Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, osaatko supistella?

Vierailija
10.01.2021 |

Törmäsin, tai oikeastsaan, pääsin työntymään, neitokaiseen jonka pimppi teki varsin tehokasta lypsytyötä. En oikein hahmottanut supistiko se pimpin yläosaa kun työnnyimme lähekkäin ja kiristi alaosaa kun etäännyimme, erektio turposi joka työnnöllä. Jotkut naiset kai tekevät tuota, toiset makaa kiltisti paikallaan paikat rentona. Veikkaan että tämän takia miehillä on kokemus siitä että toisella on "iso" ja toisella "pieni".

MIten on, onko tuo aktiivista ja harjoiteltua taitoa, vai tuleeko se luonostaan? Tässä tapauksessa nainen oli sellainen melko pidättyvästi käyttäytyvä ja nuhteeton tapaus, jolle on vaikea kuvitella kauhean vilkasta seksihistoraa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan ja se on kivaa! N38

Vierailija
2/15 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tätä treenataan varsinkin synnytysten jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yleensä supistelen jossain vaiheessa miestäni, joskus työnnään loppuvaiheessa jotta olis oikein tiukka pillu, joskus ikäänkuin lypsän. Se on melko rankkaa, joten vain ehkä loppuvaiheessa teen niin. Mies kyllä tykkää, ja kaippa nopeutuu sitten orgasmi myös. Huokailut aika kovia myös sitten.

Vierailija
4/15 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse yleensä supistelen jossain vaiheessa miestäni, joskus työnnään loppuvaiheessa jotta olis oikein tiukka pillu, joskus ikäänkuin lypsän. Se on melko rankkaa, joten vain ehkä loppuvaiheessa teen niin. Mies kyllä tykkää, ja kaippa nopeutuu sitten orgasmi myös. Huokailut aika kovia myös sitten.

Mitä itse saat? Huokailetko sinäkin yhtä kovaa?

Vierailija
5/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän harvat naiset minunkaan mielestäni tekevät tätä missään vaiheessa. Täysin rento vagina aiheuttaa kokemukset "väljästä" ja jos vielä lantiokaan ei liikahda niin vähän pitempään saa juntata.

Tämä on se pieni ero joka saa kokeneen miehen pitämään naista taitavana partnerina. Siihen ei tarvita härskejä puheita tai raapimista (ellei ne tunnu omalta jutulta) eikä persvakostringejä.

Tätäkään ei tarvitse tehdö koko aikaa, mutta se antaa naiselle hyvän kontrollin siitä koska ja miten mies tulee.

Vierailija
6/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse saat? Huokailetko sinäkin yhtä kovaa?

Joo, mieheni on loistava rakastaja; sen käsittely saa minut ihan ekstaasiin!

Vierailija
7/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan supistella ja lypsää. Sunnuntaiaamuna on ihan parasta vain köllötellä miehen syleilyssä ja pitää hänen kovaa elintään sisällä ja puristella sitä p*llullani. Vielä kun hän hieroo samalla klittaani hellästi ja suutelee niskaa on orkku herkässä.

Vierailija
8/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän harvat naiset minunkaan mielestäni tekevät tätä missään vaiheessa. Täysin rento vagina aiheuttaa kokemukset "väljästä" ja jos vielä lantiokaan ei liikahda niin vähän pitempään saa juntata.

Tämä on se pieni ero joka saa kokeneen miehen pitämään naista taitavana partnerina. Siihen ei tarvita härskejä puheita tai raapimista (ellei ne tunnu omalta jutulta) eikä persvakostringejä.

Tätäkään ei tarvitse tehdö koko aikaa, mutta se antaa naiselle hyvän kontrollin siitä koska ja miten mies tulee.

Naista voisi kyllä vaihteeksi enemmänkin kiinnostaa milloin hän itse tulee... Tuo supistelu ei kuulosta miltään nautinnolta, pelkältä työltä.

Vierailija
9/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan supistella ja lypsää. Sunnuntaiaamuna on ihan parasta vain köllötellä miehen syleilyssä ja pitää hänen kovaa elintään sisällä ja puristella sitä p*llullani. Vielä kun hän hieroo samalla klittaani hellästi ja suutelee niskaa on orkku herkässä.

Meillä tehdään noin monasti päivässä! Aivan ihanaa...

Vierailija
10/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsien syntymää oltiin joskus vaan sisäkkäin kalu tiukasti pohjassa liikkumatta suudellen ja hyväillen.

