Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun UNELMA on olla TISKAAJA Sekään unelma ei toteudu :(

Vierailija
10.01.2021 |

Ravintola-alan perustutkinto suoritettu 2019 ja silti työtön.
Pelkään ihmisiä, asiakaspalvelua ja kassan tilitystä.
Unelma on olla vakityö suurtalouskeittiössä 1400e nettopalkalla. Sitäkään en saa. Olen jo vanha kurppa ilmeisesti, kun en kelpaa työhön. N36

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiskarin tarvitse hoitaa kassaa. Hae työhön vaikka jonkun vuokrafirman kautta.

Vierailija
2/2 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin tässä tilanteessa aiemmin, sain perustutkinnon 2012 ja työskentelin tiskarina StaffPointin kautta. Olisin halunnut tehdä salaatteja, mutta sitä oli aina vain vähemmän. Tiskausta sai jopa 10 tunnin vuoroja. Aloin hajota siihen ja saada stressioireita. StaffPoint pani minut pihalle ja sanoi että saat tulla takaisin sitten kun olet terve. Tein kaksi vuotta erinäisiä työkokeiluita ja työhönvalmennusta, sitten sain töitä markkinoinnin ja graafisen suunnittelun alalta. Jos haet vuokratyöfirmaan niin merkitse itsesi kalenteriin saatavilla olevaksi joka päivä. Jos jotain menoja on niin peru/siirrä ne jos saat keikkaa. Näin sinun on todennäköisempää saada pitempiä keikkoja, ja pitemmän sijaisuuden kautta voit päästä vakipaikkaan. Kukaan ei nykyään palkkaa pystymetsästä ketään, vaan paikat menee niille, jotka ovat tehneet sijaisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla