Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ainainen ongelma. miten ihmeessä aukaista maksamakkara

Vierailija
10.01.2021 |

Sivuleikkureilla rautarengas poikki, vai miten sen saa helpommin auki. Kertokaa toki.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillee kuin kurkkua leikkaa, päästä pala pois ja pitkittäisellä viillolla muovit pois ja rasiaan.

Vierailija
2/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se rautalanka. Leikkaa vaan veitsellä tarvitsemasi pala, ja kuori siitä pois se muovi.

Loppuosa ei tummu, koska muovi jää suojaamaan sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin terävällä veitsellä suunnilleen keskeltä poikki, ja sitten muovi kuoritaan puolikkaiden päältä sitä mukaa kun makkarasta leikataan viipaleita.

Vierailija
4/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääty poikki veitsellä tai saksilla ja sitten puristetaan massaa ulos muovista sen verran kuin haluaa käyttää. 

Vierailija
5/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta valmiiksi viipaloitua. 

Vierailija
6/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa päästä pala pois. Voitele ensimmäinen leipä päätypalan sisällöllä. Sitten kelmu lopun päälle. Jatkossa purista pötköstä tarvittava määrä makkaraa esiin. Helppoa.

Vierailija
7/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö muoveineen päivineen jos et osaa avata.

Vierailija
8/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tullut ajatelleeksi, että tähänkin on paljon eri tapoja. Kiitos, opin uutta.

Itse leikkaan terävällä veitsellä "hatun" pois ja kaivan veitsellä tarvitsemani määrän. Muovi jää suojaamaan kuivumiselta.

Vierailija
9/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämiellyttävä kombinaatio.

Vierailija
10/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt maksamakkaraa viimeksi ehkä 25 vuotta sitten. Leikkasin silloin veitsellä pään pois ja pusersin pötköstä leivän päälle.

Eikun nytpä huijasin! Sain sairaalassa maksamakkaravoileivän. Muistin vielä mille maistuu!

Vierailija
11/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pala pois päätä, lyhyt viilto kylkeen.

Vierailija
12/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni viilto päätyyn ja purista sieltä haluamasi määrä tahnaa leivälle.

Vierailija
13/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksamakkara on hyvää leivän päällä. Itse lisään vielä maustekurkkuviipaleita. Nam.

Vierailija
14/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa saksilla n. 2 - 3 cm:n päästä päästä *eheh* pieni viilto saumakohtaan, sitten veitsellä loput. Saa siistin pinnan ja loput joko rasiaan tai käännät muovin lopun päälle. Käytä taas saksia, jos tarvitset lisää - älä purista, tulee vain sotkua. Leikkaa osa muovista pois ja jätä vähän, sama taas uudelleen. Ihan kätevää eikä sotke.

Vierailija
15/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkaa saksilla n. 2 - 3 cm:n päästä päästä *eheh* pieni viilto saumakohtaan, sitten veitsellä loput. Saa siistin pinnan ja loput joko rasiaan tai käännät muovin lopun päälle. Käytä taas saksia, jos tarvitset lisää - älä purista, tulee vain sotkua. Leikkaa osa muovista pois ja jätä vähän, sama taas uudelleen. Ihan kätevää eikä sotke.

Noin mäkin teen. Ei sitä puristella saa, vaan leikataan siistejä siivuja leivän päälle.

Vierailija
16/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menestyy vain Suomessa tehty tuote joten mitään Tsekki viroa ei meillä osteta . Tutkitaan tarkkaan onko Suomessa tehtyä .

Vierailija
17/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksamakkara on hyvää leivän päällä. Itse lisään vielä maustekurkkuviipaleita. Nam.

Todellakin! Tuore kurkku tai maustekurkku paras maksamakkaran seuralainen leivällä.

Vierailija
18/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksamakkara meni just kauppalistalle.

Vierailija
19/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa puristaa! 

Mulla on jonain kampanja-kaupanpäällisinä sellainen muovinen korkki, joka sopii maksamakkaran päätyyn. Ihan oli HK:n oma kampanja. Suosittelen etsimään sellaisen, ei tartte kelmujen kanssa askarrella.

Vierailija
20/20 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisesta ihmiset saavatkin ainaisia ongelmia. Itse käytän kolmea jo ketjussa mainittua taktiikkaa milloin mitäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme