Pipo on kyllä nolo vaate
Kuka järkevä ihminen haluaa laittaa jonkun kangasrätin päähänsä mikä vain korostaa lättäkallon muotoja? Näyttää aivan naurettavalta. Minä menen tuolla ulkona kyllä paljain hiuksin, korkeintaan korvalaput kehtaan laittaa
Kommentit (28)
Laita sit huivi. Sopii somasti maskin kans.
Joillakin on kato älliä päänsisällä mitä suojella jäätymiseltä.
Yksikään toinen vaate ei ole yhtä helppo pukea, kuin pipo. Eikä sitä turhaan käytetä.
Ja Aihe vapaa nolo palsta. Ja täällä me silti ollaan
Kyllä kirkkaan punaiset ja turvonneet korvalehdet näyttää aina tosi tyylikkäiltä!
Entäs kypärämyssy sitten? Tiedän yhden 9v tytön, jolla on vielä joku Reiman kypärämyssy käytössä ja onhan se vähän hassu.
Kuka järkevä ihminen keksii sarjassa tapoja ja syitä joilla haukkua muita. Ihan kaikki ilmeisesti kelpaa.
Jopa pipo!? :D
Vierailija kirjoitti:
Entäs kypärämyssy sitten? Tiedän yhden 9v tytön, jolla on vielä joku Reiman kypärämyssy käytössä ja onhan se vähän hassu.
Meillä tuon ikäisellä on "kypäräpipopakko" pyöräilykypärän alla pakkaskelillä, eikä ole yhtään hassu.
Joo, onhan se hirvee. Miten nuo rokkarit, vaikka Ville Valo, kehtaa kulkea pipo päässä.
Hyi kauhea minua, kun taas tänään tempaisin pipon päähän. Pakkasta -16 ja viima. Hyi että, miten kehtasinkin. Menen paheksumaan itseäni.
Nimikateellinen käyttää erikoisvalmistettua bipoa . Estää kuulemasta ja näkemästä ympäröivää elämää, vain lähipiirin nimet vilisee silmissä. Skits skits
Ei mulla ainakaan ole mitään lättäkalloa.
Oikeastaan kaikki vaatteet ovat noloja.
En ole koskaan pitänyt pipoa. Kerran setäni laittoi päähäni foliohatun, aloin kuulemaan ääniä, mahdollisesti pään sisältä äänet reflektoituivat takaisin. Uskon, että pipo tai mikä tahansa hattu aiheuttaisi saman ilmiön. Pipon laaja käyttö on todiste siitä, että Jumalan voima suhteessa Saatanaan on hiipumassa.
Pipo on villalankaa ei mitään kangasta, tennarit on kangasta.
Ok.