Löytyykö näistä joka täyttää kaikki nämä kriiterit?
Lyhyt
Laiha
Älykäs ja fiksu
Sosiaalinen
Hyvä huumorintaju
Kaunis
Rikas
Ujo
Kommentit (6)
Mikä sinä itse sitten olet? Katsoppa peiliin saatko edes pyytää tuollaisia asioita.
”Näistä” ... tarkoititko naista?
Mutta varmasti löytyy – pyörinevät vain eri piireissä kuin aloittaja tai allekirjoittanutkaan.
Veikkaisin, että esim. joku kovan luokan tiedenainen voisi täyttää kaikki nuo.
Olen noista kaikkea paitsi ujo ja rikas. Olen myös kyllä introvertti ja vietän vapaa-aikani mielellään yksin, mutta töissä ja muissa sosiaalisissa tilanteissa joissa olen satunnaisesti, olen erittäin puhelias ja taidokas sosiaalisesti. Rikkaan kohdalla tulee ehkä vastaan ikä, ei ole ollut kovin montaa työvuotta vyön alla vielä ja sijoitukset sun muut on vielä ajatuksen tasolla ja säästelen rahojani. Myyntityössä ujoudelle ei oikein ole sijaa. :) Mun mielestä on myös ok että on kriteerejä, et en tiiä miks tällasiin alotuksiin aina ulistaan. Mulla on kans aika tiukat kriteerit, koska pärjään ilmankin kumppania vallan hyvin.
Onkohan ujo ja rikas vähän haastavat tekijät yhdessä, jos omaisuus ei ole perittyä niin sen haalintaan on todnäk. tarvittu assertiivisuutta ja jonkun verran ekstroversiota?
Olen kaikkea muuta paitsi lyhyt. Pituutta 170 cm. Olen sinkku siksi, etten ole saanut ”omakseni” sitä yhtä ainoaa, jota olen aidosti rakastanut. Ikää jo yli 40 vuotta.
Yksikään lyhyt ja älykäs ei sinua ota, jos ilmoitat hakevasi tuollaisilla kriteereillä.
Huumorintajuisuus on subjektiivinen käsite. Kyllähän kuka tahansa ihminen on omasta mielestään huumorintajuinen.