Välillä tuntui mahtavaa imua. Kumppani sai orgasmin melko nopeasti ja siinä tuoksinnassa myös siemenet halusi pimpin perukoille

Vierailija
11/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt osaavani, mutta nykyinen poikaystäväni väittää minun tekevän niin paremmin kuin kukaan aikaisempi kumppaninsa. Voi olla ylisanoja, enhän minä itse pysty vertaamaan itseäni muihin. Toki harrastan alapään jumppaa kuulilla ihan omaksi ilokseni ja parhaakseni. Omat orkuthan voimistuvat siten.

Vierailija
12/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naista voisi kyllä vaihteeksi enemmänkin kiinnostaa milloin hän itse tulee... Tuo supistelu ei kuulosta miltään nautinnolta, pelkältä työltä.

Jos olet nainen, etkö itse osaa supistaa vaginaasi?

Minusta se itse asiassa tuntuu hyvältä ja vie kohti orgasmia. En vain koskaan ole pystynyt tekemään sitä tietoisesti, jos sisälläni on penis. Kumppani on joskus leikillään valittanut, että ”sormi katkeaa” jos supistelen orgasmin yhteydessä.

En ole vuosiin enää ollut miesten kanssa. Toimii meillä molemmin päin, varmasti myös heterojutuissa :)

Vierailija
13/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan, mutta silloin kun saan orkun on supistelu täysin hallitsematonta. Riittävän kova orkku puristaa paikat ihan kiinni, jos mies on ollut huulilla hän työntyy ulos minusta, mutta jos hän on työntyneenä pohjaani orkun hetkellä hän jää nalkkiin hetkeksi.

Vierailija
14/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan, mutta silloin kun saan orkun on supistelu täysin hallitsematonta. Riittävän kova orkku puristaa paikat ihan kiinni, jos mies on ollut huulilla hän työntyy ulos minusta, mutta jos hän on työntyneenä pohjaani orkun hetkellä hän jää nalkkiin hetkeksi.

Vaimon pillu ollut tuollainen alusta lähtien. Heti pillu on alkanut kiihoittumaan kunnolla,on pillu alkanut hamuta sormia. Orgasmin tullessa mennyt kiinni ja lypsänyt rajusti. Tämä kaikki ihan tahdonvastaisesti ja hallitsenattomasti. Nuorempana oltiin jatkuvasti nalkissa. Nuorella miehellä oli ihmettelemistä, kun nainti yritykset ja liikkeet loppui aina siinä vaiheessa kun vaimo oli saamassa orgasmin. Sen jälkeen olin aina vaimon vietävissä.

Vaimo puristellut välillä pillulla kaluani päällä ollessa, mutta se on aivan eri asia ja puristaa vain alimmassa osassa pillua. Pillulla puristelu ja pillun ahne hamuaminen ihan eri juttu. Vaimo ei ole välttämättä liikkunut juuri yhtään, mutta pillu sitäkin enemmän. Siksi minusta oleellisinta on saada pillu heräämään. Sirkustempuilla mitään tee.

M62

Vierailija
15/15 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimon pillu ollut tuollainen alusta lähtien. Heti pillu on alkanut kiihoittumaan kunnolla,on pillu alkanut hamuta sormia. Orgasmin tullessa mennyt kiinni ja lypsänyt rajusti. Tämä kaikki ihan tahdonvastaisesti ja hallitsenattomasti. Nuorempana oltiin jatkuvasti nalkissa. Nuorella miehellä oli ihmettelemistä, kun nainti yritykset ja liikkeet loppui aina siinä vaiheessa kun vaimo oli saamassa orgasmin. Sen jälkeen olin aina vaimon vietävissä.

Vaimo puristellut välillä pillulla kaluani päällä ollessa, mutta se on aivan eri asia ja puristaa vain alimmassa osassa pillua. Pillulla puristelu ja pillun ahne hamuaminen ihan eri juttu. Vaimo ei ole välttämättä liikkunut juuri yhtään, mutta pillu sitäkin enemmän. Siksi minusta oleellisinta on saada pillu heräämään. Sirkustempuilla mitään tee.

M62

Luetaanpa se otsikko ihan porukalla kaikessa rauhassa:

ÄN AA II NAI-ÄN EE ÄN-NAINEN... miksi tuon ukon pitää vastailla aina naisille esitettyihin kysymyksiin?