välit pitenemään. Olet itse seksuaalisesti aktiivinen ja haluaisin seksiä useammin, koska nautin toisen läheisyydessä ja siitä että toinen nauttii. Kuitenkaan mieheni ei ole samaa tyyppiä...vaan seksiä on vain silloin kun hänelle passaa, kännissä. Kun olen aiheesta puhunut, mies sanoo ettei ole sellainen jolle seksi olisi niin tärkeä, työt stressaa ja väsyttää jotka vie viimeisetkin halut. Ymmärrän kyllä, että stressi ja väsymys vie halut, ja kaikki eivät ole niin aktiivisia. Olen ajatellut että pystyn elämään tämän asian kanssa, mutta nyt on puolisen vuotta ahdistanut todella paljon, en tyydy leluista tai omista leikeistä, tunnen itsevarmuuteni laskeneen hurjasti, sillä joka kerta kun yritän vähän keikistellä tai yms, minut torjutaan. En halua painostaa toista, mutta en tiedä mitä tehdä. Rakastan miestä todella paljon, mutta seksittömyys, hellyys, koskettelun puute saavat minut hulluksi.
Toki on käynyt mielessä että käykö mies muita panemassa, koska on jäänyt pariin otteeseen kiinni viestittelystä muiden naisten kanssa. Mutta yritän luottaa että ei ole, mikä jokseenkin vaikeaa koko tilanteen huomioiden.

Vaikea tilanne, erota, pysyä yhdessä, pettää, odottaa? Mikään ei tunnu järkevältä vaihtoehdolta koko tilanne huomioiden. Loppuuko tälläiset suhteet aina eroon? Tiedän että teitä saman asian kanssa kamppailijoita on, ja on ollut. Nyt tarvitsen teidän tukea. Kiitos.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautit kun toinen nauttii..voi  etkö itse halua nauttia? Mikä naisia vaivaa..

Et tule olemaan onnelline tuon miehen kanssa, melko varmasti on näin. Unohda . Elä ja etsi mies joka tyydyttää sinut aina kun haluat, ei vain silloin kun mies sattuu haluamaan. Ja jos jos jäänyt kiinni, pettää siis ihan varmasti, ei melko...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme