Kumpi määrää ns. kaapin paikan seksissä?
Tosin tiedän valtaosan vastaavan, että miesmäärää tahdin ja tavat..mutta kysympäs silti.
Kommentit (8)
Meillä myös vaihtelee..useimmiten kyllä mies, ja se sopii, sillä tietää mistä pidän. Mutta joskus minä sanon mitä ja kuinka, ja se sopii myös miehelle! Ihanaa on.
Eikös seksi ole kahden ihmisen vuorovaikutusta ? Eli molemmat määrää.
Yleensä se kumpi tekee aloitteen. Välillä muija tulee vaan naamalle istumaan tai nappaa niskasta kiini ja painaa pään haaroihinsa. Ei siinä paljon muuta voi kuin antaa hellyyttä. Joskus taas minä puolestani painan hänet pöytää vasten ja otan mitä haluan. Ja tää on meille molemmille ihan ok, ollaan sovittu että ollaan toistemme käytettävissä just sillon kun tuntuu että tarttee, kaikki on sallittua ja turvasana on sovittu ja sitä kunnioitetaan.
Miehenä tykkäisin, että nainen määrää. Aika harva nainen siihen kuitenkaan on halukas.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se kumpi tekee aloitteen. Välillä muija tulee vaan naamalle istumaan tai nappaa niskasta kiini ja painaa pään haaroihinsa. Ei siinä paljon muuta voi kuin antaa hellyyttä. Joskus taas minä puolestani painan hänet pöytää vasten ja otan mitä haluan. Ja tää on meille molemmille ihan ok, ollaan sovittu että ollaan toistemme käytettävissä just sillon kun tuntuu että tarttee, kaikki on sallittua ja turvasana on sovittu ja sitä kunnioitetaan.
Riittikö laukeamiseen, poju?
Vierailija kirjoitti:
...antaa hellyyttä. Ihana. Sitähän se pohjimmiltaan onkin.
Sekäettä. Joskus mies, joskus nainen. Vaihtelu virkistää. Kun minä (mies) määrään tahdin, otan huomioon myös naisen toiveet, koska toisen nautinto kiihottaa, mutta silti voi toteuttaa omat halut. Kun nainen on hallitsevassa asemassa, erityisen kiihottavalta tuntuu tietty arvaamattomuus, kun toinen määrää tahtia, ei oikein tiedä mitä tapahtuu...