Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukeehan profiilissasi jotain muutakin kuin tyhjää tai pelkkiä hymiöitä

Vierailija
10.01.2021 |

Kun tuntuu olevan tärkeä tieto, niin pituutta on 190cm 🤗

Viimeisen päälle adonista et löydä, mut hei, tarvitko oikeasti sellaista...

Laittaisko noin tinderiin? Naisten mielipiteitä kiitos.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun miehet luulevat että kaikkia tuo pituus niin kiinnostaa. Mieluummin vain se pituus (niille joille se on oleellinen) ilman vittuilua (joka ärsyttää sekä niitä jotka pituudesta välittävät että niitä jotka eivät).

Toi adonis-juttu on semi-hauska, mutta kivempi oisi jos negailun sijaan mainostaisit vaikka niitä sun hyviä puoliasi. Vaikka en mitään oman elämänsä Sami Hedbergiä tarvitsekaan, niin positiivissävyitteistä ilmoitusta on aina paljon kivempi lukea ja siitä on helpompi innostua kuin negatiivisesta.

Molemmat noista kahdesta lauseesta on jotenkin silleen negatiivisen pohjavireen kautta (en oikein hahmota ton hali-hymiön pointtia tuossa). Huomaatko sitä itse?

Jos kerran huumoria haluat vääntää, niin kerro vaikka mieluummin mitä tekisit viikonloppuna tai ihan tavallisena tiistai-iltana ja väännä vitsiä siitä.

Vierailija
2/12 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko tossakin jotain väärää? Tuntuu ettei mitään toiveita saa esittää ilman että joku loukkaantuu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, kun miehet luulevat että kaikkia tuo pituus niin kiinnostaa. Mieluummin vain se pituus (niille joille se on oleellinen) ilman vittuilua (joka ärsyttää sekä niitä jotka pituudesta välittävät että niitä jotka eivät).

Toi adonis-juttu on semi-hauska, mutta kivempi oisi jos negailun sijaan mainostaisit vaikka niitä sun hyviä puoliasi. Vaikka en mitään oman elämänsä Sami Hedbergiä tarvitsekaan, niin positiivissävyitteistä ilmoitusta on aina paljon kivempi lukea ja siitä on helpompi innostua kuin negatiivisesta.

Molemmat noista kahdesta lauseesta on jotenkin silleen negatiivisen pohjavireen kautta (en oikein hahmota ton hali-hymiön pointtia tuossa). Huomaatko sitä itse?

Jos kerran huumoria haluat vääntää, niin kerro vaikka mieluummin mitä tekisit viikonloppuna tai ihan tavallisena tiistai-iltana ja väännä vitsiä siitä.

Tää oli vaan realismia eikä negatiivista. Perustuen naisten käytökseen..

Ap (ja tuo 2 kommentti myös)

Vierailija
4/12 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä laita. Typeriä kopiolauseita, joista tulee vähän yksinkertainen ja ankea kuva ihmisestä. Toki jos olet sellainen, niin ehkä se on ihan hyväkin tuoda esille heti.

Vierailija
5/12 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielteinen ja nyrpeä vaikutelma tulee mullekin. Eikö tarkoitus olisi kuitenkin luoda haluttava kuva itsestään?

Vierailija
6/12 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai onko tossakin jotain väärää? Tuntuu ettei mitään toiveita saa esittää ilman että joku loukkaantuu..

Mitä jos ihan vain kertoisit jotain itsestäsi etkä rupea luettelemaan jotain listaa, mitä haet tai mitä ei saa olla? Kaikenlaiset vaatimukset ja negatiivisuus saa aina kavahtamaan.

Vierailija
7/12 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli jotain tyyliin  kuinka haluan seuraa kivoista naisista ja kerroin pituuteni. Sitten naiset vain kyseli miksi kerroin pituuteni. Poistin sen tiedon ja naiset alkoi kysellä kuinka pitkä olen :D

Vierailija
8/12 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä tyhjiä ja pelkkiä emojeja sisältäviä profiileja voi vaan suosiolla ite swaippailla vasemmalle? Vai mitä tolla haetaan? Halutaan näpäyttää ja "kouluttaa" naisia? Kuulostaa vähän jopa pelottavalta..

Vierailija
9/12 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli jotain tyyliin  kuinka haluan seuraa kivoista naisista ja kerroin pituuteni. Sitten naiset vain kyseli miksi kerroin pituuteni. Poistin sen tiedon ja naiset alkoi kysellä kuinka pitkä olen :D

Miksi et vaan vastannut, kun kysyttiin miksi kerrot pituutesi? Ihme temppuilua sulta.

Vierailija
10/12 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vaan vastannut, kun kysyttiin miksi kerrot pituutesi? Ihme temppuilua sulta.

Pituus ei saa olla näkyvillä, mutta se halutaan kuitenkin ekassa lauseessa selvittää. Ei mitään logiikkaa. En edes käsitä miksi se on niin tärkeää tietää, en minäkään kysy kuppikokoa heti kättelyssä.

Vierailija
11/12 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään logiikkaa verrata pituutta ja kuppikokoa keskenään.

Vierailija
12/12 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään logiikkaa verrata pituutta ja kuppikokoa keskenään.

Mulle on kuppikoko tärkeä tieto, naisille pituus. Eli ihan looginen vertaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi